K100 BRAT

Αρχές δεκαετίας ογδόντα. Οι Ιάπωνες προσπαθούν να βάλουν τους δαιμονισμένους κινητήρες τους σε πλαίσια που θα έχουν λίγη περισσότερη ακαμψία απο την πλαστελίνη. Οι Άγγλοι…πουθενά. Οι Αμερικάνοι σπάνε σφραγίσματα απο τους κραδασμούς και οι Γερμανοί αποφασίζουν να βγάλουν σε παραγωγή το πρότζεκτ με κωδική ονομασία Κ589. Με λίγα λόγια ετοιμάζονται να πετάξουν στα μούτρα του μοτοσυκλετιστικού κοινού ένα…τούβλο. Ένα γαμημένο Ιπτάμενο Τούβλο.

Παραβλέποντας λεπτομέρειες, όπως σύνδεση με τα F2 αμάξια της BMW, επίτηδες μειωμένες αποδόσεις κτλ, το γεγονός είναι οτι μετά απο διάφορα μοντέλα βασισμένα στον Α30 κινητήρα και 30 φεύγα χρόνια στην καμπούρα (aka πλαίσιο) της ήρθε η σειρά της να γνωρίσει custom δόξες. Τι; Μόνο τα boxer;

Κάπως έτσι την είδε και ο Δημήτρης και αποφάσισε να φτιάξει το δικό του Custom βασισμένο στον εν λόγω κινητήρα.

Μοτέρ απο Κ100rs του ’85, πίσω ανάρτηση και τροχός απο Κ1100, διχρωμία στις ζάντες, άλλες τιμονόπλακες και ένα πολύ όμορφο οργανάκι της Acewell.

Και μιας και η μηχανή “ξεκουραζόταν” για καμιά 10αριά χρόνια, άλλαξε και σχεδόν τα πάντα, αντλία βενζίνης, λαδιού-νερού κτλ.

Και μιας και είναι μερακλής, έφτιαξε και την βάση της σέλας μόνος του και τροποποίησε και τα πλαϊνά καπάκια για να ταιριάζουν με τις γραμμές της καινούργιας πια μοτοσυκλέτας.

Χερούλια Bitwell και φαναράκι σπέσιαλ συμπλήρωσαν το σύνολο και απο κει και πέρα η ιστορία γνωστή, βόλτες στην παραλία και βλέμματα θαυμασμού!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.