
Άλλη μια εξαιρετική προσέγγιση στο Honda CM200, δίνει ιδέες και κατευθύνσεις για το πώς μπορείτε και σεις, να το κάνετε όπως ο Πάνος!

Η ιστορία είναι γνωστή. Ένα μηχανάκι που καθόταν πολλά χρόνια (10 το συγκεκριμένο) σε κάποιο γκαράζ, ή χωράφι, ή αυλή. Δεν είναι τόσο σπάνιο όσο φαντάζεστε κάποιοι, αναλογιστείτε μόνο στη γειτονία σας, σε ένα πεζοδρόμιο ή πυλωτή, ότι σίγουρα θα έχετε δει κάποια αντίστοιχη περίπτωση..

Μοντέλο του ’80, εξάβολτο, ο πρώην ιδιοκτήτης του δε πίστευε ότι αξίζει η ενασχόληση μαζί του. Λίγο τα χρόνια, λίγο ο κυβισμός που σήμερα θεωρείται μικρός σχετικά. Ο άνθρωπός μας πίστεψε όμως και είχε άλλα σχέδια κατά νου….

Στο μηχανάκι έπεσε πολύ δουλειά. Τριψίματα, σε σκελετό και περιφερειακά, βαψίματα, γυαλίσματα σε μοτέρ, σέρβις σε καρμπυρατέρ. Ο πολλαπλασιαστής ήταν δύσκολο να αντικατασταθεί απαιτώντας αρκετό ψάξιμο και έρευνα, όλα καλά όμως εν τέλει και εκεί.Από κει και πέρα, καλούδια και εξτραδάκια, όπως σέλα, φανάρια, κλιπον, καθρέπτες, εξατμίσεις κλπ.

Η δουλειά που έχει γίνει σε ένα μηχανάκι, πέρα από το ευρύτερο αισθητικό κομμάτι, αντικατοπτρίζεται στο χαμόγελο και την ικανοποίηση του αναβάτη του, οπότε είμαστε σίγουροι πως ο Πάνος, απολαμβάνει πάνω της την κάθε στιγμή, ξεχρεώνοντας ταυτόχρονα κάθε ξενύχτι, δυσκολία, χαμένη βίδα, πολύωρη αναμονή, αναμμένο τσιγάρο…!
