CB 600 STREET TRACKER

Από την μια είσαι tattoo artist, από την άλλη αγαπάς τις μοτοσυκλέτες, αλλά από τη παράλλη δεν χωράς και σε νόρμες. Τι κάνεις; Αυτό που έκανε και ο Αντρέας. Και με επιτυχία μάλιστα. Οκ, ακόμα και αν δεν είσαι tattoo artist.

1) Αντρέα τι έφτιαξες εδώ, και πως σου ήρθε η έμπνευση;

Το project βασιστηκε πανω σε ενα Hornet 600 του 2005 . Η επιλογη του προεκυψε βλεποντας στο ιντερνετ μια ριζοσπαστικη μεταμορφωση απο τον κ. Χατζηροδελη . Κατεληξα στο οτι θελω μια πιο ορθια θεση οδηγησης οποτε ημουν μεταξυ scrambler και street tracker οποτε και κατεληξα στη δευτερη επιλογη , για πιο ευκολη χρηση στην πολη και λογω της χρησης και σε εθνικο δικτυο . Ενας ακομη λογος ηταν οτι η μοτοσυκλετα που ειχα στο μυαλο μου , θα ηταν καπως δυσκολο να μπαινει και χωμα (αν και θα ηταν πρωτογνωρη αισθηση) !

2) Τι εργασίες έχεις κάνει στο μοτέρ, αν έχεις κάνει;

Η μοτο αγοραστηκε με μολις 30.000 χλμ και απο σερβις , οποτε σταθηκα τυχερος , το μοτερ δουλευε ΑΨΟΓΑ , τα λαδια της (τα οποια αλλαχτηκαν λογω ακινησιας ) βγηκαν ολοχρυσα , σαν καινουρια και το μονο στο οποιο επενεβησα ηταν να φορτισω μπαταρια και να της κερασω λιγη βενζινη . Δεν ειναι τυχαια η φημη της Honda οσον αφορα την αξιοπιστια , κελαηδουσε σαν καινουριο και ευτυχως δε χρειαστηκε να γινουν εργασιες στα σωθικα της .

3) Τι εργασίες έχουν γίνει στο πλαίσιο και τα περιφεριακά της;

Περιφερειακα . . . Εκει η φαντασια οργιασε σε επακρο βαθμο μπορω να πω . Με φιλους και γνωστους να αναφερονται με ορους οπως “Transformers , Megatron , Frankenstein , Walking Dead , Ανασταση Νεκρων και πολλα αλλα τετοια δροσιστικα σχολια . Αρχικα αφαιρεσαμε ΤΑ ΠΑΝΤΑ εκτος απο το ντεποζιτο , αφησα μονο σκελετο μοτερ και κοντυνα ελαχιστα το υποπλαισιο . Το μπροστινο πηρουνι , καθως ηταν σπασμενο , αντικατασταθηκε με upside down απο ZX10-R το οποιο μπηκε κουτι με τη βοηθεια μηχανουργειου φυσικα . Ο εμπρος τροχος ειναι απο Ducati Multistrada 1100 οπως και οι δισκοι , ενω με αυτοσχεδιους αποστατες επανατοποθετηθηκαν οι δικες του δαγκανες . Πισω ηταν η μαγεια . . . Μονομπρατσο ψαλιδι κομπλε , επισης απο Ducati Multistrada το οποιο μπηκε επισης με τα μαγικα του μηχανουργειου , σχετικα ευκολα . Emgo ελευθερη εξατμιση , φαναρι bobber , κρυφο led ημερας , κρυφα led φλας , ολα τοποθετημενα σε μια κατασκευη δικης μου εμπευσης ( και της κοπελας μου ! ) . πλαινο σταντ και τιμονι απο XR600 , aftermarket μανετες . Τελος , χειροποιητη βαση πινακιδας στο πλαι και μιας και κατηργησα σχεδον ολους τους διακοπτες , εφτιαξα ενα πανελ στο οποιο τοποθετησα διακοπτες της επιλογες μου με αρκετα φουτουριστικη νοτα θα ελεγα…

4) Άλλες εργασίες που θέλεις να κάνεις;

Για το μελλον , ευελπιστω να βρω ενα αλλο τεποζιτο , κατα προτιμηση απο XS400 και να παιξω πιο χαμηλα , σε ποιο cafe στυλ . Θα δειξει , ολα ειναι πιθανα , προς το παρον το ευχαριστιεμαι ΑΠΕΙΡΑ στο δρομο!

5) Πόσο την χρησιμοποιείς;

Καθως τα ΣΚ εργαζομαι σε παραλιακο μερος , 50χλμ απο την πολη που ζω (Λαρισα ) η μοτο αποτελει το μεσο μετακινησης μου . Αρκετα ζωηρο για να καταβροχθιζει τις στροφες στην Κοιλαδα των Τεμπων , απειρα θηριωδες ωστε να τρομοκρατει τους οδηγους στις καινουριες σηραγγες , και ακριβως οσο πρεπει ανετο να εξυπηρετει στην πολη και σε μικρες γρηγορες μετακινησεις

6) Ποιό το δυνατό και ποιό το αδύνατό της σημείο;

Ως αδυνατο σημειο θα εστιαζα στην ελλειψη ανεσης αλλα δεν φτιαχτηκε για να ειναι ανετο στο σωμα , αλλα στην ψυχη κι αυτο ειναι που το κανει καλυτερο . Το δυνατο του σημειο θα λεγα πως ειναι εκτος απο την εμφανιση , η συμπεριφορα του δρομο . Οσο κι αν δε το περιμενα , με εβγαλε ασπροπροσωπο ειδικα σε κλειστα επαρχιακα κομματια οπου το δουλευω κυριως σε ψηλες στροφες λογω του γιγαντιου γραναζιου που φορουσε το Ducati ! Εκρηκτικος χαρακτηρας ! Ενας σεμνος διακριτικος Ιαπωνας που εμπλεξε με Ιταλο μαφιοζο με ενα ακρως απιστευτο αποτελεσμα

7) Έχεις άλλες μοτοσυκλέτες;

Δυστυχως αλλες μοτο δεν βρισκονται πλεον στην κατοχη μου , εν μεσω οικονομικης κρισης δεν μπορω να συντηρησω και κατι δευτερο γι αυτο προσπαθησω να καλυψω με αυτο το project οσο το δυνατον πιο πολλες αναγκες , πλην του ταξιδιου.

Μακάρι να βρεις την ευκαιρία να “περιποιηθείς” και άλλα μηχανάκια Αντρέα. Εμείς έδω θα μαστε…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.