Urban Mechanics Honda CB250 Velos

Η τελευταία δουλειά των Urban mechanics, με κωδικό όνομα Velos, είναι πλέον έτοιμη να οργώσει τα χωράφια (άντε και τους δρόμους της Αθήνας). Βασισμένο στο μικρό και ταπεινό Honda CB 250 Nighthawk (κυκλοφορεί και με το όνομα CM250), απέβαλε  από πάνω του τον μίνι-τσόπερ χαρακτήρα και μετατράπηκε σε κάτι fun & exciting!

Διαβάζοντας το κείμενο, θα γίνει αντιληπτή, η προσοχή στη λεπτομέρεια, οι σχεδιαστικές μελέτες και η ποιότητα της δουλειάς των UM που αποδίδουν στις δημιουργίες τους!

Ξεκινώντας από μπροστά έχουμε και λέμε. 

Οι C-Racer είχαν την ευγενική καλοσύνη να παραχωρήσουν μία από τις μάσκες τους για φανάρι που έχουν, η οποία τροποποιήθηκε, για να μπορέσει να χωρέσει ένα φανάρι LED. Μια μικρή κίτρινη γραμμή ανάμεσα στο φανάρι και τη μάσκα προσπαθεί να δέσει το μπροστά με το κίτρινο των πλαϊνών plates.

Πάνω στη μάσκα εδράζεται επίσης ένα μικροσκοπικό motogadget στροφόμετρο, ένα λαμπάκι νεκράς καθώς και το mode button του motogadget. 

Τιμόνι αλουμινένιο το οποίο βάφτηκε μαύρο ματ (ηλεκτροστατική) με μπάρα enduro για να παραπέμπει στις χωμάτινες περιπέτειες της μοτοσυκλέτας. 

Τα μπροστινά καλάμια παρέμειναν στοκ αλλά ανοίχτηκαν, καθαρίστηκαν, βάφτηκαν οι μπότες μαύρες και έκλεισαν πάλι. 

«Οι στοκ τροχοί του του CM ήταν χυτοί, οπότε έπρεπε να πάμε σε ακτίνες και σε διαφορετικά μεγέθη. Δότης αυτή τη φορά ήταν ένα Suzuki TU, όπου καταφέραμε να πλέξουμε 18άρια στεφάνια μπρος πίσω με ίνοξ ακτίνες, βαμμένα με ηλεκτροστατική σε ασημί σατινέ χρώμα. 

Σκελετός και ότι μαύρο υπάρχει, έχει βαφτεί ξανά με ηλεκτροστατική σε ματ απόχρωση. 

Αποφασίσαμε να μην αφαιρέσουμε φιλτροκούτι και μπαταρία από τη στοκ θέση τους. Η εμπειρία μας έχει δείξει ότι είναι καλύτερο να δουλεύουν όπως τα προόριζε ο κατασκευαστής τους για να μην έχουμε θέματα σε βροχές, σκόνη, αλλαγές θερμοκρασίας, πλευρικού αέρα κτλ (μιλάει παθών από ανοιχτά φίλτρα σε W650). Έτσι και η κατανάλωση μένει σε νορμάλ επίπεδα και ο κινητήρας δουλεύει σωστά. 

Τα πλαϊνά στοκ καπάκια πετάχτηκαν και στη θέση τους σχεδιάστηκαν στον υπολογιστή αλουμινένια, όπου πήγαν για laser κοπή και βάφτηκαν στην ίδια σαμπανιζέ απόχρωση που έχουν τα εμπρός και πίσω φτερά. 

Το τεπόζιτο προέρχεται από κάποιο Honda αγνώστου προελεύσεως το οποίο καθαρίστηκε, έγινε πλαστικοποίηση και βάφτηκε σε πράσινο-πετρόλ χρώμα. 

Η σέλα είναι ντυμένη με υψηλής ποιότητας δέρμα το οποίο έχει υποστεί επεξεργασία για αντοχή σε ήλιο, βροχές κτλ. 

Οι αναρτήσεις είναι από τους Έλληνες K-Shock. Έχουμε συνεργαστεί πολλές φορές στο παρελθόν μαζί τους και η ποιότητα της δουλειάς τους σε αναρτήσεις πάντα μας αφήνει ευχαριστημένους. 

Οι λαιμοί έχουν κατασκευαστεί από τους Dragon. απο 2 σε 2 τους μετατρέψαμε σε 2 σε 1 με ένα τελικό supertrapp και κωνικό τελείωμα το οποίο και αυτό κατασκευάστηκε από Dragon. 

Τα φτερά είναι τροποποιημένα εντουράδικα, που αντέχουν σε κακουχίες εκ πεποιθήσεως, οπότε ήταν ιδανική επιλογή!

Στο πίσω φανάρι θέλαμε να κάνουμε κάτι εντελώς ξεχωριστό. Πειραματιστήκαμε με διάφορες επιφάνειες και καταλήξαμε σε διάφανο Plexi. Η πρώτη στρώση είναι το φανάρι πορείας και το στοπ και η δεύτερη στρώση είναι τα φλας. Εσωτερικά έχουν μπει led φωτισμοί οι οποίοι διαχέουν το φως στο plexi. Το βράδυ είναι απλά ένα καταπληκτικό θέαμα και ίσως το δυνατότερο σημείο της σχεδίασης!!

Τέλος να μην ξεχάσουμε και τις εργασίες στον κινητήρα. Τα καπάκια βάφτηκαν με ηλεκτροστατική μαύρα σαγρέ και έγινε το απαραίτητο σέρβις για να είναι σε άριστη λειτουργική κατάσταση. 

Το γρανάζωμα έχει αλλάξει και πλέον η μοτοσυκλέτα έχει τρομερό πέταγμα, ότι αρμόζει σε ένα μικρό scrambler. »

Σε ποιανού το μυαλό θα μπορούσε να έρθει το αρχικό μηχανάκι; Πιθανόν σε κανέναν! Η μεταμόρφωση είναι πραγματικά εκπληκτική! Επειδή η νέα μορφή της μηχανής , με την αιχμηρή σχεδιαστική προσωπικότητα της, συνδυαζόμενη με τη ποιότητα της δουλειάς, αντικατοπτρίζονται σε ένα αποτέλεσμα που θα μπορούσε κάλλιστα να είναι από κάποια γραμμή παραγωγής της Ιαπωνίας….

Αναζητείστε τις παλιότερες δουλειές των παιδιών που έχουμε παρουσιάσει στη ιστοσελίδα μας, αξίζουν όλες της προσοχής σας!

http://urbanmechanics.co/

  • 240
  • 15
  •  
  •  
  •  
    255
    Shares

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.