Honda CB400 cafe brat bike

honda cb400 sf super 4

To super four διακρίνοταν από τα γενοφάσκια του για το ματσό χαρακτήρα του, με τo πληθωρικό ντεπόζιτο, την 4 σε 1 εξάτμιση που τις περισσότερες φορές κατέληγε σε αφτερ-μαρκετ τελικό, χαρίζοντας υψίσυχνες ηδονές μπόλικων db, τις κλασσικές γραμμές του και τα καλοσχεδιασμένα πλαστικά, που συμπεριλάμβαναν την θελτική ουρά, για εργοστασιακά στάνταρ της εποχής. Αν εξαιρέσουμε την ουρά, στο παρόν project, που μεταλλάχθηκε χάριν της λιτής custοmαρισμένης αισθητικής που θέλουν οι επιταγές σήμερα του κάθε Builder που σέβεται τον εαυτό του, όλα τα άλλα στοιχεία έχουν διατηρηθεί σε ένα σύνολο που αντικρύζοντας το, φέρνει στο μυαλό σου διάφορους συνειρμούς, που σχετίζονται με καμμένα λάστιχα, γκάζια, γόνατα στις στροφές και διάφορα τέτοια όμορφα πράγματα, που αποτελούν το δίτροχο παιδότοπο για μεγάλα παιδιά!

1)      Σε ποια μότο βασίζεται το project και σε τι στυλ έχει διαμορφωθεί;

Το project βασίζεται σε ένα CB400 SF του 1999. Ξεκίνησε σαν café racer, αλλά επειδή τελικά κατέληξε με μεγαλύτερη σέλα και χωρίς κοκωβιό,  θα το χαρακτηρίζαμε café – brat.

 honda cb400 sf super 4

 honda cb400 sf super 4

 2)      Τι εργασίες έχουν γίνει στο μοτέρ;

Λύθηκε και καθαρίστηκε ολόκληρο το μοτέρ κομμάτι – κομμάτι μαζί με τα  carbs, αφαιρέθηκε ο παπάς και τοποθετήθηκαν φιλτροχοάνες.

 honda cb400 sf super 4

 honda cb400 sf super 4

 3)      Τι εργασίες έχουν γίνει στο πλαίσιο και στα περιφερειακά;

Οι κύριες μετατροπές που έχουν γίνει στο πλαίσιο είναι το κόψιμο – ράψιμο στο πίσω μέρος του, η αφαίρεση των πλαϊνών πλαστικών καθώς και όσων περιέχονταν σε εκείνο το σημείο (δοχείο υπερχείλισης – ηλεκτρονική – μπαταρία – φιλτροκούτι).

honda cb400 sf super 4

Στα περιφερειακά, τοποθετήθηκαν clipon με χειροποίητες δερμάτινες χειρολαβές, αλλάχθηκαν εμπρός – πίσω φανάρια, φλάς και καθρέπτες. Τοποθετήθηκε νέο ταχύμετρο, αφαιρέθηκε το διπλό στάντ, κατασκευάστηκε πίσω φτεράκι καθώς και χειροποίητη δερμάτινη σέλα με χώρο αποθήκευσης ώστε να κρυφτούν τα προαναφερθέντα.

Για τη σέλα αξίζει να γίνει ιδιαίτερη μνεία. Η βάση της σέλας φτιάχτηκε από θερμοπλαστικό υλικό όπου ζεστάθηκε και έπεσε πάνω στο σκελετό για να τον αγκαλιάσει, παίρνοντας έτσι ακριβώς το σχήμα που θέλαμε.

 Μετά γέμισε με αφρώδες υλικό και τέλος μπήκε συνθετικό δέρμα με ραφές παράλληλες για να πετύχουμε το επιθυμητή εμφάνιση. Το ίδιο «δέρμα» χρησιμοποιήθηκε και για τα γκριπ των clipon και σαν υλικό χρησιμοποιείται γενικά σε ορθοπαιδικά είδη, είναι πολύ ανθεκτικό, αδιάβροχο και με το σωστό look!

honda cb400 sf super 4

Επίσης αλλάχθηκε το τελικό της εξάτμισης και τυλίχθηκε ολόκληρη με ταινία.

