Rusty Pipes Garage Dominator Scrambler

Το Honda Dominator, απλό, αξιόπιστο, σαν κλασσικό Γιαπωνέζικο, κυκλοφορούσε ευρέως, ειδικά σαν καθημερινό εργαλείο μετακίνησης στα αστικά κέντρα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δε σε ταξίδευε και κάπου πιο έξω άμα έλαχε.

Η καθημερινή αυτή χρήση, ασφαλώς με τη πάροδο των ετών, άφησε τα σημάδια της στα περισσότερα από τα μηχανάκια που επέζησαν. Ένα τέτοιο ήταν και το παρόν του αφιερώματος τούτου. Η μοίρα δεν είχε φερθεί ιδιαίτερα καλά στο συγκεκριμένο Dominator. Μερικές λάθος μετατροπές, αρκετές ζημιές και κακής ποιότητας εργασία ήταν αυτά που αντίκρυσε ο Λεωνίδας (Rusty pipes garage) όταν ήρθε στα χέρια του…

Η ιδέα προφανώς ήταν από την αρχή να γίνει Scrambler αλλά αυτή την φορά επιχειρήθηκε να δοθεί η δέουσα σημασία, ώστε να γίνει λίγο πιο αξιοπρεπές.

Αρχικά λύθηκε και έγινε αναζήτηση για το κατάλληλο σχήμα και μέγεθος ντεποζίτου. Δότης ήταν ένα Yamaha SR 125. Στον πίσω 17” τροχό είχε ήδη μπει στεφάνι 3.5” και μπροστά τοποθετήθηκε κέντρο από Yamaha XV 250 με νέες ακτίνες και στεφάνι 17” με 2.5”.  Αγοράστηκε νέα δισκόπλακα και κατασκευή στον τόρνο αντάπτορα- αποστάτη για να ταιριάξει στην γνήσια δαγκάνα. Τα καλάμια του μπροστινού συστήματος κόντυναν κατά 6 εκατοστά.


« Το υποπλαίσιο κόπηκε και κατασκεύασα νέο αρκετά ψηλό λόγω του αναβάτη, με οβάλ μυτερό τελείωμα στο πίσω μέρος της σέλας. Μέσα στο νέο υποπλαίσιο τοποθέτησα όλα τα ηλεκτρολογικά εκτός του ανορθωτή που τοποθετήθηκε κάτω από αυτό ώστε να ψύχεται. Την επισκευή και μετατροπή της καλωδίωσης ανέλαβε ο Ηλίας Ροδίτης. Επίσης κατασκεύασα μεταλλικά πλαΐνά καλύμματα τα οποία τοποθέτησα με τις κατάλληλες βάσεις στο υποπλαίσιο. Μέσα από την κατασκευή αυτή περνάει μια χειροποίητη εισαγωγή αέρα η οποία ξεκινάει από το καρμπυρατέρ και καταλήγει σε δύο χοάνες. Στο τελείωμα του υποπλαισίου κατασκεύασα βάση για το πίσω φτερό το οποίο φιλοξενεί το stop light της μοτοσυκλέτας και την πινακίδα της.»

Το πίσω φτερό και το μπροστά είναι ανοξείδωτα aftermarket. Στο νέο υποπλαίσιο μπήκαν νέες βάσεις για τα πατάκια του συνοδηγού. Για το μπροστά φτερό δημιουργήθηκε χειροποίητη βάση, η οποία συγκρατεί και το φανάρι και αφήνει την ρύθμιση στο ύψος του φτερού +-4 εκατοστά. Το εσωτερικό του φαναριού ως άχρηστο αντικαταστάθηκε από αντίστοιχο εσωτερικό, από Suzuki SP 400 κάνοντας τις απαραίτητες ενέργειες για να ταιριάξει και μέσα σε αυτό μια λάμπα LED υψηλής φωτεινότητας, because the night is dark, and full of terrors!! Ψηφιακό κοντέρ με στροφόμετρο είναι στη διάθεση του αναβάτη για τις απαραίτητες πληροφορίες. Στο fatbar τιμόνι οι παλιοί λεβιέδες συμπλέκτη και φρένου αντικαταστάθηκαν με καινούριους ρυθμιζόμενους και στα άκρα του τιμονιού ένα ζεύγος διακριτικά φλας-αντίβαρα.

