“Little Bastard”- Kawasaki W650

«You have to be a bastard to make it, and that’s a fact” είχε πει κάποτε ο Τζον Λένον!
«So , this Little Bastard made it and that’s for true», συμπληρώνουμε εμείς για το Kawasaki W650, που επιμελήθηκαν οι Adreniline junkies!

Kawasaki W650 Little Bastard

Το W650 είναι ένα εξαιρετικό ρετρό μηχανάκι, μια ιδανική βάση για όποιον ψάχνεται για κάτι παραπάνω. Έχουμε ήδη παρουσιάσει ένα από τους Urban Mechanics. Εδώ έχουμε μια δουλειά των Adrenaline junkies, την οποία περιγράφει αναλυτικά ο κάτοχός της:
“Το μηχανάκι αγοράστηκε τον Μάρτιο του 2017, σαν δώρο στον εαυτό μου για το κλείσιμο των 40 ετών!!! Θέλοντας να απολαμβάνω πλέον την διαδρομή δουλειά – σπίτι, σπίτι – δουλειά.
Ήθελα να έχει κλασσική σχεδίαση, απλές γραμμές και να ταιριάζει εμφανισιακά στα δικά μου γούστα, έχοντας αξιοπιστία made in Japan. Η αλήθεια είναι ότι είχα προτίμηση σε δύο μοτοσυκλέτες (Kawasaki W650 και Honda CB500/550). Οποιαδήποτε έβρισκα εκείνη την περίοδο θα ήμουν ικανοποιημένος. Γνωρίζοντας ότι οι επιλογές μου ούτως ή άλλως (λόγω των συγκεκριμένων μοντέλων) ήταν περιορισμένες, την περίοδο εκείνη υπήρχε μόνο μία περίπτωση στην Αθήνα την οποία και δεν έχασα (Kawasaki W650 του 2005). »


Παρ’όλα αυτά, η μοτοσυκλέτα δεν ήταν στη καλύτερη κατάσταση, εμφανισιακά τουλάχιστον, και ήταν θα λέγαμε πλημμελώς συντηρημένη. Αυτό ασφαλώς δε πτόησε το Μπάμπη μια και είχε στο μυαλό του να την customαρει ούτως η άλλως!

ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ
Έχοντας κατά νου τι θα φτιάξει, βάσει των προσωπικών του κριτηρίων (αυτό σημαίνει custom μηχανάκι εξάλλου), ζητήθηκε η συνδρομή των Adrenaline Junkies και ο Αχιλλέας, ανέλαβε να τη λύσει, να την ελέγξει εξονυχιστικά για τυχόν μηχανικές δυσλειτουργίες.
«Ευτυχώς η μηχανή ήταν διαμάντι!!!. Οπότε ύστερα από ένα μεγάλο γενικό service (αλλαγή λαδιών, μπουζί, φίλτρα αέρα, καθάρισμα και ρύθμιση καρμπυρατέρ, ρύθμιση βαλβίδων, φτιάξιμο ηλεκτρολογικών και συστήματος πέδησης, αλυσίδα κίνησης, γρανάζια, ακτινολόγηση και αλλαγή ελαστικών) ξεκίνησε η ενασχόληση της εξωτερικής εμφάνισης. Η βασική μου αρχή ήταν, επειδή το μηχανάκι ήταν από μόνο του πολύ όμορφο και κλασσικό να μην γίνει (εφόσον ήταν εφικτό) καμιά παρέμβαση (κόψε-ράψε) στο σκελετό-πλαίσιο της μηχανής.»

ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ-ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΕ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ
«Λόγω του κλασσικού στυλ που ήθελα να κρατήσω το μηχανάκι βάφτηκε σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα (φτερά, πλαϊνά καπάκια, ρεζερβουάρ, μπροστινό φανάρι), ενώ περιποίηση βαφής και καθαριότητας δέχθηκαν και τα μηχανικά μέρη.
Τοποθετήθηκαν νέες εξατμίσεις (γνήσιες πάλι) σε πολύ καλύτερη κατάσταση από τις υφιστάμενες Αλλάχθηκαν τα φλας μπρος-πίσω με μικρότερα αλουμινίου-μαύρου ματ χρώματος, έχοντας αλουμινένια γυαλιστερά στεφάνια.
Το πίσω στοπ ήρθε από Αμερική, προερχόμενο από ένα μηχανάκι της δεκαετίας 70-80 αγνώστου μάρκας, το οποίο είχε retro σχεδίαση, με πολλούς ομόκεντρους κύκλους που δίνουν πολύ ωραία αίσθηση καθώς φωτίζει το βράδυ. Προσαρμόστηκε κατάλληλα στο πίσω φτερό με μία πατέντα από τους Adrenaline Junkies.
Τα πίσω φλας προσαρμόστηκαν στην σχάρα για τις βαλίτσες τα οποία δίνουν μία αίσθηση ότι στέκονται στον αέρα, αριστερά και δεξιά από το φτερό.


