Το σωστό Manual της κλασσικής μοτοσυκλέτας σας

 milo photography caferacers

Πάρε μπρος αναθεματισμένο!
43 μανιβελιές και 8 μιζιές. Τόσο άντεξα. Το παράτησα μετά. Ο δικέφαλος μου διαμαρτύρονταν, το παπούτσι κόντεψε να μου φτύσει τη σόλα και η μπαταρία ήταν ένα κλικ πριν μετατραπεί σε απλό έρμα πάνω στη μοτο…


Κάποιοι το λενε χαρακτήρα. Άλλοι δυστροπία. Μπορεί να λέμε in carb we trust, αλλά τα καρμπυρατέρ έχουν και τις ιδιαιτερότητές τους. Τα μαστορια το αποδίδουν στην αυξημένη ευπάθεια των παλιών μοτοσυκλετών, όταν είναι εκτεθειμένες σε ακραίες (λέμε τωρα) καιρικές συνθήκες, γιαυτό ζορίζονται να πάρουν μπρος. Ειδικά άμα είναι και πολλά κυβικά , με τη συμπίεση που έχουν…
Το θέμα είναι πώς αν το αναθεματισμένο δε θέλει να πάρει, δε παίρνει. Τέλος. Τα ψεκαστά τα έχουν ξεπεράσει αυτά, σου κάνουν τα χατήρια ευκολότερα.

milo photography caferacers
Θυμάστε το Χέρμπυ, το σκαραβαίο με άποψη, που έκανε τα δικά του; Ε, φέρνοντας το νου τη ταινία, δε θα μπορύσα να φανταστώ καλύτερη απόδοση των ιδιαιτεροτήτων ενός παλιού οχήματος και δη μοτοσυκλέτας. Δηλαδή, ας πούμε, δε διάβασα σε κανα μανουάλι (manual…) οτι για να πάρει μπρος, καλό είναι να έχει εξωτερική θερμοκρασία άνω των 12 βαθμών Κελσίου πχ. Ή οτι καλό είναι να έχετε γυμνασμένα πόδια, ειδάλλως μπορεί να πάρετε το γόνατο στο χέρι!
Πλάκα πλάκα, θα πρέπει να συγγράψουμε ένα τέτοιο εγχειρίδιο αναβάτη, για το μηχανάκι μας. Νομίζω θα το βρει σαφώς χρησιμότερο ο επόμενος αγοραστής, αν υπάρξει, από το διαβάσει οτι για να ανάψει το φλας το αριστερό, σπρώχνετε το διακόπτη αριστερά(…)

milo photography caferacers

Για παράδειγμα, θα έβρισκε εξαιρετκά χρήσιμες πληροφορίες όπως τις παρακάτω φρονώ!
– Ένα μαθηματικό τύπο του στυλ, πιθανότητες εκκίνησης= Μιζιές χ μανιβελιες/εξωτερική θερμοκρασία χ ατμοσφαιρική υγρασία, ώστε ρε φιλε, να αξιοποιήσεις και τα χρόνια στο σχολείο, αλλά και τον Αρνιακό!
– Μην επιχειρήσετε πάνω από 15 (συμβατικός αριθμός) μανιβελιές τη μέρα. Πέραν του ότι δε θα πάρει, δεν είστε ο Σβαρτσενέγκερ. Αν παρ’όλα αυτά αθλείστε, θα μπορούσατε να εντάξετε τη διαδικασία στο καθημερινό σας workout. Το τερπνόν μετά του ωφελίμου!
-Οποιαδήποτε μιζιά πάνω από τις 10, χωρίς η μηχανή να κελαηδήσει,σημαίνει ότι, καλύτερα να πάρετε τηλέφωνο πως θα καθυστερήσετε..

milo photography caferacers
-Μια καλή λύση, είναι να έχετε κατηφόρα έξω από το σπίτι σας ακριβώς. Οι πιθανότητες να βάλετε μπρος ένα κρύο πρωινό του χειμώνα, αυξάνονται εκθετικά με τις μοίρες της κλίσης του οδοστρώματος.
-Αλλάζετε λάμπα κωλοφάναρου κάθε δυο μήνες. Δε χρειάζεται να τσεκάρετε, είναι βέβαιο ότι το ένα από τα δυο νήματα θα έχει κοπεί.
-Παρκάρετε τη μηχανή σας σε κλειστό γκαράζ, ή σε ευήλιο σημείο. Μπορεί και να ξεκινήσει…
-(Σου λέει κάποιος στο δρόμο) Στάζει; (Σε) Θαυμάζει! Το ρητό ισχύει για κάθε είδους υγρό, λάδια, βαλβολίνες και Dot4…
– Πριν φύγεις για βόλτα, καλό είναι να μην αρχίσεις να σκαλίζεις τη μηχανή σου. Μη σκαλίζεις καλώδια (σούπερσοσάρα!), ρελέδες και τέτοια, μη πας να ξεβιδώσεις ή να σφίξεις τις βίδες που θυμήθηκες ότι θες να κάνεις εδώ και καιρό. Παίζεις με τις πιθανότητες να μη πας ταξιδάκι… Κάνε τα μετά αδερφέ!
– Αν τελικά δε ξεκινήσει πάρε ταξί : Είναι μια καλή ευκαρία να αναλύσεις το θέμα με έναν γκουρού των δρόμων…
Κάπως έτσι έπρεπε να είναι τα σωστά, τα ορθόδοξα owners manual…

Βέβαια μετά θα το παίρνατε; Εδώ σας θέλω….

  milo photography caferacers

«Οι φωτογραφίες που συνοδεύουν το κείμενο, είναι του Milo Photography »

One Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.