Suzuki Freewind custom, ο Κανιβαλος!


Ο Αντώνη και ο Χρήστος οι δυο κολλητοί είχαν φτιάξει 2 bomberακια από Virago, που είχαν αφήσει μια επίγευση του γλυκού ήχου του τροχού και το αλήτικο αποτέλεσμα με απλές αλλαγές σε παλιές μηχανές. Το Suzuki Freewind XF650 του 1999, ήταν το επόμενο βήμα!

«Ψάχναμε κάτι μεγάλο, κάτι δυσκολότερο χωρίς να δώσουμε μια περιουσία. Το καλοκαίρι λοιπόν, πάρθηκε η απόφαση (με ψήσανε οι φίλοι βασικά) να φτιάξουμε ένα σοβαρό μηχανάκι που θα τα έχει όλα : στιλ , χρώμα, γκάζια και ο κόσμος δεν θα αναγνωρίζει την προηγουμένη ταυτότητα του»


Έχοντας βαρεθεί το σύγχρονο On-Off που καβαλούσε κάθε μέρα για την δουλειά, ήθελε κάτι να γουστάρει πραγματικά, να μην κάνει απλά την δουλειά του. Άπειρες ώρες ψαξίματος και φωτογραφίες από άλλες καλές δουλείες που κυκλοφορούν στο pinterest. Αναζήτηση της γεωμετρίας που θα εξυπηρετούσε της καθημερινές ανάγκες αλλά θα γέμιζε με κέφι για βόλτα καθημερινά.


«Καρμπιρατέρ και ελεύθερες εξατμίσεις! Είχα να ασχοληθώ από πιτσιρίκας που φτιάχναμε τα παπιά στο σχολείο, αυτό ήταν η πώρωση ξεκίνησε…..είμαστε ακόμα ζωντανοί λέμε!!!!
Εγώ έλεγα τι μου αρέσει από φωτογραφίες και τα παιδιά έκαναν αποκωδικοποίηση, καταλήγοντας στην αγαπημένη κατηγορία του on off . Μετα καυγάς για τον κυβισμό….»

-Ένα Cafe Racer δεν χρειάζεται να έχει επιδόσεις είναι απλά κουλτούρα! (έλεγε ο Χρήστος. )
‘Εάν ξαναέφτιαχνα μηχανάκι θα έβαζα κυβικά ! (έλεγε ο Αντώνης). Σήμερα στο γκαράζ του περιμένει ένα Honda 750 του 85 να ζωντανέψει ξανά και είμασταν της ίδιας νοοτροπίας.


Άρα, αναζητιούνταν ένα onOff καρμπυρατεράτο, αερόψυκτο, με πάνω από 40 άλογα. Πρώτη σκέψη Ηonda dominator, αλλά δεν βρέθηκε κάτι αξιόλογο στις αγγελίες και από την άλλη ήταν τόσο μα τόσο δουλεμένο που έχανε το challenge.
Έχω ένα φιλαράκι στην δουλειά, κατέχει τόσα χρόνια ένα freewind και είναι καλό. ( Λέει ο Χρήστος )…

«Διαβάζουμε reviews βλέπουμε video και όλοι μιλάνε για ένα πολύ καλό και αξιόπιστο μηχανάκι αλλά άσχημο…πολύ άσχημο ,αλλά αυτό και αν είναι κίνητρο για το customizing!»
Tα παιδιά εμπνεύστηκαν αρκετά από υτη δουλειά ενός Αμερικάνου φωτογράφου με ένα XR που ήταν γλυκό και άγριο μαζί, το οποίο αναγάγοντας το στο suzuki, έπρεπε να αποκτήσει κλασικές γραμμές με σύγχρονα αξεσουάρ. Ένα γκρουπ στο viber και εκατομμύρια φωτογραφίες, αναλύσεις, προτάσεις και ατελείωτες διαφωνίες όλο το καλοκαίρι τους βρίσκει ετοίμους να παραγγείλουν όλα τα αξεσουάρ που θα μπουν στο μηχανάκι.

«Για να πάμε και διακοπές είχαμε βάλει ταβάνι 2.000€ υλικά. Πήραμε : Ντεπόζιτο, μεταλλικά φτερά, τελικό εξάτμισης, μπαταριά λιθιου, loop, φανάρι led, flat τιμόνι, πολλά μικροανταλλακτικά για freewind, minimal ψηφιακό κοντέρ (ο Χρήστος υποσχέθηκε ότι θα το συνδέσει και θα δουλεύει ) δεν το πίστεψα μέχρι που το είδα. Όλα τα αλλά θα ήταν custom!


