SCRAMBLER DOMINATOR SCREW U GARAGE

Τώρα ειλικρινά, τι σχέση έχουν οι γυναίκες με τα μηχανάκια; Αντε να καβαλήσουν κάνα σκουτεράκι και πολύ είναι. Τι; Να φτιάχνουν μηχανάκια; Να custom-άρουν; Χαχαχαχα! Δεν πάνε να μαγειρέψουν κάνα φαΐ καλύτερα;…Screw U φαλλοκρατικό γουρούνι, ακούστηκε η φωνή του Άκη…

Έλα να τσεκάρεις το μηχανάκι μου, και να γνωρίσεις ΤΗΝ μηχανικό μου και τα λέμε μετα…

Παρακαλώ! Κάθομαι φρόνιμος και παρακολουθώ, αλήθεια σε τι στυλ το έχεις φτιάξει;

Πρώτα από όλα δεν το έχω φτιάξει εγώ η μετατροπή εχει γίνει ολόκληρη στο συνεργείο Screw U από την μηχανικό μου την Βάσω .

Η μετατροπή είναι κοντά σε πρότυπα scrambler με χαρακτηριστικά εκτός δρόμου.

Τι εργασίες έχουν γίνει στο μοτέρ;

Στο μοτέρ τίποτα πέρα απο ένα σέρβις μια μικρή επέμβαση στο καρμπυρατέρ (μια φιλτροχοάνη) και έχει φορεθεί ένα κιτ της Dynojet.

Τι εργασίες έχουν γίνει στο πλαίσιο και στα περιφερειακά;

Έχουν γίνει πραγματικά πολλές. Δηλαδή έχει κοπεί κομμάτι της πάνω πλευράς του υποπλαισίου και το κάτω μέρος σε γωνία ώστε να εφαρμόσει χειροποίητη κατασκεύη που θα διαμόρφωνε το νέο πια υποπλαίσιο. Αλλάξαμε την μπροστινή ζάντα των 19 ιντσών με μία 18αρα και προσαρμόστηκε ένα vintage φτερό απο πάνω της. Ξηλώσαμε όλα τα πλαστικά, τις βάσεις τους και το μπροστινό φέρινγκ. Φτιάξαμε νέα βάση για δυο φώτα, ένα κίτρινο κι ένα λευκό και τοποθετήθηκε μόνο ένα όργανο, ένα ταχύμετρο.

Φτιάχτηκε νέα βάση για το τεπόζιτο το οποίο είναι από Yamaha XS και η πλαστικοποίηση καθώς και το ιδιαίτερό του βάψιμο έγινε στον Paintkiller.

Τα ηλεκτρικά μαζεύτηκαν σε κουτί κάτω από την σέλλα και προσαρμόστηκε μια μικρού μεγέθους μπαταρία λιθίου. Φορέθηκαν νέες εξατμίσεις Dragon, ένα τιμόνι Renthal και επίσης κατασκευάστηκαν οι βάσεις για τις δυο μικρές βαλίτσες αλουμινίου που χωράνε πράγματα για εκστρατεία δυο ημερών.

Τέλος (και έλπίζω να τα θυμάμαι όλα) τοποθετήθηκε νέο πίσω φανάρι και νέα βάση πινακίδας.

Αλλες εργασιες που θελεις να κανεις;

Ένα FCR καρμπιρατέρ θα το έβαζα για να πώ την αλήθεια με την πρώτη ευκαιρία και ένα ψυγείο λαδιού δεν θα ήταν άσχημα τώρα που το σκέφτομαι.

Πόσο την χρησιμοποιείς;

Σχεδόν κάθε μέρα μιας και είναι η μοναδική μηχανή για την ώρα.

Έχεις άλλες μηχανές;

Είχα…άστα να πάνε!

Ποιο το δυνατό και ποιο το αδύνατο της σημείο;

Έχει γίνει τόσο ελαφριά και ευέλικτη και το κιτ στο καρμπ της έδωσε αυτό το κάτι παραπάνω στο άρπαγμα που χρειαζόταν, φαντάσου έχει γίνει σαν ένα μεγάλο παπί παντός εδάφους και καιρού !!!Δεν έχω βρει κάτι αρνητικό μέχρι στιγμής , πραγματικά δεν της λείπει τίποτα. Η Βάσω έκανε πολύ κάλη δουλειά…και για χαριστική βολή; Μαγειρεύει και υπέροχα.

Ευχαριστούμε τις Stigmes Photography για την παροχή των φωτογραφιών τους!!

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.