HONDA VT250F 1986 cafe racer

     HONDA VT250F 1986 cafe racer
Τα αδέρφια από τη Θήβα, πήραν ένα γνήσιο τέκνο της επόχης της ντίσκο και είπαν να το εκσυγχρονίσουν λίγο, μια και η εποχή των Abba & Village people έχει περάσει ανεπιστρεπτί!


Η δεκαετία του ’80 ήταν η χρυσή εποχή των μικρομεσαίων κυβικών, ιδίως για τις εταιρίες εξ ανατολών, οι  οποίες είχαν παρουσιάσει πληθώρα μοντέλων και εκδόσεων στη διάρκεια των ετών. Οι Ιάπωνες εδώ, κατάφεραν και έβγαλαν 35 ίππους από τα μόλις 250 κυβικά του V κινητήρα, το μικρό φέρινγκ παρείχε και ικανοποιητική προστασία από τον αέρα και να’τος ο μικρός ταξιδευτής!

HONDA VT250F 1986 cafe racer

Κάπου το 2004 λοιπόν, ένας θείος χάρισε στο Γιάννη την εν λόγω μοτοσυκλέτα οπού τα χιλιομετρά της ήταν κοντά στις 16,000 χλμ (θέλω και γω έναν τέτοιο θείο παρεμπιπτόντως!)
Το μοτόρι κυκλοφόρησε για 2-3 χρόνια όπως ακριβώς ήταν, ενώ κατ’όπιν, παρέμεινε σε πλήρη ακινησία, κλειστό μέσα στο γκαράζ.
Κρίμα από τη μια, το γκαράζ το έσωσε από την άλλη όμως!

HONDA VT250F 1986 cafe racer

Το 2017 αρχές καλοκαιριού, σε συμφωνία και σύμπλευση με τον αδερφό του, Βασίλη, αποφάσισαν να ασχοληθούν με μεράκι και κόπο να το μετατρέψουν σε cafe racer..!!

HONDA VT250F 1986 cafe racer

TO RESTORING CUSTOMIZATION ΞΕΚΙΝΑ!

Έγινε φύλλο και φτερό, καθαρίστηκε πλύθηκε και τρίφτηκαν όλα να προετοιμαστούν για βάψιμο
Σε αυτό το στάδιο, έγινε και η πρώτη μετατροπή στο πίσω μέρος του υποπλαισίου..
Ο Σκελετός βάφτηκε μαύρος, από κόκκινος που ήταν εργοστασιακά, μαύρος και ο κινητήρας, μαύρες και οι ζάντες… Dark ages!

HONDA VT250F 1986 cafe racer

Έπειτα το μοντάρισμα: ψαλίδι,αναρτήσεις μπροστινά, ζάντες και βουαλά, ο σκελετός είναι δεμένος.
Σειρά τώρα έχει ο κινητήρας:
Έγινε καθαρισμός στα διπλά καρμπιρατέρ (32mm keihin) αλλαγή στα κολάρα νερού, επισκευή αντλίας συμπλέκτη, ρύθμιση διάκενων βαλβίδων, και γενικό service λάδια φίλτρο μπουζι,και δεν απαιτήθηκε τίποτα άλλο, μιας και η λειτουργιά του είναι άριστη.
Έφτασε η στιγμή που τοποθετήθηκε ο κινητήρας στον σκελετό και συνδέθηκε και η πλεξούδα καλωδίωσης.
Κάνοντας τη 1η δοκιμή, που είναι τόσο σημαντική και για ψυχολογικούς λόγους, το εργαλείο κελάηδησε ως αναμένοταν!

HONDA VT250F 1986 cafe racer

Σειρά πήρε το ρεζερβουάρ: έγινε καλός καθαρισμός στον εσωτερικό χώρο του, κατά τη διαδικασία όμως προέκυψε ένα προβληματάκι…
Υπήρχε σκουριά σε όλο το μέρος του ρεζερβουάρ, κάτι μικρά σαπισματάκια, ενώ εντοπίστηκαν κάποιες
τρύπες μικρές…υπήρξε κάποιος προβληματισμός, για τη τύχη του και ενδεχόμενες επιλογές σε αντικατάσταση του,
αλλά αποφασίστηκε να διατηρηθεί: περάστηκε εσωτερικά όλο το ρεζερβουάρ με ειδικό εποξικό αστάρι, κάτι σαν πλαστικοποιητής, που τα κάλυψε όλα και όλα έγιναν μια χαρά.!!

HONDA VT250F 1986 cafe racer
Με την σειρά του έγινε η εξωτερική βαφή, μετά από λίγο ψάξιμο για να πάρουμε μια ιδέα σχετικά με την επιλογή του χρώματος!

Μπροστά τα καλάμια χαμήλωσαν, και το τιμόνι που είναι το γνήσιο, τροποποιήθηκε ελαφρώς.

HONDA VT250F 1986 cafe racer

Εφαρμογή μπροστινού φανού και κοντέρ τα οποία είναι εμπορίου και με λίγη πατέντα έπεσε και
το πίσω φως με την βάση πινακίδας μια χαρά…
Τέλος εφαρμόστηκε το κάθισμα που είναι χειροποίητο..υστερόγραφο το τσαντάκι το χειροποίητο για να υπάρχει εύχρηστος χώρος για τα προσωπικά είδη!

HONDA VT250F 1986 cafe racer

Απεταξάμην ντίσκο, long live rock’n’roll, και το φρέσκο Honda κυκλοφορεί πλέον ανανεωμένο! Καλές βόλτες!

HONDA VT250F 1986 cafe racer

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.