Η σχάρα βάφτηκε σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, αφήνοντας 2 μπάρες σε inox χρώμα, δημιουργώντας ωραία αντίθεση.
Η σέλα φτιάχτηκε από την αρχή γεμίζοντας με καινούργιο υλικό και με ύφασμα τύπου δέρματος (από το ίδιο υλικό των σελών των jet-ski για μεγάλη αντοχή και διάρκεια), ενώ έγιναν και οι κατάλληλες ραφές και στο πίσω μέρος της ράφτηκε με χοντρή μαύρη κλωστή το όνομα της μηχανής «Little Bastard», που προέκυψε τυχαία, καθώς σχεδίαζε τα υπόλοιπα σηματάκια της μηχανής.
Φίλε Μπάμπη, «Η έμπνευση ακολουθεί το όραμα» όπως είπε ο Ραμπιντρανάθ Ταγκόρ !
Τα στεφάνια βάφτηκαν μαύρα γυαλιστερά, στις ακτίνες τοποθετήθηκαν πλαστικά καλύμματα σε μαύρο ματ χρώμα δημιουργώντας πολύ ωραίο οπτικό αποτέλεσμα με τα αλουμινένια καψούλια.

Kawasaki W650 Little Bastard


Τα χερούλια ντύθηκαν με δερματάκι της Βrooks.
Το τιμόνι είναι το στενότερο και πιο ίσιο που έδινε η ίδια η Kawasaki ως extra επιλογή.
Αλλάχθηκε το καπάκι από το δοχείο υγρών φρένων με αλουμινένιο με το λογότυπο W.
Τοποθετήθηκε περιμετρικά του ρεζερβουάρ inox πλαίσιο.
Σχεδιάστηκαν λογότυπα στο όνομα της κυρίας «LittleBastard» σε 3D καθρέφτη και τοποθετήθηκαν στο ρεζερβουάρ.
Τοποθετήθηκαν προστατευτικές μπάρες μηχανής.


Τοποθετήθηκε βουρτσισμένη μεταλλική πλάκα κομμένη με laser(ως engine guard) με σχέδιο το πάνω μέρος barcode του Little Bastard και το κάτω μέρος JK και τις λέξεις made και design (ο γρίφος που κρύβεται πίσω από τα γράμματα είναι Japan made – Kawasaki design), ενώ μεταλλικό σηματάκι με τα αρχικά JK (Japan Kawasaki)τοποθετήθηκε και κάτω από το φανάρι.
Στο πίσω φτερό, πάνω από το στοπ τοποθετήθηκε μεταλλικό σηματάκι με το γράμμα Κ (από το Kawasaki) και δύο βουρτσισμένες μεταλλικές πινακίδες κάτω από τα πλαϊνά καπάκια με σχέδιο «Κ Project».
Τοποθετήθηκε πυξίδα American Boy scout στο αριστερό πλαϊνό καπάκι (σε περίπτωση που χαθούμε μέσα στο δάσος, σε μια στιγμή που μας πιάσει η adventure πλευρά μας!!!! – Πάμε για ride by wire στην Πορταριά 2019 ?)
Επίσης σχεδιάστηκαν και τοποθετήθηκαν μονογράμματα του Little Bastard (LB) στην σχάρα και στα μαρσπιέ του συνοδηγού.
Τοποθετήθηκαν στην κλειδαριά του κράνους δύο αλουμινένια δαχτυλίδια σε σχέδιο γερμανικού κλειδιού.
Σχεδιάστηκε (not road legal)μεταλλική βουρτσισμένη πινακίδα τύπου 3D, με γυαλιστερά μαύρα γράμματα.
Σχεδιάστηκε μπρελόκ με το λογότυπο του Little Bastard (για να ταιριάζει με το υπόλοιπο σύνολο!!).