«Ο τροχός πήρε μπρος και ο δρόμος δεν είχε επιστροφή, με αρκετές μπίρες έφυγαν όλα! Πρώτη δουλειά η εξάτμιση (μεγάλο στοίχημα). Θα έφευγε από την θέση της μέσα από το μοτέρ και θα κατευθύνονταν κάτω από τον μαρσπιε. Ένα φιλαράκι τρελάρας με τα αυτοκίνητα κόλλαγε τέλεια εξατμίσεις και έτσι αγοράσαμε τα υλικά και τον επισκεφτήκαμε. Όταν τελείωσε ο σωλήνας μπήκε το τελικό και έπρεπε να γυρίσουμε σπίτι με την νέα εξάτμιση χωρίς φίλτρο στα καρμπιρατέρ, τα είχαμε αφαιρέσει όλα. Οταν ο Αντώνης έφτασε στο γκαράζ μας έστειλε ότι –Αυτό δεν είναι μηχανάκι, είναι ΚΑΝΙΒΑΛΟΣ! Έτσι έγιναν τα βαφτίσια, μόνο που αντί για σαμπάνιες που σπάνε στα καράβια, εμείς είχαμε μπύρες!


Νέα σχεδίαση – νέο σκαρί! «Tο τρίγωνο ανάμεσα σε μοτέρ ,ψαλίδι και σέλα έπρεπε να είναι τέλειος κενό», έλεγε ο Χρήστος. Μπήκαν όλα πάνω ντεπόζιτα, χοάνες, Ζίγκλερ, φωτά, ειδικό σκάφακι κάτω από την σέλα, που τα χώρεσε όλα τα ηλεκτρολογικά και ξεκινήσαν οι δόκιμες και οι βόλτες. Χωρίς σέλα φυσικά! Όλα δουλεύαν άψογα, τέλεια!

Κατόπιν, λύθηκε τελείως…@@#$$%! Έγινε σέρβις και παρεμβάσεις προς το καλύτερο σε αμορτισέρ , φρένα , ρουλεμάν τιμονιού , συντήρηση μοτέρ, τα καρμπιρατέρ έγιναν βίδες και κόψιμο και τρίψιμο με τον τροχό στο κάθε τι που ήταν εκτός του concept. Τα χρώματα είχαν αποφασιστεί, ηλεκτροστατική το πλαίσιο και τιμονοπλακες όλα τα αλλά χειροπόίητα κυριολεκτικά και spray.

Ο Αντώνης δούλευέ στην δουλειά ένα μικρό CNC και είπε να φτιάξει μια μικρή βασουλα για την εξάτμιση, κατέληξε να φτιάξει και μια γέφυρα του φτερού μπροστά έργο τέχνης.!

Τέλος η σέλα και τα δερμάτινα χερούλια. Πάρθηκε το καλούπι και κάτι φτηνά χερούλια και τα πήγαν σε ένα ψαγμένο ταπετσέρη στο Περιστέρι που ανέχτηκε τις απαίτήσεις και πετσόκοψε την άνετη σέλα που είχε φτιάξει αρχικά παίρνοντας τελικά, την επιθυμητή μορφή και ας πονάει λίγο στις λακκούβες!


«Η μεγάλη δυσκολία στον σχεδιασμό του Κανίβαλου ήταν ότι κάνει 30 χιλιόμετρα κάθε μέρα στην Αθήνα. Δεν είναι ένα μηχανάκι της φωτογραφίας και της βιτρίνας ούτε είναι 2ο στο γκαράζ είναι κάθε μέρα στο δρόμο. Μην με ρωτήσεις για την βροχή, καταλαβαίνεις…


Ένα μεγάλο ευχαριστώ στα φιλαράκια μου Χρήστο και Αντώνη (Custom made racer )που το πίστεψαν περισσότερο από εμένα και έχουν δουλέψει άπειρες ώρες και μέρες πάνω στον Κανίβαλο και έως σήμερα τον φροντίζουν»

Οι δρόμοι είναι δικοί σας για τους κανιβαλίσετε σωστά παίδες!!!

  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

2 Comments

  1. THEO

    Καλημερα εχω φτιαξε και εγω ενα suzuki xf 650 freewind θα μπορουσες να για τισ φιλτροχοανες τι justin χρησιμοποιησες ευχαριστώ εκ των προτέρων….πολυ ομορφη την εκανες!!!!!

  2. Καλησπερα! Το setup στο καρμπιρατερ με την εικονιζομενη εξατμιση και τις φιλτροχοανες ειναι το εξης:

    1)βελονα στην μεσαια θεση
    2) απο 20 σε 27.5 ζιγκλερ ρελαντι
    3) απο 115 σε 135 το μεγαλο ζιγκλερ

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.