
Το R100 ετούτο, άνηκε μέχρι πρόσφατα στην ομάδα που τρέχει την ιστοσελίδα αυτή και παραδόξως, τόσο καιρό, δεν είχαμε μπει στο κόπο να το παρουσιάσουμε το μηχανάκι, που τόσο επάξια έγραψε χιλιόμετρα εντός, αλλά ακόμα περισσότερο, εκτός των τειχών της πόλης…

Οπότε θα μας επιτρέψετε μια, περισσότερο συναισθηματική αναδρομή στη μοτοσυκλέτα, από ότι μια κλασσική παρουσίαση στα τι & πώς έγιναν.
Το R100 είχε αγοραστεί ήδη σε μια φάση customιας, όπου γενικά, είχε φτιαχτεί με μιας παρόμοιας αισθητικής προσέγγισης εμφάνιση. Ωραίο, αλλά άμα έχεις το σαράκι μέσα και σε τρώει, δε κάθεσαι στα αυγά σου εύκολα…

Το πρώτο που άλλαξε ήταν τα καρμπυρατέρ της Dellorto που φόραγε. Οι βασικοί λόγοι ήταν η ευκολία στις ρυθμίσεις των Bing που μπήκαν στη θέση τους και η αυξημένη κατανάλωσή τους. Στον αντίποδα, χάσαμε σε απόκριση γκαζιού, αλλά δεν μπορείς να τα έχεις όλα ασφαλώς!

Ύστερα, αντικαταστάθηκε το ντεπόζιτο. Αν και δεν φορούσε το κλασσικό των r80/r100, αλλά το μικρότερο αμερικάνικο, ευσεβής πόθος ήταν αυτό των σειρών /6, με τα μεγάλα pads στο πλάϊ. Βρέθηκε από R75/6 , βάφτηκε σε μια όμορφη διχρωμία και πραγματικά έδεσε υπέροχα!

Άλλες αλλαγές; Εξατμίσεις. Τιμόνι scrambler. Χερούλια biltwell . Δύο επιλογές σελών, μονή και διπλή custom. Το υποπλαίσιο είναι το γνήσιο και φιλοξενεί εξίσου καλά τη μονή, αλλά και τη διπλή σέλα.
Τέλος, φτερά μπρος πίσω μεταλλικά ανοξείδωτα, σωληνάκια υψηλής φρένων και νέα μπουζοκαλώδια συνθέτουν τις τελευταίες πινελιές στο project.
Μια μοτοσυκλέτα που ταξίδεψε μαζί μας, έγραψε χιλιόμετρα, μας πήγε σε μέρη όμορφα, την συντηρήσαμε μόνοι μας με αγάπη και προσοχή και εν τέλει έφυγε από τα χέρια μας στη καλύτερη δυνατή κατάσταση.

Εξάλλου, το ταξίδι, πέρα από τα μέρη και τις διαδρομές που πήγαμε, είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με τη μοτοσυκλέτα που καβαλήσαμε για να το κάνουμε. Στις φωτογραφίες που τραβάμε, πάντα έχουμε τη μηχανή μας μέσα στα πλάνα, γιατί είναι μέρος της συνολικής εμπειρίας- αγαπάμε τις μοτοσυκλέτες μας και αυτά που κάνουμε με αυτές!

117 6 - 123Shares