MOTO GUZZI V35 IMOLA CAFE RACER PART 2

Ο Κυριάκος και ο αδερφός του πλέον έχουν σχεδόν καταλήξει στην μορφή που θα δώσουν στο αναγεννημένο MOTO GUZZI, μένει απλά να αρχίσουν να την υλοποιούν…και η διήγηση συνεχίζεται…

…Κάποια στιγμή και αρκετά σύντομα είχα το μοτέρ-κιβώτιο στα χέρια!

Λάδι. Πολύ λάδι. Καμένο. Διαρροές παντού. Δε μπορούσα να καταλάβω από που και γιατί. Πήρα ένα κατσαβίδι γίγας και ξεκίνησα να βγάζω τη πρώτη μάκα. Έλουσα με πετρέλαιο και συνέχισα να τρίβω με σφουγγάρι πιάτων. Με έπιασε απελπισία Έφτιαξα στον φίλο τον Τάσο τάπες για να σφραγίσω εισαγωγή εξαγωγή, και μόνωσα όλο το σύστημα. Όπου υπήρχε τρύπα μπήκε μπαλονάκι παιδικό. Έπλυνα το μοτέρ με ζεστό νερό με πίεση. Εκεί φάνηκε ότι το αλουμίνιο είχε “φαγωθεί” από το καιρό… Ώσμωση(?) Τηλέφωνο στον Θάνο.

-Έλα Θάνο? Εχεις αμμοβολή?

-Υαλοβολή.

-Σου ‘ρχομαι!!!

Ζάντες δίσκοι μοτέρ-κιβώτιο. Γύρισαν στην αποθήκη σαν καινούρια!! Βέβαια έχασα τον ύπνο μου για αρκετές μέρες γιατί διάβασα ότι καλό θα ήταν να αποφεύγεται η υαλοβολή σε κλειστό μοτέρ.

Στο μεταξύ εγώ πήγαινα κι ερχόμουν στην αποθήκη περίπου μια με δύο φορές την εβδομάδα από ένα 2ωρο τη φορά. Κάθε φορά που πήγαινα είχα ξεχάσει τι είχα κάνει τη προηγούμενη… Άρχισα να ανησυχώ για το αν θα θυμάμαι να το δέσω όταν έρθει η ώρα… Οι συζητήσεις πάνω στο project οι φωτογραφίες και οι παραγγελίες από το ίντερνετ έπεφταν βροχή αυτό το διάστημα.

Θα κρατούσαμε τις μαμά εξατμίσεις μιας και ήταν πανέμορφες. Θα σώζαμε ότι μπορούσε να σωθεί. Θα αφαιρούσαμε ότι δεν ήταν απαραίτητο.

Οι παράμετροι ακόμα ήταν άπειρες…

ΠΡΏΤΗ ΒΑΣΙΚΉ ΓΡΑΜΜΗ: Α)για καθημερινή όσο γίνεται χρήση, γυμνό με στρογγυλό φανάρι σε κλασική γραμμή με κάποια νίκελ όπως πχ τα φτερά και κλιπονς Β) το υποπλαισιο θα άλλαζε. (Σκεφτήκαμε και το monoshock αλλά μιας και θα γινόταν 2σελο δε θα είχαμε ωραίο αποτέλεσμα.) οπότε περιοριστήκαμε στο πίσω μέρος μόνο και για καθαρά αισθητικούς λόγους Γ) θα κρατούσαμε το δικό του ντεπόζιτο αλλά με τάπα τύπου μονζα και θα το μακραίναμε. Δ) όχι ψηφιακά – ηλεκτρονικά κλπ Ε) φιλτροχοάνες, κρυμμένα ηλεκτρικά. Ένα σχετικά αφαιρετικό καντράν… Αλλά με το ταχύμετρο της veglia μιας και είναι πανέμορφο και μέρος της ψυχής της μοτοσικλέτας. ΣΤ) θα φτιάχναμε δικό μας λογότυπο για το μικρούλι της guzzi και Ζ) κάτι ακόμα που το κρατάω για μένα… Χεχεχε

Νομίζω ότι το μεγαλύτερο κόλλημα το είχαμε στο χρώμα Στο χρώμα του ντεπόζιτου του σκελετού και του κινητήρα – μετάδοσης. Μετά από άπειρες ώρες και διαφωνίες καταλήξαμε στα εξής. ΧΡΏΜΑ : Α) το πλαίσιο θα γινόταν safe μαύρο διπλής με μέταλλα Β) κάποια γύρω κομμάτια όπως καλάμια, βάσεις προβολέα, τιμονόπλακες κλπ σε μαύρο ματ Γ) το μοτέρ από μπροστά μέχρι και το καβούκι του άξονα θα έπαιρνε ένα χρώμα κοντά στο εργοστασιακό ασημί. Αυτό γιατί σκεφτήκαμε ότι κάτι σε σκούρο θα μίκραινε πολύ το ήδη μικρό μηχανάκι και ακόμα ότι θα κρύβονταν οι διάφορες λεπτομέρειες των μηχανικών μερών, όπως “νεύρα”, αυλακώσεις, ψύκτρες κλπ Δ) οι ζάντες θα έπαιρναν ένα χρώμα κοντά σε αυτό της άμμου. Ε) και τέλος αυτό που μας δυσκόλεψε πολύ… Το ντεπόζιτο. Το κάτω μέρος θα γινόταν μαύρο ώστε να “δώσει” μήκος και το πάνω “τιμής ένεκεν” αποφασίσαμε να το κάνουμε copy – paste από έναν σκαραβαίο που είχαμε… Το χρώμα του εντόμου σκαραβαίου. Κλείσαμε κι εδώ. ΟΥΦ!!!

Το μηχανάκι έχει σκορπίσει σε φίλους μάστορες.  Έχω μείνει να κοιτάω λίγα σκόρπια κομμάτια. Καθαρίζω καρμπυρατέρ, γυαλίζω εξατμίσεις και αμορτισέρ. Σκέφτομαι και παραγγέλνω μικροπράγματα… Φλασακια γκριπακια λαμπάκια κλπ Όσον αφορά τα φωτιστικά σώματα… Καταλήξαμε σε μεγάλο προβολέα 8″ αντί για κάποιον μικρό. Και πίσω στο πανέμορφο κατά τη γνώμη μου φανάρι της lucas… Ίδιο με αυτά που φοράνε τα enfield

Το σπίτι έχει γεμίσει με μικρά γυαλιστερά καινούργια parts στα κουτιά τους… Κι εγώ δε βλέπω την ώρα να γυρίσουν τα κομμάτια για να ξεκινήσω το ομορφότερο νομίζω κομμάτι της διαδικασίας.

Έχω ήδη καταλάβει ότι έχουμε ξεφύγει και ότι το αρχικό πλάνο των 700€ είναι περα για πέρα εκτός τόπου και χρόνου. Μόνο τα καινούργια ανταλλακτικά πρέπει να έχουν ξεπεράσει το παραπάνω ποσό… Συν μια γωνιακή μετάδοση που πήρα από ebay… Γιατί αυτή που είχε πάνω είχε φάει τα ψωμιά της από κακή συντήρηση. Ευτυχώς έχω ξεκινήσει και γράφω τα πάντα! Ακόμα και αυτά που πήρα και δε χρησιμοποίησα… Ακόμα και τις ροδελίτσες… Η τα πηγαιν’ελα με το ΚΤΕΛ για κάποια πράγματα που χρειάστηκε να ανέβουν Αθήνα όπως πχ ο δίσκος του συμπλέκτη που πήγε για θερμουητ, και άλλα πολλά.

Συνεχίζεται…

  • 98
  • 3
  •  
  •  
  •  
    101
    Shares

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.