Honda CM200 Brat

Ένα βαψιματάκι και ένα χαμηλό τιμονάκι θα του βάλουμε…” ήταν τα λόγια του Χρήστου, ιδιοκτήτη του CM όταν το πρωτόφερε στο συνεργείο για ανακατασκευή αρχικά….”Χρήστο θα το κάνουμε brat, ευρωπαϊκό με φτερά “-“Τιναφτορε; -Ρε θα δεις..

Και έτσι θα μπορούσε να ξεκινήσει ο καυγάς, που λέει η ατάκα από τα ανέκδοτα. Όμως, ο Χρήστος, συμφώνησε εν λευκώ και άφησε το μοτόρι στα μαγικά χέρια του Στέλιου!

Ώς εκ τούτου, τα σχέδια άλλαξαν. Το μηχανάκι άνηκε στον πατέρα του και ο σκοπός ήταν να το περιποιηθεί λίγο, για να τον χαροποιήσει αλλά και να θυμηθεί τις πρώτες τους βόλτες καθώς του το έπαιρνε κρυφά. Σαν εκείνες τις εκπομπές restoration των Αγγλοσαξώνων, όπου φτιάχνουν τα οχήματα & τα παρουσιάζουν σαν έκπληξη στους κατόχους τους περίπου!

Ο κινητήρας δέχθηκε μια περιποιημένη και ξεγυρισμένη πλήρη ανακατασκευή, καθώς στα χρόνια της ζωής του είχε περάσει πολλά. ‘Ολα τρίφτηκαν, ξαναβάφτηκαν ή γυαλίστηκαν, τα φλαντζοτσίμουχα αντικαταστάθηκαν. Το καρμπυρατέρ ρουφάει αέρα από μια όμορφη φιλτροχοάνη, ιδιοκατασκευή με ξύλινο σώμα! τα καυσαέρια αποβάλλονται διαμέσου ενός ζεύγους τελικών της Dragon. Κλασσικά, μακρυά, ανοξείδωτα & υπέροχα αποτελεσματικά!

Όσον αφορά τις δουλειές που έγιναν στην υπόλοιπη μοτοσυκλέτα :

Κόπηκε η γέφυρα στο πίσω μέρος του σκελετού και δημιουργήθηκε άλλη για να αγκαλιάζει όμορφα την σέλα. Κόπηκαν οι βάσεις του ντεποζίτου και κολλήθηκαν νέες χαμηλότερες για να ισιώσει η γραμμή της μηχανής. Χειροποίητη βάση ηλεκτρικών, μπαταρίας, κλειδαριάς, βάση πινακίδας, ένα μεγάλο όργανο δανεισμένο από σκούτερ της piaggio.

Από ξύλο είναι φτιαγμένα και τα γκριπ. Αυτά, μαζί με τη χοάνη, τα έφτιαξε ο Χρήστος, όντας ξυλουργός ο ίδιος και αυτές οι ξύλινες λεπτομέρειες, δίνουν το στίγμα του κατόχου και αυξάνουν αν θέλετε, το συναισθηματικό δέσιμο μεταξύ τους. Τέλος, το πίσω πίσω φτερό είναι χειροποίητο & ρυθμιζόμενο.

Δυνατό σημείο ο συνδυασμός τον χρωμάτων, τα σχέδια και οι ξύλινες λεπτομέρειες. Αδύνατο σημείο το δικάβαλο. Δεν είναι άνετο όπως να το κάνεις, ειδικά σε μεγαλύτερες διαδρομές.

Honda Cm200 brat

Καλή οδηγική συμπεριφορά γιατί η ίσια γραμμή, αλλά και το νέο τιμόνι, που απέκτησε ,βοηθάει πολύ για χρήση κάθε μέρα. Βόλτα μόνο καλές μέρες γιατί είναι έπιπλο !Ευχαριστώ τον Χρήστο που δεν μου αρνήθηκε τίποτα σε σχεδιασμό και ανταλλακτικά και τους φίλους Δημήτρη και Λεωνίδα για τις φωτογραφίες και το βίντεο

Υ.Γ. Το άρθρο αυτό αφιερώνεται σε έναν φίλο των παιδιών και λάτρη της κλασσικής μοτοσυκλέτας, τον Κώστα Τσαπαλιάρη, που δυστυχώς έφυγε νωρίς, αφήνοντας την Ικαρία φτωχότερη…

Honda Cm200 brat video
  •  
  • 100
  •  
  •  
  •  
    100
    Shares

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.