MOTO GUZZI V35 IMOLA CAFE RACER PART 3 (THE LAST ONE)

Μετά από καιρό ήρθε η ώρα να μάθουμε ποια ήταν η τύχη του εγχειρήματος του Κυριάκου, να αναστήσει το Guzzi και να το μεταμορφώσει σε ένα cafe racer! Όπως είδαμε το άγχος κυμαινόταν σε υψηλά επίπεδα! Και μετά σου λένε κάνω ένα project ακι γιατί είναι αγχολυτικό!!! Ας μοιραστούμε την αγωνία του και την σταδιακή ικανοποίηση του μέχρι την ώρα της βόλτας μέσα απο την αφήγησή του!

…2017 και έχουν περάσει 2 χρόνια…    Το μυαλό φορτωμένο… Ο χρόνος όπως πάντα λιγοστός. Πρέπει παρόλα αυτά να ξεκινήσω το δέσιμο. Μόλις έμαθα ότι η αποθήκη θα νοικιαστεί κι εγώ θα πρέπει να βρω αλλού μαστορική στέγη.

Οι ζάντες είναι Αθήνα για λάστιχα. Δύσκολη η διάσταση.

Ήθελα κάτι λίγο πιο φαρδύ για να δώσει στυλ μην είναι σαν παπάκι… Ήρθαν οι ζάντες ήρθε και ο bro για βοήθεια.

Χάρμα οφθαλμών τα πρώτα δεσίματα!

Αρχίζεις να βλέπεις μπροστά σου τις επιλογές σου όλες μαζί… Και αν σου “κάνει” το σύνολο βγαίνει άλλο ένα Ουφ!!

Αν και όλο αυτό σε ένα βαθμό το έκανα σαν ψυχοθεραπεία… Τα άγχη μου ήταν πολλά. Από τα στιλιστικά και τα οικονομικά μέχρι τις τυχών ζημιές. Δε θα ξεχάσω ότι στη φάση του δεσίματος μια μέρα μου έπεσε από το σταντ, χωρίς να πάθει τίποτα ευτυχώς… Εγώ βέβαια μέχρι να σηκώσω το μηχανάκι είχα χάσει 5 χρονάκια… Μετά ρώτησα και τη Βασιλική αν χτύπησε. Είχε πέσει πάνω από τη μηχανή όπως την είχα τραβήξει κατά λάθος…ουκ ολίγες οι φορές που με βοήθησε..!

Με τη τρόμπα του πίσω φρένου είχαμε ένα θέμα… όπου τελικά μπήκε βάση με τρόμπα μπροστινού και συρματόσχοινο με τροχαλία. 

Η σέλα ήταν και αυτή Αθήνα… Στον πολύ καλό φίλο το Γιάννη. Δύσκολο εγχείρημα. Φτιάχτηκε εξ αποστάσεως και παρόλα αυτά ταίριαξε και κούμπωσε!!! Μπορούσα πλέον να μετακομίσω.

Το τσούλησα μέχρι το σπίτι.

Πολύ καμάρι είχα που έσερνα ένα μηχανάκι!

Στο  μοτέρ αλλάχτηκαν οι φλάντζες κεφαλής και οι τσιμούχες στροφάλου. Καθαρίστηκε η ελαιολεκάνη και αλλάχτηκε η σήτα.  Ακόμα και κιβώτιο ανοίχτηκε.

ΤΟ ΠΟΙΟ ΚΑΘΑΡΌ ΜΗΧΑΝΆΚΙ ΠΟΥ ΕΊΧΑ ΠΟΤΕ:

Πραγματικά ήταν αψεγάδιαστο. Πεντακάθαρο. Με φρέσκο γραφίτη στο σταυρό του άξονα… Φρέσκο γράσο στα ρουλεμάν του τιμονιού… Μύριζε καινούριο!! Μου άρεσε κι έτσι. Σχεδόν φοβόμουν να συνεχίσω. Θα μπορούσα να το βάλω στο σαλόνι μου και να πω “οκ. Τhat’s it” !!

Επόμενο βήμα: Ηλεκτρικά και φτερά

Τα ηλεκτρικά δε τα ξέρω καθόλου. Είμαι στη φάση ότι κάτι για να περιστραφεί η να λάμψει θέλει ένα κόκκινο και ένα μαύρο καλώδιο. Τελεία.

Οπότε δεν έφτιαξα από την αρχή κάτι. Πήρα την μαμά καλωδίωση και έφτιαξα ένα “παταρακι” κάτω από το ρεζερβουάρ με μόνωση για τη ζέστη του μοτέρ… Όπου μπήκαν οι πολλαπλασιαστές, ανορθωτές, ηλεκτρονική κλπ. Η μπαταρία μαζί με ασφαλειοθηκη διακόπτες μίζας κλπ μπήκαν όλα στο κουτάκι κάτω από τη σέλα. Ότι δε χρειαζόταν απομονώθηκε. Τα φτερά κόπηκαν στο επιθυμητό μέγεθος. Για το μπροστά φτιάχτηκε μια βάση που έχει και τη χρήση γέφυρας. Το πίσω μπήκε και κούμπωσε στο πλαίσιο σαν εργοστασιακό!

Η ΠΑΡΘΕΝΙΚΗ

Μπήκε το 90% των εξαρτημάτων. Φώναξα φίλους στο σπίτι. Μεταξύ τους και ένας μηχανικός (!) Ήταν κάτι σαν γιορτή! Γι αυτούς περισσότερο.. γιατί εμένα με έπνιγε το άγχος.