«Το ντεπόζιτο το τοποθέτησα σε νέες βάσεις αλλάζοντας την φυσική κλίση του ώστε να δέσει οπτικά καλύτερα και έφτιαξα εξωτερικό δείκτης βενζίνης σε αυτό.

Η σέλα κατασκευάστηκε στο γκαράζ ώστε να ταιράξει με το υπολαίσιο και να καβαλήσει το ντεπόζιτο, ενώ το γέμισμα με τον αφρό και το ντύσιμο με τη δερματίνη υψηλών προδιαγραφών ανέλαβε ο St Covers όπως πάντα στην Πάτρα.  »

Το ψυγείο λαδιού τοποθετήθηκε σε διαφορετική θέση για οπτική βελτίωση και φτιάχτηκαν νέοι λαιμοί, χειροποίητοι και ανοξείδωτοι για τις εξατμίσεις,που καταλήγουν σε aftermarket νέο τελικό το οποίο προσφέρει ένα πολύ πλούσιο ήχο.

Κάτω από το ντεπόζιτο τοποθέτησα φίλτρο αναθυμιάσεων λαδιού του οποίου η παροχή περνάει διαμέσου του θαλάμου των ηλεκτρολογικών και ταυτόχρονα καλύπτει τα ηλεκτρολογικά κάτω από το ντεπόζιτο.

Επισκευαστικά δεν χρειαζόταν πολλή δουλειά. Αρκεστήκαμε σε ένα καθάρισμα και ρύθμισμα του καρμπυρατέρ, ρύθμιση βαλβιδών, αλλαγή λαδιών, αλλαγή γραναζιών και αλυσίδας και αφού μέτρησα την συμπίεση άλλαξα μπουζί. »

Αφού τελείωσαν οι μετατροπές και οι κατασκευές, η μοτοσυκλέτα δοκιμάστηκε άβαφη και όντας ικανοποιημένοι από το αποτέλεσμα λύθηκε όλη ξανά και ετοιμάστηκε για βάψιμο.
Στο γκαράζ βάφτηκε το ντεπόζιτο και τα πλαΐνά καλύμματα σε πράσινη ματ απόχρωση της οποίας ο κωδικός κλάπηκε από μοντέλο της Lotus. Στο ντεπόζιτο κάτω από το βερνίκι ψεκάστηκε με αερoγράφο το γραφικό του Garage. Στην συνέχεια έγινε αμμοβολή στον σκελετό και το μοτέρ και αφού περάστηκαν με εποξειδικό και ακρυλικό αστάρι, ο σκελετός βάφτηκε με μαύρο σαγρέ και το μοτέρ με ματ μονής ανθεκτικό σε υψηλές θερμοκρασίες.


Όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα βάφτηκαν με ηλεκτροστατική βαφή από την TROXONET-Κωσταντάρας σε μαύρο σαγρέ υψηλής αντοχής, ενώ ζάντες, δαγκάνες, τιμόνι και ελατήριο βάφτηκαν με ηλεκτροστατική σε ματ bronze απόχρωση.

Κατά το τέλος της συναρμολόγησης οι οπτικές βίδες αντικαταστάθηκαν από νέες ανοξείδωτες και οι λειτουργικές από νέες ατσάλινες.

Εν κατακλείδι, το παλιό Χόντα απέκτησε νέες γραμμές, στυλ και χαρακτήρα και σίγουρα ξεχωρίζει, με το χαρακτηριστική του εμφάνιση, συνώνυμη των δουλειών του Rusty Pipes garage! Καλές βόλτες!

check also


  • 286
  • 3
  •  
  •  
  •  
    289
    Shares

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.