Αφαιρέθηκαν τα kneepads από τα πλαϊνά του ρεζερβουάρ.
Στο μπροστινό φανάρι ενσωματώθηκε ένα παλιό ρολόι Smiths, με άλλη μια πατέντα από τους Adrenaline Junkies, ενώ περάστηκε και κίτρινη ζελατίνα.
Στο κοντέρ έγινε τροποποίηση (η οποία μας παίδεψε περισσότερα από όλες τις υπόλοιπες μετατροπές) ενσωματώνοντας ξύλινες επιφάνειες (πολύ λεπτός καπλαμάς) τα σχέδια των οποίων (στροφόμετρο και ταχύμετρο)έγιναν με κάψιμο από laser, δίνοντας την διχρωμία καφέ με μαύρο.

Kawasaki W650 Little Bastard

ΧΡΗΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ
Η μηχανή μετά την ιδιαίτερη περιποίηση που δέχθηκε από τον Αχιλλέα ήταν σαν να είχε βγει από την αντιπροσωπεία με μηδέν χιλιόμετρα (η λειτουργία της ήταν άψογη).
Πρόκειται για μία σύγχρονη classic μοτοσυκλέτα καθημερινής χρήσης, που o κινητήρας του έχει φοβερή ροπή (σπάνια αλλάζω ταχύτητες μέσα στην πόλη – μία πέμπτη και βολτάρεις χωρίς σκορτσαρίσματα), ιδανική για βόλτες εντός πόλης και μικρές εξορμήσεις τα ΣΚ, με άνετες αναρτήσεις και αδύνατό του σημείο ίσως θα έλεγα τα φρένα, τα οποία βέβαια ταιριάζουν στο συγκεκριμένο στυλ της μηχανής (απλώς μην περιμένεις να κοκαλώσουν αν κάτι πεταχτεί απότομα μπροστά σου – απλώς θα το πάρεις μαζί σου στην βόλτα!!!). Την χρησιμοποιώ σε καθημερινή βάση για να πηγαίνω στην δουλειά ή οπουδήποτε αλλού προκύψει (βλέπε supermarket).

ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΘΗΚΕΣ
Η μοναδική προσθήκη που ίσως κάνω στο μέλλον (αν θα ταιριάξει με την όλη εικόνα της μηχανής) θα είναι να βάψω ένα μέρος των ελαστικών με άσπρο χρώμα (κάνοντας την πιο retro).

ΕΠΙΛΟΓΟΣ- ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ
Τελειώνοντας θα ήθελα να πω ότι τελικά έκανα το καλύτερο δώρο στον εαυτό μου κλείνοντας τα 40, καθώς αυτή η μικρή μπάσταρδη μου χαρίζει ένα μόνιμο χαμόγελο είτε είναι σταματημένη, είτε είναι εν κινήσει, πράγμα το οποίο νομίζω είναι αυτό που ζητούσα πάντοτε σε μία μοτοσυκλέτα.
Να σημειώσω ότι όλα τα σχέδια στα μεταλλικά σηματάκια, ταμπελάκια, μονογράμματα, πινακίδες, κλπ σχεδιάστηκαν από εμένα συμπληρώνοντας ατελείωτες βραδινές (μεταμεσονύχτιες κυρίως) ώρες με μολυβάκι και χαρτί στο τραπέζι της κουζίνας όταν η υπόλοιπη οικογένεια μου άφηνε την ελευθερία να σκεφτώ και να σχεδιάσω.
Ένα ευχαριστώ βέβαια στους δύο συνεργάτες μου που υλοποίησαν τα σχέδια που αποτύπωνα στα χαρτιά:
Τον Κωστή και τον Χρήστο από το make (https://www.make.gr – https://www.facebook.com/make.gr/)
Τον Νίκο από το Electro-Nick’s Lab https://www.facebook.com/ElectronicksLab/
Και φυσικά το μεγαλύτερο ευχαριστώ στον Αχιλλέα από τους Adrenaline Junkies (http://www.adrenalinejunkies.gr/ – https://www.facebook.com/adrenalinejunkies1997/)

One Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.