BMW R45 BRAT (YARD BUILT ) by caferacers.gr

“Εσωτερική παραγωγή” όπως θα έλεγε στους τίτλους της τηλεόρασης, φτιαγμένο σε αυλές και υπόγεια από μας, με υποτυπώδη μέσα, για προσωπική ευχαρίστηση και μόνο.  Μας συντροφεψε σαν πιστός σκύλος σε όλες τις βόλτες και δεν πέρασε πουθενά απαρατήρητη.  Ο λόγος για το ξεχωριστό “δικό μας” μικρό BMW R45, που πριν απο λίγο καιρό έφυγε από τα χέρια μας,  για να ζήσει τον έρωτα στη Σαντορίνη. 

Είμαστε από τους μουρλούς που πιστεύουμε ότι οι μηχανές μιλάνε ! Είναι απίστευτο πως μαθαίνεις με τα χρόνια  να τις ακούς, ν’ ανακαλύπτεις τα σημάδια του παρελθόντος, τις ευτυχισμένες στιγμές  τους αλλά και τα στραπάτσα που έφαγαν από τη συμβίωση τους με τους ανθρώπους.

“Έχει ζήσει και καλύτερες μέρες” λένε ευγενικά οι Αγγλοι όταν πουλάνε μία παραμελημένη μηχανή,  θλιβερό, έχετε αναρωτηθεί όμως γιατί ? Προφανώς κάτι χάθηκε στην πορεία της συμβίωσης και μη μου πείτε για ασυμφωνία χαρακτήρα, καυγάδες, ξύλο, κέρατα και άλλα έκτροπα, αυτά είναι οι αφορμές για να χωρίσεις και όχι η αιτία. Μετά από 30 χρόνια σε δύο ρόδες και άλλες τόσες επίσημες “ερωμένες” μπορώ να πω με βεβαιότητα ότι μία μόνο είναι η αιτία διαζυγίου : τη βαρέθηκα κύριε Πρόεδρε ! Μεγάλη κουβέντα αλλά το έχουμε σκεφτεί όλοι έτσι δεν είναι ? Οι άντρες βαριούνται και δε φταίει που χαλάει , ούτε που φτύνει , ούτε που γκρινιάζει φταίει ότι κάπου χάθηκε  η συγκίνηση και η επαφή …. 

 Και πως  ερχόμαστε στην αυτοκριτική και αναρωτιόμαστε, εκ των υστέρων πάντα, ήταν αυτή που πραγματικά θέλαμε από την αρχή, ήταν αυτό που μας ταίριαζε, ή κάποιοι για λόγους marketing μας έπεισαν ότι αυτό που φτιάχνουν είναι αυτό που θέλουμε και λίγο καιρό μετά θ’ αλλάξουν το τροπάρι για να πάρουμε την επόμενη ? 

Αν σας μπέρδεψα, σημαίνει ότι με καταλάβατε, τα πράγματα είναι απλά ! Λογική επιλογή στο μυαλό του μηχανόβιου δεν υπάρχει, όποιος διάλεξε συμβία μ’ αυτή, χώρισε γρήγορα, ή γέρασε πρόωρα ! Δεύτερον, αυτό που ακριβώς θέλετε, δεν υπάρχει, ή θα συμβιβαστείτε με κάτι παραπλήσιο, ή θα το φτιάξετε μόνοι σας !!!

Τρίτον, στην πορεία θα ανακαλύψετε τα υπόλοιπα …

Οι περισσότεροι που πλησιάζουν το χώρο, αυτή την πορεία φοβούνται αρχικά, εφιάλτες στοιχειώνουν τον ύπνο τους,  ρόδες και τιμόνια τους φεύγουν στο δρόμο,  μηχανές ανατινάζονται και βλοσυροί μάστορες τρίβουν τα χέρια τους με ευχαρίστηση, ψελίζοντας ” καλώς το παιδί”…

Το 45αρι όμως, προχώρησε τολμηρά. Γιαυτό αγοράστηκε κιόλας. Στα χέρια του Βασίλη δέχτηκε τις πρώτες αλλαγές και περιποιήσεις, έκανε βόλτες, τι βόλτες δηλαδή, ταξίδια ολόκληρα της τάξεως των 1000 χλμ+! Πόσοι παίρνουν σήμερα το 35 ετών γυμνό μηχανάκι τους, φορτώνουν ένα σάκο στη πλάτη και παίρνουν τους δρόμους, με μια τέτοια μοτοσυκλέτα; Ελάχιστοι!

Προτού περάσει στα χέρια του Σπύρου, δέχτηκε μια συνολική αναβάθμιση, βελτίωση και επαναφορά σε όλα τα επίπεδα. Έτσι,όταν βγήκε από το γκαράζ μου έτοιμο, γουργουρίζοντας ανανεωμένο, ήξερα ότι ήταν έτοιμο να χαρίσει πολλά ακόμα χλμ ευχαρίστησης,απροβλημάτιστα!

“Έχει ζήσει και καλύτερες μέρες” λένε ευγενικά οι Αγγλοι όταν πουλάνε μία ταλαιπωρημένη μηχανή, “αλλά έχει ακόμη πολύ ζωή μπροστά της” συνεχίζουν να λένε οι πιο ψαγμένοι, “περιμένοντας κάποιον να την αναστήσει” συμπληρώνουμε εμείς, τα υπόλοιπα δικά σας …

  • 241
  • 2
  •  
  •  
  •  
    243
    Shares

2 Comments

  1. Γεώργιος Γαϊτάνος

    Πάρα πολύ καλό άρθρο…. μπράβο παιδιά…. Μιλάει στη καρδιά των μοτοσικλετών….

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.