Karl Lagerfeld & the Chanel Triton

Ασφαλώς δεν είμαστε αρμόδιοι να αποτιμήσουμε το έργο στη μόδα του εμβληματικού σχεδιαστή. Αν θέλουμε να αποτίσουμε κάποιο φόρο τιμής, αυτός θα είχε να κάνει ασφαλώς μόνο με το Chanel Triton.

Σωτήριον έτος 2009. Πολύ πριν το όνομα cafe racer γίνει ευρέως γνωστό στη χώρα μας και όχι μόνο, και το custom πάψει να ισούται μόνο με τα τσόπερ σε ένα μεγάλο μέρος των αναβατών, ο Λάγκεφερντ διοργάνωσε μια φωτογράφηση μόδας, όπου πρωταγωνιστικό ρόλο, στις φωτογραφίες που κυκλοφόρησαν, ήταν ένα customαρισμένο Triton.

Ασφαλώς, το ιδιαίτερο σχήμα και η εκ των ουκ άνευ σπανιότητα ενός Triton, έδωσαν τροφή στα απανταχού εξειδικευμένα site και περιοδικά για αναζήτηση πληροφοριών σχετικά με τη μοτοσυκλέτα. Συν τοις άλλοις, ήταν η 1η φορά, που μια μοτοσυκλέτα, βαφτίστηκε με το όνομα ενός μεγάλου οίκου του χώρου όπως περίτρανα διαλαλεί, το προστατευτικό των εξατμίσεων, αλλά και μικρότερες λεπτομέρειες, όπως το ταχύμετρο, που σχεδιάστηκε ώστε να μοιάζει με ρολόι της Chanel, ή η διεύθυνση της Coco Chanel, 31 Rue Cambon, που είναι τυπωμένο στο Featherbed πλαίσιο, πίσω από τα καλάμια ακριβώς, που ήταν και ο όνομα ενός νέου περιοδικού τότε. Ακόμα και στο μοτερ, όπου έγραφε Triumph, έγινε Chanel…

The Chanel parts

Αποκαλύφθηκε στη πορεία ότι όντως, το Triton, φτιαχτηκε για λογαριασμό της Chanel, χωρίςνα το ξέρει η ίδια…. Έμπνευση δε, η μοτοσυκλέτα που οδηγούσε ο ατίθασος Μάρλον Μπράντο.

Πίσω απο τη κατασκευή, βρίσκονταν οι Daniel Delfour , Vincent Prat (ιδρυτής του Wheels & Waves ) & Frank Charriaut , πρώην σχεδιαστή της εταιρίας. Τη βαφή την ανέλαβε η ιταλική momo. Βέβαια, όταν άρχισε τριάδα να τη φτιάχνει, δεν είχε πάρει την άδεια του οίκου, ούτε ήταν εν γνώσει της.

Όταν ο Lagerfeld, που είχε δει εν τω μεταξύ τη μηχανή και γούσταρε, αλλά πιθανόν να έδωσε και τις ευλογίες του, αποφάσισε να τη συμπεριελάβει στη καμπάνια, που πέραν της φωτογράφισης, συμμετείχε και σε ένα μικρό βίντεο ονόματι Vol du Jour, νομικοί εκπροσωποι του οίκου απαίτησαν να αφαιρεθεί κάθε λογότυπο ή έμβλημα σχετικό. Το αποτέλεσμα όλης της φάσης, δεν είχε happy end, για τη Triton. To cafe racer αποσυναρμολογήθηκε, καθώς τα βρήκαν στο ότι όλοι συμφώνησαν οτι επιτέλεσε το σκοπό για το οποίο είχε φτιαχτεί και δεν υπήρχε λόγος ύπαρξης από κει και πέρα. Συμβιβασμοί νομικοί και αναγκαστικοί…

Τα κομμάτια αξιοποιήθηκαν σε άλλο project, το εξαιρετικό build έμεινε μόνο στη ιστορία και όχι κάπου όπου μπορεί να το θαυμάζει ο κόσμος ή να κοσμεί ακόμα και τα γραφεία της εταιρίας, που θα ήταν το ευκολότερο και ο πολύς Lagerfeld, καλά να είναι εκεί που βρίσκεται, αποδείχθηκε πρωτοποριακός για άλλη μια φορά.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.