R25/2 1951 bobber

Προσωπικά έχω σε μεγάλη συμπάθεια τα ευρωπαΐκά μονοκύλινδρα των δεκαετιών 50-60, γιατί στα μάτια μου αντιπροσωπεύουν τις πλέον κλασσικές γραμμές διαχρονικά στις μοτοσυκλέτες.  Ως εκ τούτου, ήταν μεγάλη μου χαρά όταν ήρθε στο caferaceres ένα τέτοιο, ανακατασκευασμένο, και τροποιημένο με σεβασμό στα χιλιόμετρα που έχουν κυλίσει στις ρόδες του…

Η μοτοσυκλέτα ανήκει στον Μελέτη και ασφαλώς, πριν φτάσει στα χέρια του, έχει πλούσια ιστορία…
«Ένας εξάδελφος του παππού μου που εργαζόταν στην Γερμανία την αγόρασε το 1962.
Ακολούθως όταν επέστρεψε στην Ελλάδα και συγκεκριμένα στην Μυτιλήνη και μέχρι το 1980, κυκλοφορούσε σε original μορφή στην Μυτιλήνη μαζί με το καλάθι.


Τότε την δώρισε στον πατέρα μου ο οποίος την έφερε στην Αθήνα. Με την πάροδο των ετών και λόγο ακινησίας το καλάθι διαβρώθηκε και κατ’ επέκταση κάποια
στιγμή αποφάσισε ο πατέρας μου να της κάνει μια μερική αναπαλαίωση (όχι στο καλάθι) το 1990.


Την εργασία την ανέλαβε ο Μιχάλης Σταγκωνάκης στην Ρεματιά Χαλανδρίου όπου ασχολείτο με αναπαλαιώσεις σε BMW που ερχόντουσαν από Γερμανία.
Η μηχανή κυκλοφορούσε από τότε σαν solo και είχε όλα τα οriginal εξαρτήματα. Μετά από ένα σημείο και λόγο μετακόμισης η μηχανή ακινητοποιήθηκε
σε κλειστό γκαράζ για πολλά χρόνια μέχρι να αποφασίσω εγώ με την σειρά μου να την πάρω στην κατοχή μου και να την μετατρέψω σε cafe racer/bobber,
πάντα σεβόμενος την ιστορία που την ακολουθούσε.
Την μετατροπή την ανέλαβε ο Λεωνίδας Παναγιωτόπουλος στην Πάτρα μαζί με τον Γιάννη (Bike Therapy) όπου την έφεραν στην σημερινή της κατάσταση.
Είναι σε σκέψη να γίνει αναπαλαίωση και του καλαθιού και στην συνέχεια μετατροπή ώστε να ταιριάζει στην σημερινή της μορφή.
Σημειωτέων η μηχανή οποιαδήποτε στιγμή μπορεί να επιστρέψει στην Original μορφή της.»


Κάπου στο καλοκαίρι του 2016 πάρθηκε η απόφαση μετατροπής σε bobber. Τον Ιούλιο του 2016 η BMW μπήκε στο Rusty Pipes Garage στην Πάτρα. Αυτής της γενιάς οι μοτοσυκλέτες
έχουν εκ κατασκευής τα βασικά στοιχεία ενός hard tail bobber. Έτσι, με μερικές απλές κινήσεις κέρδισε επάξια μια θέση ανάμεσα σε πολλά έντιμα ευρωπαικά Bobber.
Αναλυτικότερα έγιναν τα εξής:

  •     
    Τα γνήσια φτερά έδωσαν την θέση τους σε νέα ανοξείδωτα με νέες βάσεις οι οποίες στην πορεία βάφτηκαν με ηλεκτροστατική στην ΤΡΟΧΟΝΕΤ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΑΡΑΣ.
    Το τιμόνι αντικαταστάθηκε με νέο και μαζί με αυτό αλλάχθηκαν τα καβαλέτα τα οποία με την σειρά τους βάφτηκαν με ηλεκτροστατική.

 
Επίσης έγινε μετατροπή στον Ρεγουλατόρο σκληρότητας του τιμονιού ο οποίος επινικελώθηκε στην ΤΡΟΧΟΝΕΤ.
Με την αλλαγή του φτερού η πινακίδα άλλαξε θέση και με νέα βάση και φωτιστικό τοποθετήθηκε στη πλαϊνή δεξιά πλευρά της μηχανής.
Η γνήσια σέλα αντικαταστάθηκε με χειροποίητη σε νέες βάσεις με ελατήρια στης Custom Chrome. Το ντύσιμο και σχεδιασμό αυτής ανέλαβε ο ST Covers στην Πάτρα.

  
Το γνήσιο τελικό της εξάτμισης έδωσε την θέση του σε καινούριο λαμπερό της Highway Hawk, το οποίο εκτός από look έδωσε και διαφορετικό κελάηδισμα.

 
Το πάρτι όμως δεν τελείωσε εδώ.
Ο κινητήρας δεν είχε την απαιτούμενη λειτουργία και εδώ πήρε θέση ο Γιάννης Θεοδωρόπουλος από το Bike Therapy στην Πάτρα κάνοντάς του μια γενική ανακατασκευή επαναφέροντας το σε κατάσταση καινούριου.
Αφού λοιπόν στρώθηκε πλέον είναι έτοιμο να τσουλήσει ξανά περήφανα στους ελληνικούς δρόμους.

 

Η λεπτή σιλουέτα του R25, τονίστηκε ακόμα περισσότερο με τις αλλαγές. Φαίνεται εξάλλου και στις φωτογραφίες που απεικονίζουν τη μοτοσυκλέτα από πίσω.
Ένα old school bobber, με ιδανικά κυβικά για καθημερινή μετακίνηση και ιδανικά μανιτζέβελο για κίνηση στους δρόμους της πόλης!

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *