Triumph 900 Fucknbird!

Triumph Fucknbird thunderbird 900

Ο Βαγγέλης είναι και γαμώ τα παιδιά! Οπότε, δεν θα μπορούσε να  έχει τίποτα λιγότερο από και γαμώ τις μοτοσυκλέτες! Το Triumph Thunderbird 900, ή Fucknbird, που είναι το καλλιτεχνικό του μετά το customizing, είναι ένα cafe racer, με πολύ δουλειά πάνω του! Και γαμώ τις δουλειές δηλαδή!

Triumph Fucknbird thunderbird 900

Εγώ προσωπικά έχω μια αδυναμία στα εγγλέζικα. Δεν κατείχα ποτέ, θα γούσταρα να πάρω κάποια στιγμή, αλλά τα εκτιμώ, καθώς ήταν βασική και κραταιά βιομηχανία του μοτοσυκλετισμού στην Ευρώπη και φυσικά, ήταν η γενέτειρα, η Γηραιά Αλβιόνα όπου, τροποποιημένες εγγλέζικες μηχανές ξεκίνησαν όλο αυτό που λέμε σήμερα cafe racer!

Το μηχανάκι κάποιοι το είδατε από κοντά  στο περίπτερο στις «Ημέρες Μοτοσυκλέτας». Κάποιοι άλλοι το γνωρίζετε από διαδικτυακές ομάδες στα social media! Ε, ήρθε η ώρα του να το παρουσιάσουμε και στη σελίδα μας!

Στείλαμε το ανακριτικό υλικό στον κάτοχο, με σκοπό να φωτίσουμε όλες τις πτυχές του project. Επειδή ο Βαγγέλης ήταν απολαυστικός, σας παραθέτουμε τις απαντήσεις όπως μας τις είπε σχεδόν: Σίγουρα τα είπε καλύτερα από το να τις γράφαμε εμείς!

1)Τι μοντέλο είναι και σε τι στυλ την εχεις φτιάξει;

Η μηχανή είναι ενα thunderbird ή fucknbird (οπως της αρέσει να την φωνάζουν) 900 τρικυλινδρο μοντέλο του ’97 σε στυλ cafe racer το οποίο ήρθε πριν απο 10 χρόνια στα χέρια μου εντελώς μαμά (μπλιαχ), τοσο μαμά που μέχρι και παρμπρίζ φόραγε (ξανα μπλιαχ), το οποίο το ξήλωσα πριν ακόμα φύγω από το σπίτι του παιδιού που το πούλαγε χαχαχαχαχα. Όλες οι μετατροπές που εχουν γίνει ειναι αναστρέψιμες και μπορεί ανα πάσα στιγμή να ξαναγίνει μαμά (τριτο μπλιαχ).

2)Τι εργασίες έχεις κάνει στο μοτέρ;

Το μοτερακι της ηταν μια χαρά ροπάτο με εβδομήντα αλογάκια, αλλά κάποια στιγμή της ζωής του αποφάσισε να ανατιναχτεί, εγώ δεν ξέρω τίποτα γι’αυτό…..Ολα τα σωθικά της ακολούθησαν το δρόμο της ανακύκλωσης και μέσα στα κάρτερ μπήκαν πιστόνια, μπιέλες, χιτώνια, στρόφαλος απο tiger 885 που βγάζει 17 άλογά πάνω από το thunderbird. Μαζι με αυτά άλλαξα και τους λαιμούς και έβαλα του tiger. Άμα σπάσει και αυτό, θα βάλω μοτέρ από daytona super 3, σιγα μην κάτσω να σκασω.

3) Τι εργασίες έχουν γίνει στο πλαίσιο και στα περιφερειακά;

Στο πλαίσιο δεν εχω επέμβει μιας και δεν χρειάστηκε, γυρω γύρω όμως εέχει πολλά χειροποίητα πραγματάκια φτιαγμένα από τον βλαμμένο ιδιοκτήτη της. Το μονόσελο της το έχω χτίσει εγώ, είναι από ανθρακονημα και μπαίνει και βγαίνει κανονικά όπως η “μαμά” σέλα, έχω βάλει κλιπονς από κάποιo Honda, (δεν ξερω ποιό, ολο τα μπερδεύω αυτά).

Αφού μπήκαν τα προηγούμενα, η θέση οδήγησης άλλαξε κατά πολύ και τα πόδια έπρεπε να πάνε πιο πίσω και λίγο πιο πάνω, έτσι κατασκεύασα δυο μαρσπιέδες με άλλη βάση ετσι ωστε να πάνε πιο πίσω και η θέση οδήγησης έγινε πιο μάχιμη και ο φυσιοθεραπευτής θα γινει φίλος μου κάποια στιγμή. Τα όργανα αντικαταστάθηκαν με λευκά όργανα από daytona super 3 και οι ενδείξεις ειναι σε μίλια (πτανα Αγγλία!!!). Για να μπουν έπρεπε να σχεδιάσω και να κόψω μια καινούρια βαση, όπως έπρεπε να κατασκευάσω και τα ποτήρια που καλύπτουν τα οργανα, inox και πάλι inox σου λεω.
Στη θέση του της κλειδαριάς, μπήκε το όργανο της θερμοκρασίας και η κλειδαριά (main switch) μεταφέρθηκε στο λαιμό χαμηλά οπως στα Bonneville.

Το γυαλίζεις και ξενοιάζεις μια και καλή σου λέω, ουτε ψωριάζει, ούτε ματάρει. Το πίσω φως είναι αν θυμάμαι καλά απο yamaha it, και τα τελικά ειναι ελευθέρας βοσκής (να δεις χαρά οι γείτονες το πρωί που τη ζεσταίνω)!!!

Εκεί που πονάνε αυτά τα μοντέλα είναι στα φρένα, ποια φρένα δηλαδή. Έτσι μπροστά έβαλα τετραπίστονη απο t595 και η τρόμπα από 11αρα αλλάχθηκε με μια 14αρα απο tiger και τώρα κάτι γίνεται. Τα ελατήρια μπροστά είναι απο trident 900 και έχω φτιάξει στις υπάρχουσες τάπες σύστημα προφόρτισης ελατηρίου. Πίσω άλλαξα τα dog bones του μοχλικού με άλλα μικρότερα και έτσι σηκώσαμε λιγο το κωλαράκι, ενώ μπροστά κατεβήκαμε λίγο απο τις τιμονόπλακες.

Είναι κι άλλα Ακόμα που εχω φτιάξει επάνω της, αλλά θα μας φάει ολη μέρα να σου λεω, και στο τέλος κάτι θα έχω ξεχασει πάλι.

4) Άλλες εργασίες που θέλεις να κάνεις

Σκέφτομαι κάποια στιγμή να της βάλω ενα usd μπροστά αλλα όλο το αναβάλλω, θα έρθει η ώρα του, που θα πάει χαχαχαχαχα. Να σου πω την αμαρτία μου, και δυο εκεντροφόροι από daytona δεν θα με χάλαγαν…

5) Πόσο την χρησιμοποιείς;

Τι ποσό τη χρησιμοποιώ; της γαμώ τη μάνα, daily bike. Παντού με αυτό, μπορεί να ειναι χοντρή φασαριόζα και με δύσκολη θεση οδήγησης αλλά αυτήν έχω, αυτην χρησιμοποιώ κι αν χαλάσει εδώ είμαστε. Ποτέ μου δεν μπόρεσα να καταλάβω κατι τύπους που ξεπατώνονται να φτιάξουν μια μηχανή και στο τέλος την εχουν σκεπασμένη και κυκλοφορούν με σκούτερ.Την έφτιαξα για να την χαρώ οχι για να την πηγαίνω για καφε τις Κυριακές στο Θησείο.

(Πόσο μαζί σου είμαι ρε φίλε, μα πόσο!!)

6) Έχεις άλλες μηχανές;


Θα στο πω αλλά δεν θα βγει παραέξω……Χαχαχαχαχα! Πήρα ένα γιαπωνέζικο σσσσσσσ, θα μας ακούσει η γειτονιά…Λοιπόν εχω πάρει ενα kawasaki bj 250 estrella, το οποίο είχε δύσκολο παρελθόν και προσπαθώ να το μαζέψω και να το καστομαρω. Χρόνο θέλει πολύ και άντε βρεσ’τον, αλλα θα βγει κουκλι το σχιστομάτικο!

(Είδες, τάφος ήμουν Βαγγέλη!)

7) Ποιο το δυνατό και ποιό το αδύνατο της σημείο;


Το δυνατό της σημείο είναι ότι για σχεδόν όλες τις μετατροπές εχω δουλέψει εγώ και δεν χρειάστηκε να την παω σε κάποιον απο τους οίκους υψηλής ραπτικής μοτοσυκλετών. Οχι πώς κατηγορώ αυτούς που το κάνουν, κάθε άλλο, απλά όταν το έχεις φτιάξει μόνος σου είναι άλλη η καύλα. Αδύνατο σημείο, εμμ χμμμ, το δεξί γκριπ της ρε φίλε, ειναι γλυκό, πολυ γλυκό…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.