Moto Guzzi V50 cafe racer

Κρυφός έρωτας τα guzzi, πάντα όταν τα πετυχαίνω στο δρόμο τα χαζεύω. Κουβαλάνε και αυτά, πολλά χρόνια ιστορίας της ευρωπαΐκής μοτοσυκλετιστικής ιστορίας πίσω τους !

Βλέπεις τον ιδιαίτερο κινητήρα τους, σήμα κατατεθέν, διαχρονικό, μαζί με τον αετό στο έμβλημα και δε μπορεί παρά να σου φέρει στο μυαλό παρά εκείνες τις πρωτοπόρες εποχές, τα παλιά τα χρόνια τα ωραία, των πιονέρων και των τολμηρών. Μια από τις λίγες εταιρίες που κατάφεραν να επιζήσουν ως σήμερα από την πάλαι ποτέ κραταιά ευρωπαΐκή βιομηχανία των δυο τροχών.

Έτσι λοιπόν, με περισσό ενθουσιασμό είδα στο μεηλ το εν λόγω build, που μας έστειλε ο Κώστας, το οποίο θα έπρεπε να το παρουσιάσουμε έδω και κάμποσο καιρό, αλλά προτιμήσαμε να γυρίσετε από τις διακοπές και τα μπάνια για να το δείτε καλά!

Η βάση είναι ένα V50 Monza, του ’81. Το έψαχνε πολύ καιρό το συγκεκριμένο μοντέλο και τελικά , όπως συμβαίνει κάποιες φορές αυτό που ψάχνουμε να βρίσκεται δίπλα μας, το βρήκε στο γκαράζ ένος φίλου, όπου περίμενε στωΐκά 10 χρόνια για να βγει ξανά στο φως ανανεωμένο!

Έρωτας με τη 1η ματιά λέει ο Κώστας και δεν τον αμφισβητούμε! Εξ αρχής λοιπόν, η προοπτική ήταν να μετατραπεί σε cafe racer. Σημειωτέον, όλη η δουλειά έγινε από τον ίδιο, με τη βοήθεια κάποιων φίλων του.

Η μοτοσυκλέτα έχει λυθεί ,τριφτεί και βαφτεί ασφαλώς. Ο κινητήρας δεν έχει υποστεί κάποια μετατροπή, πλην του γυαλίσαμτος, βαψίματος όπου χρειαζόταν και φυσικά ένα σενιάρισμα σε φλαντζες, τσιμούχες κλπ που με τα χρόνια ακινησίας συνήθως χρειάζονται αντικατάσταση. Το δε πλαίσιο, έχει κοπεί στο ύψος των αμορτισέρ, προκειμένου να κοντύνει και να μπει η νέα σελα με τον κοκοβιό, σχεδιασμένα και κατασκευασμένα από τον Κώστα, από ανθρακόνημα.

Από το ίδιο υλικό είναι φτιαγμένο και το φέρινγκ, το μπροστινό φτερό και το καπάκι στο μοτέρ. Το ρεζερβουάρ έχει «πειραχτεί» λίγο και έχει αλλάξει σχήμα ενώ έχει περαστεί επίσης με ανθρακόνημα.

Αφτερμαρκετ καλούδια , όσον αφορά κλιπον, εξατμίσεις, αμορτισέρ, τρόμπα φρένου και μανέτες, Κέβλαρ κάρμπον βάση οργάνων, καλύμματα κάρμπον στα καλάμια , σωληνάκια φρένων υψηλής και πλαΐνά καπάκια ανοξείδωτα και κατασκευασμένα από ποιόν άλλο; τον ίδιο!

Άπαντα τα φώτα είναι τεχνολογίας led, με εξαιρετική απόδοση και εμφάνιση τη νύχτα. Τέλος, θέλοντας να βάλει και μια πινελιά, αγωνιστική εμπνευσμένη από τα motogp, ένα ζευγάρι φτεράκια σταθεροποίησης σαν το κερασάκι στην κατασκευή!

Ένα project, που κράτησε 8 μήνες, με πολλές εργατοώρες, αλλά με το αποτέλεσμα να δικαιολογεί κάθε μια από αυτές! Καλές βόλτες !!!

  • 146
  •  
  •  
  •  
  •  
    146
    Shares

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.