
Πίσω από το όνομα George cafes, ξεπήδησαν δύο πολύ όμορφα μηχανάκια: Το ένα ήταν το XJR 1200 GiGiKi και το δεύτερο το παρουσιάζουμε σήμερα. Κωδικό όνομα ZOE λοιπόν !

Όλα ξεκίνησαν από ένα Yamaha Virago 400 του’84, που αποτελεί μια πολύ καλή βάση να στήσεις ένα σύγχρονο bobber λόγω του όμορφου V κινητήρα.


Ο Γιώργος έψαχνε το συγκεκριμένο γιατί ήταν monoshock, καθοριστικός παράγοντας για το project που είχε στο μυαλό του. Εκεί μέσα, χώθηκε ένα αμορτισέρ της Ohlins, στη θέση του παλιού ταλαιπωρημένου της Yamaha.

Ο κινητήρας και τα καρμπυρατέρ λύθηκαν, συντηρήθηκαν, βάφτηκαν ή γυαλίστηκαν. Το σύστημα εξαγωγής τροποποιήθηκε καθώς τοποθετήθηκε μια χειροποίητη ολόσωμη με ένα τελικό.

Το πλαίσιο με το υποπλαίσιο, φτιάχτηκαν με τέτοιο τρόπο, ώστε το υποπλαίσιο να μην φαίνεται καθόλου και η σέλα του αναβάτη να δίνει την αίσθηση ότι αιωρείται.

Επίσης όλα τα ηλεκτρικά, τα καλώδια και η μπαταρία, βρίσκονται μέσα στο πλαίσιο. Αντίστοιχες μετατροπές υπέστη και το ψαλίδι, στο οποίο για αισθητικούς κυρίως λόγους, φτιάχτηκε ένα χωροδικτύωμα.
Το πλαίσιο βάφτηκε γαλάζιο ματ, όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα σε μαύρο γυαλιστερό, έτσι ώστε ο κινητήρας και το ντεπόζιτο να ξεχωρίζουν.

Κατά αυτό τον τρόπο, βλέποντας τη μοτοσυκλέτα κανείς από το πλάϊ, έχουμε ένα «φωτεινό» κεντρικό σημείο, με το γαλάζιο πλαίσιο, τον γυαλισμένο κινητήρα και το τρίχρωμο ντεπόζιτο, ενώ απομακρυνόμενο το βλέμμα μας από κει, όλα σχεδόν σκουραίνουν!

Φυσικά το πλαίσιο κλέβει την παράσταση εδώ, ακόμα και από το υπέροχο ρεζερβουάρ πράγμα σπάνιο φυσικά. Δικαιώνει όμως την επιλογή του Γιώργου να το τονίσει και δίνει πόντους στην μοναδικότητα της μοτοσυκλέτας!
Το ρεζερβουάρ είναι μεταλλικό after market, με μικρές τροποποιήσεις για την έδραση του. Βαμμένο και βερνικωμένο κατά τέτοιο τρόπο, προκειμένου να τονίζεται το βουρτσισμένο μέταλλο. Και σε αυτό το project στην πλαϊνή όψη το ντεπόζιτο είναι ευθυγραμμισμένο με τη σέλα, έχοντας οπτική συνέχεια.

Η μπροστινή ανάρτηση και τα φρένα προέρχονται από Yamaha XJR 1200 ’98. Το ηλεκτρικό σύστημα είναι καινούριο συμπεριλαμβανομένων των καλωδιώσεων, φωτιστικά σώματα, κοντέρ και του συστήματος keyless start!

Οι ζάντες είναι οι αυθεντικές του virago, τροποποιημένες για να τοποθετηθούν μπροστά και πίσω δισκόφρενα και βαμμένες σε μαύρο ματ. Όλα τα δευτερεύοντα εξαρτήματα (βάσεις φτερού, κοντέρ κ.τ.λ.) είναι μεταλλικά και επίσης χειροποίητα Για την ολοκλήρωση του project συνολικά χρειάστηκαν περίπου 2 χρόνια!
Η αναμονή και ο κόπος άξιζαν με το παραπάνω!
Facebook: George Cafes Instagram: George_cafe
