BMW R25/3 bobber

Ένα BMW R25 Bobber μας έστειλε φίλη από την Ελβετία και μεις βρήκαμε την ευκαιρία να παρουσίασουμε μερικά στοιχεία για το μονοκύλινδρο της BMW.

 

Αν και την εταιρία την έχουμε συνδέσει με τον αειθαλή μπόξερ, με το R51 να είναι ο πλέον γνωστός και διαδεδομένος εκπρόσωπος της εποχής, με τον χαρακτηριστικό ήχο, που έμελλε να μείνει χαραγμένος σε όσους μεγάλωσαν με αυτόν στη χώρα μας, καθώς μη ξεχνάμε ότι ήταν συνήθης η μετατροπή σε φουρκόνι τότε. Σχετικό άρθρο εδώ- 

http://www.caferacers.gr/2013/09/08/φουρκονια/

To R25/3 ήταν από τα πιο διαδεδομένα μοντέλα της εποχής του, έχοντας πουλήσει περίπου 47.700 κομμάτια (περισσότερα από το R51). Εισήγαγε το τηλεσκοπικό πηρούνι και πίσω ανάρτηση, βελτιώθηκε σε σημεία σε σχέση με το προκάτοχο του και δικαίως θεωρείται από τις εμβληματικές μοτοσυκλέτες της BMW.

BMW R25 bobber swiss

Εκ κατασκευής, η τάση του ρεύματος ήταν στα 6V, που σε συνδυασμό με την έλλειψη μανιατού (που είχε το R51), την καθιστούσε ως το μόνο αδύναμο σημείο του R25 (πέρα από την ιπποδύναμη, με τα σημερινά δεδομένα). Ως εκ τούτου, πολλοί restorers, σήμερα τα κάνουν 12βολτα, απαλείφοντας τα όποια προβλήματα ανεπαρκούς τάσης.

Εδώ ο άγνωστος Ελβετός φίλος μας, πέρα της ανακατασκευής, έκανε ένα εξαιρετικό old school bobberάκι: εξάλλου οι μοτοσυκλέτες της εποχής, έχουν εκ κατασκευής τα βασικά χαρακτηριστικά ενός μπόμπερ! Ένα διακριτικό φτεράκι πίσω στηρίζει το κωλοφάναρο και προστατεύει από τα βασικά, μονόσελο χειροποίητο, βάση πινακίδας στο πλάι αλουμινίου, classic λάστιχα, καθρέπτης στην άκρη του τιμονιού. Γενικά μια λιτή και απέρριτη μοτοσυκλέτα, με στοχευμένες και περιορισμένες παραμβάσεις, ίσα για να δοθεί η απαραίτητη τζούρα χαρακτήρα!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.