
Red Hottie in the snow ! Η επιθυμία των σχεδιαστών ήταν να προκύψει μία κατασκευή που να συνδυάζει την κλασσική, μίνιμαλ και καθαρή γραμμή μιας “custom old school” κατασκευής με την «ουσία», δηλαδή τα γκάζια, τα φρένα, και την «παιχνιδιάρικη» οδική συμπεριφορά (στα όρια της παρεκτροπής, θα πρόσθετα εγώ…)


Όλα ξεκίνησαν, όταν η εγχώρια Ducati, ζήτησε από την Jigsaw Custom Motorcycles και τον Πέτρο Χατζηροδέλη, να παίξει μπάλα με ένα Scrambler 800, όπως αυτός ξέρει! Projects του Πέτρου, έχουμε παρουσιάσει και παλιότερα και ασφαλώς, είναι υπεράνω κριτικής οι δουλειές του, με διεθνείς διακρίσεις και αποδοχή! Βασιζόμενος στο εξαιρετικό The Slidder και αξιοποιώντας την εμπειρία από κει, έφτιαξε και δω ένα μονοκόκ πολυεστερικό κοστούμι. Το Slidder όμως ήταν ένα καθαρόαιμο flat track, που εκτίμησε και ο πολύς Randy Mamola δεόντως, αλλά έδω έχουμε ένα cafe racer. Άλλες γραμμές, επιθετικότητα, το κόκκινο της Ducati να δεσπόζει και να τονίζει τόσο το κοστούμι, όσο και τον χαρακτήρα.

Κλιπ-ον (της ABM ) αντί τιμονιού, καθαρές γραμμές παντού, από τα όργανα ως τους τροχούς. Για να επιτευχθεί αυτό, κρύφτηκαν και μετακινήθηκαν καλωδιώσεις. ΄Άντε να τις κρύψεις σε ένα τόσο λιτό, γυμνό μηχανάκι! Θέλει μαεστρία και αυτό! Μετακίνηση της μονάδας ABS, συνεπικουρούμενων σωληνώσεων, του ψυγείου, της ηλεκτρονικής και μετρήσεις, επανασχεδιασμοί, δηλαδή όλα αυτά τα χρονοβόρα, άχαρα λίγο, αλλά απαραίτητα πράγματα που πρέπει να υπολογίσεις, όταν θες να επιτύχεις ενα κορυφαίο αισθητικά αποτέλεσμα!

Custom εξάτμιση, με υπέροχες γραμμές και δυο τελικά της HPcorse , 17 ίντσες τροχός εμπρός όπως και πίσω, για να χαμηλώσει μεν, να επιτύχει οπτική ισότητα δε.

Τιμονόπλακα και μαρσπιέ είναι χειροποίητα, από ένα άλλο συνήθη ύποπτο και κορυφαίο «ερασιτέχνη», τον Βασίλη, ή γνωστό ως Vass Works στους κύκλους μας…!


Τα φώτα πίσω, είναι δικής του κατασκευής- σχεδίασης (και designer, εκτός από μηχανικός!). Οι φανοστάτες είναι και αυτοί της ABM, αλλά ειδικά το φανάρι εμπρός είναι πρωτότυπο και εξαιρετικό. Χωρίς να είναι το κλασσικό στρογγυλό – αναφορά στα παλιά cafe racer, φέρνει συνειρμικά εκεί, όντας όμως ιδιαίτερο και μοναδικό! well done Πέτρο !

Δε θα σταθούμε άλλο σε λεπτομέρειες τεχνικές κλπ. Όχι γιατί δεν αξίζουν. Ίσα -ίσα, τέτοια builds, που είναι προσεγμένα από άκρη σε άκρη, αξίζουν σχολαστικής παρατήρησης από κοντά αν το δείτε κάπου, καθώς εχουν πάρα πολλές λεπτομέρειες, μικροβελτιώσεις/μετατροπές και αλλαγές που μέσα από τις φωτογραφίες δεν γίνονται άμεσα αντιληπτές. Απλά, σίγουρα έχετε ξαναδιαβάσει για αυτό, είτε στο περιοδικό Μοτό, είτε αλλού (ακόμα και σε ξένα sites).

Θα σταθούμε όμως στο ότι όποιος παρακολουθεί τις δουλειές του Πέτρου, είτε πρόκειται για customizing, είτε για ανακατασκευές, είναι εύκολο να διακρίνει την αγάπη για αυτό που κάνει και το άριστο αποτέλεσμα που επιδιώκει κάθε φορά.

Επίσης θα σταθούμε πως πρόκειται για έναν άνθρωπο που πραγματικά χαίρεται να μιλάει για τις δουλειές του, ένα εξαιρετικό παιδί, στον οποίο μη διστάσετε να του μιλήσετε (επειδή είναι και διεθνής λέμε ντε!).

To άτιμο το scrambler! Πραγματικά θα ήθελα πολύ να το οδηγήσω (μαζί με κάποιες χιλιάδες κόσμου ακόμα). Μια custom μοτοσυκλέτα είναι εξ ορισμού, μια σπάνια κατασκευή. Όταν πρόκειται συνάμα για μια μοναδική, εξαιρετική δημιουργία, τότε καβαλώντας τη, σίγουρα θα προσπαθήσεις να απομυζήσεις κάθε της λεπτομέρεια, να απομνημονεύσεις κάθε χλμ μαζί της και εν τέλει να απολαύσεις τη βόλτα!






Images: Christos Kapnisis Χρήστος Καπνίσης
