HONDA NX 650 Scrambler

E ρε γλέντια, αυτό είναι και γαμώ τα μοτόρια! Κάπως έτσι συνοψίζω τις σκέψεις μου, όταν αντίκρυσα ετούτο εδώ το πάλαι ποτέ Dominator, μετά το λίφτινγκ! Honda NX 650 scrambler λοιπόν και τα μυαλά στα… χώματα!

Εντάξει, είχα και κάποιες χωμάτινες ανησυχίες ανέκαθεν που έπαιξαν το ρόλο τους στον ενθουσιασμό μου. Αλλά και να μην έχει κάποιος τέτοιες, σίγουρα μπορεί να αναγνωρίσει ότι έχει γίνει εδώ πολύ καλα μελετημένη δουλειά πραγματικά!

Ο Γιώργος, ιθύνων νους πίσω από το Positron motors, εμπνευστής και δημιουργός, έχει καταφέρει να αλλάξει ολοκληρωτικά την εμφάνιση του μεσαίου on-off της Honda: απέριττο, σωστά στημένο. αγριεμένο, με τη πρέπουσα εμφάνιση, φωνάζει ότι θέλει να μπεί στο πρωτο χωματόδρομο που θα συναντήσει, ντιρφτάροντας και να χαθεί σε σκιώδη μονοπάτια… Πραγματικά, θα ήθελα πολύ να το κάνω ένα test ride!

Επί της ουσίας λοιπόν! Εννοείται ότι λύθηκε όλοκληρο. Το υποπλαίσιο κόπηκε και κατασκευάστηκε εξ αρχής, καινούργιο, παράλληλο με το έδαφος. Μάλιστα, υπήρξε μέριμνα ώστε να έρθει στην ίδια ευθεία με το τελείωμα του ρεζερβουάρ, που προέρχετα  από XT500 του ’76 και που τεχνηέντως, οπτικά μικραίνει ακόμα περισσότερο, με την αντίθεση μπεζ/μαύρου στη βαφή. Μηχανικά ένα καλό σέρβις ήταν αρκετό, καθώς η μοτοσυκλέτα είχε λίγα χιλιόμετρα πάνω της, οπότε δε χρειάστηκαν εκτεταμένες επισκευές.

Οι τροχοί αποτελούνται από κορυφαία στεφάνια Excel, πλεγμένα στα γνήσια κέντρα τροχών. Τα λάστιχα είναι τα γνωστά (στους χωματερούς) TKC80 της Continental.

Η βάση της σέλας, όπως και το πίσω φτερό, είναι 100% χειροποίητα. Τα καλάμια φοράνε σκληρότερα ελατήρια, αφού πρώτα τους έγινε ολικό σέρβις, ενώ το τιμόνι είναι fatbar της Renthal, όπως και τα καβαλέτα-γκριπ. Μέσα από το τιμόνι διέρχονται τα καλώδια των διακοπτών, ως συνέχεια της πλεξούδας ηλεκτρικών, που είναι custom made και αυτή! Μπαταρία φοράει μια μικρή λιθίου, που πιάνει πολύ μικρό χώρο και ζυγίζει ελάχιστα.

Τέλος οι λαιμοί είναι τροποποιημένοι 2 σε 1, και καταλήγουν σε ένα τελικό της Supretrapp, που και χαρακτηριστικό ήχο έχει, αλλά και καλή απόδοση στα εν λόγω μοτέρ.

Με ένα scrambler σαν αυτό το Honda NX 650, νομίζω πως μπορείς να κάνεις τα πάντα: να κινηθείς άνετα σε καθημερινή βάση, να μη κοπανιέσαι στις ανωμαλίες των δρόμων και να έχεις τη δυνατότητα να εξερευνήσεις παραπέρα από τα όρια που σου θέτει η άσφαλτος. Κάτι μου λέει πως το Positron motors κάτι τέτοιο είχε στο μυαλό του όταν το έφτιαχνε…

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.