Βενζίνες λάδια βαλβολινες καλώδια μπαταρίες μίζες… Τσεκ τσεκ τσεκ τσεκ και… Τσεκ!

ΓΙΝΙΓΙΝΙΓΙΝΙ ΓΙΝΙ ΓΙΝΙΓΙΝΙΓΙΝΙ ΓΙΝΙΓΙΝΙΓΙΝΙ ΜΠΑΜ!!!! ΓΙΝΙΓΙΝΙΓΙΝΙ ΓΙΝΙ ΓΙΝΙΓΙΝΙΓΙΝΙ ΓΙΝΙΓΙΝΙΓΙΝΙ Μπαμ ΜΠΟΥΜ ΤΣΑΦΦΦΦ!!!! ΓΙΝΙΓΙΝΙΓΙΝΙ ΓΙΝΙ ΓΙΝΙΓΙΝΙΓΙΝΙ ΓΙΝΙΓΙΝΙΓΙΝΙ Προυουου πάρα πάρα πάρα πάρα………..

Δε νομίζω ότι μπορώ να σας περιγράψω τα συναισθήματα μου στην πρώτη βόλτα. Πέρα από το φόβο ότι έκανα τεστ σε κάτι που το είχα δέσει όλο μόνος μου…

Η μοτοσυκλέτα στο δρόμο είναι φανταστική!! Σε καμία περίπτωση δε δείχνει τα χρόνια της. Στρίβει και φρενάρει εκπληκτικά! Οι αναρτήσεις δουλεύουν καλύτερα από πολλές σύγχρονες κατασκευές Ο ήχος και η αίσθηση του μοτέρ και ειδικά του κιβωτίου είναι σε άλλο επίπεδο. Παίρνοντας για βόλτα μια μοτοσυκλέτα που έχεις κάνει πάνω της τόσες παρεμβάσεις σε διακατέχει αρχικά ένα συναίσθημα “γέννας”… Μια περηφάνια του δημιουργού, ανακατεμένη βέβαια με το άγχος της οποίας αποτυχίας.

Βλέποντας τη μοτοσυκλέτα “δεμένη”… Όντας ένα κομμάτι πλέον, δείχνει μικρή. Πολύ μικρή. Τόσο που εξαφανίζεται η σκληρή δουλειά οι εργατοώρες που ήσουν σκυμμένος πάνω της… Τα τόσα επί μέρους μικρά εξαρτήματα που έσπασες το κεφάλι σου για να τα φέρεις στην επιθυμητή κατάσταση και μετά τα έκρυψες επιμελώς από το βλέμμα του θεατή… Και που τώρα ούτε εσύ θυμάσαι ότι βρίσκονται εκεί.

Είναι τόσα πολλά τα σημεία που δούλεψες που δε χωράνε σε μια σκέψη ταυτόχρονα. Έτσι κοιτάζοντας εσύ ο ίδιος τη μοτοσυκλέτα σου… Απορείς αρκετές φορές τι έκανες τόσο καιρό κλεισμένος σε εκείνη την αποθήκη;

Για ποιο λόγο έτρεχες δεξιά και αριστερά σε μαστόρους; Και που πήγαν τέλος πάντων όλα αυτά τα χρήματα που ξεγλιστρούσαν από το πορτοφόλι τόσο καιρό;

Οκ, το τρέξιμο, το άγχος, η αγωνία, τα όνειρα αλλά τι μένει στο τέλος; Απλά ένα μηχανάκι; Τι λέει ο Κυριάκος γι’ αυτό;

Εμένα το moto guzzi v35 imola του 1983 μου “έκατσε”. Δε το έψαξα. Γνώρισα λοιπόν τα guzzi. Και τα λάτρεψα.

Κάλυψα ένα κενό του εαυτού μου: έφτιαξα κατά κάποιον τρόπο μια μοτοσυκλέτα

Έμαθα για τις σκουριές… Για τις βαφές… Για τα καρμπυρατέρ για τα ηλεκτρικά για για για… Μπορώ να πω ότι ξέρω το imola σχεδόν απ έξω κι ανακατωτά

Κέρδισα επίσης υπομονή Έμαθα να κάνω πιο ακριβείς υπολογισμούς όσον αφορά το “πόσο θα κοστίσει μια κατασκευή” και πόσο χρόνο θα χρειαστεί.

ΤΕΛΟΣ Σήμερα η μοτοσυκλέτα είναι έτοιμη στο 95%…χρειάζεται ακόμα μια δυο παρεμβάσεις. Έχουν περάσει περίπου 5 χρόνια από τότε που την πήρα στα χέρια μου και έχει κοστίσει μαζί με την αγορά της περίπου 3.000€

Είναι ένα κομμάτι συναισθηματικής αξίας όμως και ατελείωτων ωρών δουλειάς και σκέψης που δε χορταίνω να κοιτάζω…

Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους φίλους που βοήθησαν (τον Τάσο, τον Θάνο, τον Σωκράτη, τον Βασίλη, τον Nico , τη Βασιλική που με ανέχεται στις τρέλες…) ώστε εγώ και ο Κώστας να φτάσουμε σε αυτό το αποτέλεσμα!

Αυτό τον καιρό δουλεύω πάνω στο 5% που μου μένει και ελπίζω το 2021 να με βρει με πινακίδα. Δε βιάζομαι όμως. Μόλις μπήκε σε αυστηρή  καραντίνα ο Νομός μας….

Καλή Δύναμη σε όλους!

  •  
  • 4
  •  
  •  
  •  
    4
    Shares

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.