BSA BOBBER FRISCO STYLE

Θεόδωρος Κολοκοτρώνης, Che Guevara, Edmund Hillary, Γιώργος Λυμπερόπουλος. Σκληροί καργιόληδες ολοι τους. Γιατί οκ, οι τρείς πρώτοι, αλλά το να καβαλάς ξερό μηχανάκι σε ελληνικούς δρόμους, και μάλιστα αγγλικό και πιο μάλιστα…BSA, σε κατατάσσει σε κάποιο, ξέρω ‘γώ, σπέσιαλ πάνθεον αφανών ηρώων της καθημερινότητας.

Η βασική ιδέα του Γιώργου και η γνώστη δημιουργικότητα του Ντίνου (DCB Customs)  μας επιτρέπει πλέον να θαυμάζουμε άλλο ένα πανέμορφο μηχανάκι στην χώρα μας, και είναι πραγματικά ενδιαφέρον να μάθουμε λεπτομέρειες…

1) Γιώργο τι μοντέλο είναι και σε τι στυλ την εχεις φτιαξει;

Το BSA είναι μοντέλο Α65 THUNDERBOLT (με κεφαλή απο LIGHTING 2 intakes) μοντέλο του ’69, 650 κυβικά, και έχει γίνει σε στιλ FRISCO ’70s SHORT CHOPPED BOBBER με METAL FLAKE βάψιμο (dcb lowbrow aka Ντινος Λεοντιαδης ftw) και στενό μέγεθος στο frame.

2)Τι εργασίες έχεις κάνει στο μοτέρ;

Tο μοτέρ έχει γίνει ρεκτιφιέ επίπεδο 3, δλδ +0,60 απο την stock διάμετρο των  πιστονιών, επίσης έγινε κατασκευή στην καμπάνα, διοτι οι Αγγλοι δεν είχαν φωλιές στην καμπάνα σε αυτά μοντέλα -πρακτικά είχε 6 δίσκους οι οποίοι εάν γουστάρανε γυρνάγανε στη θέση τους- εγώ έβγαλα δυο έκοψα μια ροδέλα στο πάχος 2 δίσκων και την κόλλησα στο κέντρο της καμπάνας. Τώρα έχω βαρύ συμπλέκτη άλλα είμαι σίγουρος ότι δουλεύει..χεχεχεχεχ. Όταν το πήρα το μοτορι είχε 2 κουρασμένα 30αρια dellorto πάνω, τα έβγαλα και έβαλα KOSHO που είναι σαν τα mikuni άλλα για ΑΤV. Με πολύ κόπο και διάφορα ζιγκλερ τα έκανα να λειτουργούν. Tα λάδια τα έχει έξω έως γνωστόν αλλα θέλει πατέντα με κουναλα να μην πέφτουν όλα μέσα στο μοτερ.

3) Τι εργασίες έχουν γίνει στο πλαίσιο και στα περιφερειακά;

Λοιπόν το frame ήταν κομμένο σε ξερό από παλιά, βέβαια ήταν σε χάλια κατάσταση από τα 80s, το κουρέψαμε με τον Ντίνο σε πολλά σημεία , highlight η πατέντα για να κλειδώνει ο λαιμός, καθώς και το καθάρισμα του κάτω μέρους οπού είχε μια μεταλλική πλάκα που κράταγε την μπαταριά. Οι μοίρες πάντως είναι στοκ καθώς και το πλαίσιο έχει τα original numbers matching με το μοτέρ. Το μπροστινό σύστημα είναι λίγο απ’ ολα. Λοιπόν… καλάμια από HONDA CM 250 REBEL με ξυρισμένες γυαλισμένες τις μπότες, τιμονοπλακες απο  YAMAHA XS 400, εμπρός τροχοs στεφάνι και κέντρο ταμπούρο (δεν φρενάρω πότε) CL 200 HONDA  και πίσω τρόχος από HARLEY DAVINSON με το μαμά κέντρο με το ταμπουρογραναζο και το διαιρούμενο άξονα.  Την σέλλα τη έφτιαξε ο Ηλίας Νταήρης από την Καρδίτσα (μεγάλος μάστορας), το βάψιμο το έκανε ο Ντίνος (γιατί είναι καλλιτέχνης), φανάρια τελικά και τα λοιπά είναι της αγοράς απλά και εύκολα.

4) Άλλες εργασίες που θέλεις να κάνεις

Κάποια στιγμή θέλω να του βάλω τετρακαλαμο μπροστά, άλλα ένα στενό -4 under, όχι καμιά μαλακία τύπου, DNA. Αααα και να βρω έναν τρόπο να μην μου πετάγετε το κωλοφάναρο όταν πάω πάνω από 130 γιατί τώρα είμαι στο 3ο. (Να τα κατοστήσεις ρε, χαχαχα)!

5) Πόσο την χρησιμοποιείς;

Μόνο για βόλτα, βράδια , και σκ. Την πάω και στα πέριξ της αττικής, κοίτα είναι δύσκολο μηχανάκι και δεν ξέρεις από που θα στην κάνει και επειδή έπαθα και έμαθα του συμπεριφέρομαι αναλόγως, απλά δεν το κουράζω…

6) Έχεις άλλες μηχανές;

Λόγω δουλειάς έχω μόνο μηχανές, ξέρεις πόσο κουραστικό είναι να είναι το χόμπι σου οι μηχανές ενώ όλη μέρα ασχολήσε με μηχανές? Δικές μου πάντως μηχανές εκτός από το BSA και το παπί δεν έχω αλλά φαντάσου ότι έχω κυκλοφορήσει και οδηγώ ότι μου πέσει στα χέρια σαν έμπορας … έχω και ένα BMW F650 του ’99 αλλά δεν το λέω γιατί ντρέπομαι. (Είναι που είσαι ντροπαλό αγόρι)!

7) Ποιο το δυνατό και ποιο το αδύνατο της σημείο;

Το δυνατό σημείο της είναι ότι είναι η καύλα και το μεράκι το δικό μου και μερικών ακόμα καλών φίλων, άρα από τα τεχνικά και τις επιδόσεις δεν με νοιάζει τίποτα. Το αδύνατο της σημείο είμαι ΕΓΩ γιατί είμαι σιδεροφαγος και κάποια στιγμή το μοτορι θα τα κακαρώσει στα χεριά μου χαχαχαχαχαχ. (Καλά τα έλεγα…Σκληρός καργιόλης)!!

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.