Jig Saw customs, Triumph Speed Trimple

Από την Jig Saw customs, κατά κόσμον Πέτρο Χατζηροδέλη, έχουμε δει παλιότερα στη σελίδα μας το εξαιρε τικό Hοnda Rebel project, που αποδεικνύει, μαζί με το σημερινό, ότι ο Πέτρος, αν και επίσημος της Yamaha, μπορεί να παίξει καλή μπάλα σε όλα τα γήπεδα, εντός και εκτός έδρας!
Σήμερα θα παρουσίασουμε μια από τις πιο πρόσφατες κατασκευές, το Street Trimple 675 του 2009.

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ

To χαρακτηριστικό streetfighter της Trimph προκάλεσε σχεδιαστικά, κυρίως με το διπλό στρογγυλό προβολέα εμπρός, που το ξεχώριζε από οτιδήποτε άλλο κυκλοφορούσε στη δύσκολη κατηγορία των γυμνών streetfighters. Ούτως ή άλλως, λόγω κατηγορίας, είναι από γεννησιμιού του ένα λιτό μηχανάκι, οπότε οι μετατροπές ήταν στοχευμένες και συγκεκριμένες, προκειμένου να μπορέσουν να δώσουν ένα άλλο χαρακτήρα.


Φυσικά πρώτη θυσία στο βωμό του customizing ήταν η ουρά! Ένα χειροποίητο υποπλαίσιο made by Jig Saw customs αντικατέστησε το παλαιό και φιλοξενεί τόσο τη μπαταρία στοκ μεγέθους, όσο και το γνήσιο δοχείο διαστολής του ψυγείου. Παράλληλα αποτελεί τη βάση της μονοθέσιας χειροποίητης σέλας και του αλα ’70ς καλύμματος της ουράς.


Ένα μονό τελικό HP hyperform τιτανίου έρχεται να αντικαταστήσει το διπλό εργοστασιακό και να εξασφαλίσει, πέρα από ηδονιστικά db και εξαιρετική εμφάνιση, μια οικονομία βάρους της τάξης των 18-20 κιλών!


Το χαρακτηριστικό διπλό φανάρι παρέμεινε και πώς θα μπορούσε να γίνει αλλιώς, αφού φωνάζει από μακρυά Triumph, το τιμόνι όμως αντικαταστάθηκε με ένα σετ κλιπονς, που νομίζω ότι θα έπρεπε οι Βρεταννοί να τα έχουν εξ ορισμού πάνω στη μοτο… Η ζελατίνα του φέρινγκ πήρε δρόμο και κόντυνε η βάση του οργάνου για πιο κόμπακτ όψη. Τέλος, μπήκε ένα κοντύτερο (κατά ένα δόντι) εμπρός γρανάζι, για να ζωντανέψουμε και λίγάκι παραπάνω.


Σημειωτέον, όλες οι μετατροπές είναι πλήρως αναστρέψιμες, καθώς η μοτοσυκλέτα μπορει να επανέλθει στην αρχική της μορφή με τα αντ/κα που αφαιρέθηκαν.
Το τελικό αποτέλεσμα είναι ξεχωριστό, χωρίς να είναι κραυγαλέο. Έχει διατηρήσει τις βασικές χαρακτηριστικές γραμμές του εργοστασίου, αφαιρώντας όγκο από εκεί που έπρεπε, δίνοντας παράλληλα τις απαραίτητες στυλιστικές πινελιές που οφείλει να έχει ένα cafe racer. Καλές βόλτες!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *