HONDA STEED “AMERICAN BOBBER”

Το έχω ξαναπεί…τα γιαπωνέζικα cruiser-ακια, custom-ακια, δεν μ’αρέσουν. Αλλά…αυτό ισχύει για την κατάσταση που βγαίνουν απο την γραμμή παραγωγής. Και σε αυτό το σημείο θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους κύριους που αναλαμβάνουν να τα κόψουν και να τους δώσουν το στυλ και την εμφάνιση που θα έπρεπε (κατά την γνώμη μου τουλάχιστον) να είχαν. Και επι του παρόντως…ευχαριστώ Λεωνίδα που έφτιαξες ένα όμορφο bobber.

Για να δούμε πως αποφάσισε να ξεγυμνώσει την Γιαπωνέζα και να την ξαναντύσει με ένα πιο σένιο συνολάκι, φερμένο εξ Αμέρικας.

“Όλα ξεκίνησαν καθώς μια μέρα που ενώ εκπλήρωνα την στρατιωτική θητεία μου στον Έβρο χτύπησε το τηλέφωνο και έμαθα ότι ο φίλος μου ο Αποστόλης πήρε μετά από καιρό ένα Honda VLX Steed 400 μοντέλο του 1998 για να συνοδεύσει την παρέα στις βόλτες της.

Μία λατρεμένη μοτοσυκλέτα όχι μονάχα από εμένα και την παρέα μου, αλλά και από το ευρύ κοινό χάρη στην απλότητα του σχεδιασμού της και των πολυάριθμων δυνατοτήτων για μετατροπές πάνω της.”

“Έτσι λοιπόν μου δόθηκε η δυνατότητα να αξιοποιήσω την άδεια απολύσεώς μου υλοποιώντας ένα σχέδιο που γύριζε στο μυαλό μου εδώ και πολύ καιρό… Ένα Honda Steed American Bobber…”

“Ο κινητήρας λειτουργούσε άψογα και χρειάστηκε μόνο ένα mini service σε μπουζί, καθάρισμα στα καρμπυρατέρ και έλεγχο σε όλα τα υγρά, οπότε άνοιξαν διάπλατα οι πύλες για την έναρξη του custom.”

“Για αρχή αφαιρέθηκαν όλα τα περιττά πλαστικά από πάνω της, μαζί με σέλες πινακίδα, εργοστασιακά φλας και μαζί με αυτά δρόμο πήρε το εργοστασιακό τιμόνι και οι καθρέπτες.”

“Έπειτα κόπηκε το υποπλαίσιο, το οποίο έδωσε σειρά στο φτερό από Virago το οποίο κόπηκε και διαμορφώθηκε κατάλληλα και τοποθετήθηκε με χειροποίητες βάσεις πάνω στο ψαλίδι. Στην συνέχεια φτιάχτηκε βάση κάτω από την σέλα πάνω στην οποία βίδωσαν τα διακοσμητικά ελατήρια του χειροποίητου μονόσελου το οποίο και έντυσε ο ST Covers στην Πάτρα. Η κάτοψη της σέλας αποτελεί χειροποίητη ιδιοκατασκευή από λαμαρίνα 2mm. Την παλιά πινακίδα αντικατέστησε νέα  χειροποίητη βάση με φανάρι aftermarket τροποποιημένο με led φωτισμό και χειροποίητη πινακίδα από ανοξείδωτη λαμαρίνα mirror. Τα πίσω μαρσπιέ τροποποιήθηκαν και μετατράπηκαν σε βάσης για τα πίσω φλας.”

“Τα μπροστινά μαρσπιέ μετατοπίστηκαν κατά 5cm προς τα έξω για πιο άνετη θέση των ποδιών.

Οι αftermarket εξατμίσεις τροποποιήθηκαν δίνοντάς τους νέο σχέδιο με εσωτερικούς σιγαστήρες για συμπίεση και πιο ποιοτικό ήχο.Το εργοστασιακό τιμόνι αντικαταστάθηκε από μεσαίου ύψους Ape Hanger της Custom Chrome το οποίο πατάει σε ψηλά Risers της ίδιας εταιρίας.”

“Τα χερούλια είναι χειροποίητα κατασκευασμένα από τον Hout στην Πάτρα ο οποίος χρησιμοποίησε ώριμο ξύλο ελιάς βάφοντάς στο στην απόχρωση της σέλας.

Όταν τελείωσαν οι μετατροπές η μηχανή λύθηκε, οι κύλινδροι του κινητήρα μετά από αμμοβολή βάφτηκαν με μαύρο υψηλής θερμοκρασίας. ο σκελετός και το ψαλίδι μαζί με μερικά μικροεξαρτήματα ακόμα βάφτηκαν σε μαύρη σαγρέ απόχρωση η οποία ταίριαξε απόλυτα με την ηλεκτροστατική βαφή σε ζάντες, τιμονόπλακες και risers τα οποία ανέλαβε η Τροχονέτ.

Το κοντέρ καταργήθηκε για να δώσει μια πιο Old School νότα. Το χρώμα που διαλέξαμε ήταν μπλε μεταλλικό με χοντρό μέταλλο και μπλε πέρλα.”

-Ώραία πράγματα…και τώρα τι φάση? More to show than to go, ή μηπως όχι; Ο Λεωνίδας είναι απόλυτος:

“Η άνεση της μηχανής την συνοδεύει όχι μόνο στην άσφαλτο της πόλης αλλά και σε μακρινές βόλτες, ακόμα και σε ταξίδια.”

-Και αν σου έλεγα να χαρακτηρίσεις το πιο δυνατό της σημείο;

“Δυνατό της σημείο είναι ο γουργουριστός ήχος της εξάτμισής της σε συνδυασμό με την Old School εμφάνιση τα οποία τραβούν τα βλέμματα.”

-Οκ…άλλα ποιά είναι η Αχίλλειος πτέρνα της;

“Το αδύνατο σημείο της είναι το μικροσκοπικό φτερό πίσω καθώς και το ανύπαρκτο μπροστινό φτερό τα οποία δεν είναι ιδανικά για βρεγμένους δρόμους. Άλλωστε η γοητεία ως γνωστό είναι αντιστρόφως ανάλογη της άνεσης…”

Ναι, ισχύει σε αρκετές περιπτώσεις (αχ 45αράκι μου…του).

Ωραίος ο Λεώ, και το καλύτερο ειναι οτι σύντομα θα ΄χουμε περισσότερα απ’ αυτον!!

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *