Rusty Pipes garage, Yamaha Virago 250 bobber

Rusty Pipes garage, Yamaha Virago 250 bobber

Παίρνεις μια μοτοσυκλέτα για ανταλλακτικά. Ένα βράδυ, καθώς μαστορεύεις και την έχεις παρατημένη σε μια γωνιά, σα να σου κάνει ένα απροσδιόριστο νεύμα…

Την ξανακοιτάς, σκεπτικός… κάτι αρχίζει να δουλεύει στο μυαλό σου, κάποιες ιδέες, εναύσματα, χτυπάς και μερικά τσίπουρα άμα λάχει, κοιτώντας εσύ αυτή, και αυτή εσένα, ώσπου στο τέλος, αναφωνείς  «Δε γαμ…ται!» και ξεκινάς projectάρα!

Rusty Pipes garage, Yamaha Virago 250 bobber

Κάπως έτσι, το Yamaha Virago 250, ενώ το δυσοίωνο μέλλον του ήταν σε… κούτες, βγήκε πάλι στην άσφαλτο, bobberάτο και… όλα είναι δρόμος!

Rusty Pipes garage, Yamaha Virago 250 bobber

«Τοποθετώντας μερικά εξαρτήματα από άλλες μοτοσυκλέτες σε διαφορετικές κλίσεις δημιουργήθηκε μια ιδέα για την νέα μορφή της Virago.
Ο πίσω τροχός λύθηκε, κρατήσαμε το κέντρο και με νέες ακτίνες τοποθετήσαμε νέο στεφάνι 18” ισομετρικό με το εμπρός. Οι δύο τροχοί βάφτηκαν μαύρο ματ με ηλεκτροστατική βαφή και σε αυτους τοποθετήθηκαν λάστιχα 4.00-18.

Στο ψαλίδι έγινε μετατροπή κόβοντας τις παλιές βάσεις για αμορτισερ και κατασκευάσαμε νέες για monoshock με αμορτισερ απο Honda CBR 600 το οποίο λύθηκε επισκευάστηκε και βάφτηκε, ενώ στο ελατήριό του έγινε επίσης ηλεκτροστατική βαφή με χρυσό ιριδίζον σφυρήλατο.»

Rusty Pipes garage, Yamaha Virago 250 bobber

Το υποπλαίσιο της μοτοσυκλέτας κόπηκε και πάνω σε αυτό κατασκευάστηκε νέο σωληνωτό μέσα από το οποίο περνάει καλωδίωση για τα πισω stop lights. Πάνω σε αυτό τοποθετήθηκε χειροποίητη σέλα την οποία έντυσε ο St Covers και νέο ντεπόζιτο από Honda VLX Steed 12 λίτρων.

Το τιμόνι έδωσε την θέση του σε χειροποίητα clip on fat-bar με φλας-αντίβαρα και στις θέσεις των καβαλέτων τοποθετήθηκαν διακόπτες kill switch και φωτών. Το παλιό φανάρι αντικαταστάθηκε με νέο αλουμινίου aftermarket ενώ στο μπροστινό σύστημα έγινε service με τις μπότες και τα νέα καλύμματα να βάφονται με ηλεκτροστατική επίσης.

Εξάτμιση κατασκευάστηκε με χειροποίητους λαιμούς 2 σε 1 και νέο φίλτρο με τις κατάλληλες ρυθμίσεις έδωσαν νέες επιδόσεις στον κινητήρα.

Η πλεξούδα καταργήθηκε και κατασκευάστηκε από την αρχή από τον Ροδίτη Ηλία και τοποθετήθηκε με νέα μπαταρία λιθίου στην “λαδιέρα” κάτω από την σέλα.

Rusty Pipes garage, Yamaha Virago 250 bobber

Έγινε αμμοβολή σε πλαίσιο και κινητήρα και βάφτηκαν στο γκαράζ με ακρυλικά χρώματα μονης επίστρωσης, ενώ το ψαλίδι και πολλά μέρη της μοτοσυκλέτας λύθηκαν και σταλθηκαν στην ΤροχοΝέτ για ηλεκτροστατική βαφή σε απόχρωση μαύρο σφυρήλατο και χρυσό σφυρήλατο.

Rusty Pipes garage, Yamaha Virago 250 bobber

Τέλος το ντεπόζιτο βάφτηκε στο γκαράζ με flakes χρώματα της House of Kolor και φύλλα αλουμινίου-χρυσού. Στις φωτογραφίες φαίνεται εντυπωσιακό, από κοντά όμως είναι ακόμα περισσότερο να ξέρετε!

Τι σχέση έχει το αρχικό Virago, με αυτό που βγήκε από το συνεργείο του Λεωνίδα; Καμμία, καθώς το μόνο που φέρνει σχετικούς συνειρμούς είναι το κλασσικό μοτέρ. Η μετατροπή είναι εντυπωσιακή,  ξεχωριστή και ο Λεωνίδας, ή Rusty pipes garage, συνεχίζει τη σταθερά ανοδική πορεία του στα μηχανάκια που βγάζει!

Rusty Pipes garage, Yamaha Virago 250 bobber
Rusty Pipes garage, Yamaha Virago 250 bobber

  • 240
  • 11
  •  
  •  
  •  
    251
    Shares

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.