Moto Guzzi Stornello Grasston

Στο μυαλό των περισσότερων, όταν ακούνε Moto Guzzi έρχεται αυτόματα στο μυαλό ο εγκάρσιος V κινητήρας – σήμα κατατεθέν της Ιταλικής φίρμας. Ε, το Stornello, δεν ήταν ένα από αυτά λοιπόν!

Μονοκύλινδρο, μικρού κυβισμού, κύλησαν οι ρόδες του απαρχές του ’60 στου Ιταλικούς δρόμους. Βγήκε σε 125 και 160 κ. εκ. στις διάφορες εκδόσεις που παρήχθησαν σε όλη τη δεκαετία.

Ένα τέτοιο, μετέτρεψε ο Αντόνιο Γκρασέτι. Αγωνιζόμενος εντουράς ο ίδιος στα νιάτα του, έφτιαξε μια μοτοσυκλέτα φόρο τιμής στους παλιούς αγώνες εκτός δρόμους. Σε τέτοιους συμμετείχε η σκράμπλερ έκδοση του Stornello τότε στις regularity κατηγορίες.

Φόρος τιμής λοιπόν σε εκείνους τους αγώνες, με την εμφάνιση της μοτοσυκλέτας να φέρνει συνειρμούς από ISDT αγώνες, αλλά φωνάζει κιόλας ότι είναι customια! Ιδιαίτερη μοτοσυκλέτα, με κάποια μοναδικά χαρακτηριστικά, ειδικά για την κατηγορία.

Παρατηρείστε το πιρούνι είναι τύπου earls, τα αμορτισέρ που είναι στο ύψος του κάρτερ του κινητήρα, οριζόντια, τα διαφανή φινιστρίνια στο ρεζερβουάρ , το σταμπιλιζατέρ τιμονιού και γενικά τη προσοχή σε λεπτομέρειες παντου!

Eccellente!! Τώρα δηλαδή, θα το έβαζες στο χώμα αυτό το κόσμημα;

  • 108
  • 5
  •  
  •  
  •  
    113
    Shares

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.