 Όσο αφορά το ντεπόζιτο, χρησιμοποιήσαμε μια τεχνοτροπία που λέγεται rust patina.

 Μετά από ξύσιμο και στοκάρισμα, βάφτηκε το πρώτο χέρι “σκουριάς” όπου είναι μια ανάμιξη τριών χρωμάτων, μαύρο – καφέ-πορτοκαλί.

https://www.youtube.com/watch?v=qd8fBkTqw_k

Ο συνδυασμός αυτων των χρωμάτων εφαρμόστηκε επιλεκτικά σε μερικά σημεία του τεποζίτου.

 Έπειτα βάφτηκε όλο το ρεζερβουάρ με πράσινο – χακί χρώμα και πριν περαστεί το βερνίκι, ξύσαμε με ψιλό γυαλόχαρτο το πράσινο χρώμα στα σημεία όπου από κάτω υπήρχε η “σκουριά”.
 Με αυτό το τρόπο πετύχαμε ένα λουκ όπου η σκουριά φαίνεται σαν να έχει “φάει” το πράσινο χρώμα με φυσικό τρόπο. Τέλος μπήκαν τα αυτοκόλλητα και έπεσε το βερνίκι για να φτάσουμε στο τελικό αποτέλεσμα που βλέπετε

honda cb400 sf super 4

 honda cb400 sf super 4

4)      Υπάρχουν εργασίες που θα γίνουν στο μέλλον πάνω στην μοτοσυκλέτα;

Μια εργασία που θα γίνει σίγουρα είναι να μεταφερθεί το πίσω φανάρι πάνω από την πινακίδα, η οποία έχει τοποθετηθεί στο πλάι και χαμηλά, κάτι που δεν αναφέραμε πριν για να μην γίνουμε κουραστικοί.

honda cb400 sf super 4

 5)      Ποιο το δυνατό και ποιο το αδύνατό της σημείο;

 Το δυνατό της σημείο είναι η εμφάνιση της, τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνουμε από τα βλέμματα στα φανάρια. Στα μείον θα βάζαμε ίσως την θέση οδήγησης, η οποία είναι χαμηλή και χρειάζεται συνήθεια κ τον δυνατό ήχος της εξάτμισης. Αλλά café racerφτιάξαμε, όχι σκούτερ !!

 honda cb400 sf super 4

6)      Τι χρήση θα έχει η μοτοσυκλέτα;

Βολτάδικη, σε καθημερινή βάση.

honda cb400 sf super 4

 7)      Έχεις άλλες μοτοσυκλέτες, και ποιες;

 Στα σκαριά είναι ήδη το 2ο project, ένα CB 400του 1983, το οποίο ελπίζουμε να σας παρουσιάσουμε στο απώτερο μέλλον.

Τέλος θα θέλαμε να κάνουμε ειδική μνεία στον Νικηφόρο. Αυτοδίδακτος δίπλα σε παλιούς γνωστούς μάστορες που έχουν αποσυρθεί πλέον από την ενεργό δράσει. Στην αυλή του – εργαστήριο έγιναν οι περισσότερες εργασίες της μηχανής, δίπλα ακριβώς από την αγαπημένη του ερωμένη, μια BSA όπου μας κοιτούσε ανυσηχη μήπως καταλήξει κ αυτή στην ίδια μοίρα με την Xόντα…Ευτυχώς για αυτήν ο Νικηφόρος δεν έχει τέτοιες βλέψεις, την κρατάει κλασική και πανέμορφη, ακριβώς όπως πρώτο γνωρίστηκαν!

 honda cb400 sf super 4

https://www.youtube.com/watch?v=qd8fBkTqw_k

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.