Kawasaki KZ750E brat

Το λοιπόν, ο Άγγελος στα Ιωάννινα είναι ένας πολύ δραστήριος αναβάτης, customizer και θιασιώτης της οld school κουλτούρας. Το γκαράζ του μάλιστα, είναι πολύ δραστήριο και έχουν βγει μηχανάκια από κει μέσα, ένα εκ των οποίων είναι το προσωπικό του kawasaki KZ750E.

Η μετατροπή ήταν χαμηλού μπάτζετ, λίγο – πολύ με ότι ήταν διαθέσιμο τη δεδομένη χρονική περίοδο στο γκαράζ και με αυστηρά προσωπική δουλειά σε όλα, εκτός των αυτοκόλλητων Martini!

Aπό το μηχανάκι κόπηκε ο σκελετός και προσαρμόστηκε σωλήνα κουρμπαριστή στο πίσω μέρος, έχοντας κατά νου το μήκος της σέλας να βγει ίσα – ίσα ικανό να φιλοξενήσει ένα 2ο άτομο από τη μία, να μην είναι όμως πολύ μακριά σε μήκος από την άλλη και δεν φαίνεται ωραία.

Εκεί, κάτω από τη χειροποίητη, κατασκευασμένη από πολυεστέρα σέλα, κρύφτηκε η μπαταρία με την πλεξούδα. Εύκολο να το λέμε, δύσκολο στη πράξη να εξαφανιστούν σε τόσο μικρό χώρο. Τα κατάφερε όμως!

Κλιπον αντί τιμονιού, νέα αμορτισέρ πίσω, σέρβις στα καλάμια μπροστά, φιλτροχοάνες αντί «παπά», ένα γενικό σενιάρισμα στο μοτέρ, τελικό εξάτμισης τροποποιημένη Motorsport και η μοτοσυκλέτα ζωντάνεψε ξανά!

To ντεπόζιτο είναι από GPZ, είναι βαμμένο με λευκό περλέ (Νο. 299) της Mercedes. Αποτελεί μάλιστα το μόνο σημείο της μοτοσυκλέτας που είναι φινιρισμένο με γυαλιστερό βερνίκι. Ο κόκκινος ( Νο. 300 Ferrari) σκελετός από την άλλη έχει περαστεί με ματ βερνίκι.

Το χαμηλό κλίπον έχει το τίμημα του ότι είναι πιο ζόρικο στην οδήγηση, θέλει μπράτσα και τα «μαμά» φρένα σίγουρα δεν πιάνουν τα σύγχρονα στάνταρ, όπως τα έχουμε συνηθίσει, αλλά…. είπαμε, old school το μηχανάκι, όπως πρέπει να είναι. Take it, or leave it!!

Αν κυκλοφορήσετε προς Ιωάννινα, μπορεί να το πετύχετε το μοτόρι και σίγουρα θα το προσέξετε αν τύχει και περάσει δίπλα σας!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.