GIAMOURIDIS GSX 400 S BRAT

Ήταν αδύνατον να μην προσέξεις το αδύνατο παλληκάρι την ήμερα που παρουσιάζαμε στο ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ το ρεύμα της custom κουλτούρας. Ξεψάχνιζε τα μηχανάκια που είχαμε πάει ως εκθέματα και μας έκανε ερωτήσεις ουσίας. Σίγουρα δεν ήταν εκεί για να περάσει έτσι απλά τον χρόνο του και για να πάρει ένα «χαρτί-κορνίζα». Και κάπως έτσι δεν μου έκανε καθόλου εντύπωση όταν έμαθα ότι δουλεύει στην DUCATI ως μηχανικός και μάλιστα supportστην αγωνιστική ομάδα του Συνιώρη. 

Θέμα χρόνου ήταν οπότε να φτιάξει και το δικό του custom μηχανάκι. Και να το παρουσιάσει στην πρώτη για τα Ελληνικά δεδομένα και πολύ όμορφη έκθεση «Wheeltobuild». Ένα λιτό όσο και εντυπωσιακό bratstyle.

Και αυτό το πέτυχε με τον καλύτερο βοηθό που θα μπορούσε να έχει…τον πατέρα του.

Ας αρχίσει η ανάκριση…

1)Σε ποια μοτο βασίζεται το project και σε τι στυλ έχει διαμορφωθεί;

Βασίζεται στο Suzuki GSX 400 S του 1986-87 και το customization βασίστηκε πάνω στην ιαπωνική σχολή του Bratstyle.

2) Τι εργασίες έχουν γίνει στο μοτέρ;

Στο μοτέρ δεν έχει γίνει καμία απολύτως εργασία στα σωθικά του,μονο βάψιμο και  ένα καθάρισμα στα καρμπυρατέρ.

Δυστυχώς δεν υπήρχε ο απαιτούμενος χρόνος γιατί η μοτοσυκλέτα έπρεπε να βρίσκεται στον εκθεσιακό χώρο του Αθηναϊς για το The Wheel to Build των The Real Intellectuals την 1η Απριλίου και το project ολολκηρώθηκε την 1η Απριλίου στις 17:00 περίπου με αποτέλεσμα το Τest Ride γίνει καθ΄οδόν για την έκθεση.

3) Τι εργασίες έχουν γίνει στο πλαίσιο και στα περιφερειακά;

Το πλαίσιο κόπηκε στο πίσω μέρος και κατασκευάσαμε το frame loop από μια βάση ενός scooter.

Το μπροστινό σύστημα μπήκε αυτούσιο απο RD 250 1976 με τις απαραίτητες μετατροπές στον πίρο του λαιμού και στις κόντρες του σταυρού.

Επίσης τα κέντρα προέρχονται από το ίδιο RD 250 με τις πανέμορφες δισκόπλακες-δαγκάνες.Έχουν πλεχτεί σε στεφάνια EXCEL με ανοξείδωτες ακτίνες.Τα ελαστικά είναι της Avon.

Τα μαρσπιέ είναι από άγνωστη μοτοσικλέτα δότρια τα οποία προσαρμόστηκαν στην μοτοσυκλέτα όπως και η τρόμπα του πίσω φρένου γιατί η μοτοσικλέτα κανονικά έιχε ταμπούρο.

Το τιμόνι επίσης άγνωστο το μόνο που είχε σημασία ήταν να είναι όμορφο.

Τρόμπα μπροστινού και βάση μανέτας συμπλέκτη από Honda CRF 450

Η σέλα φτιάχτηκε η βάση της από εμάς και ντύθηκε σε αντοίστιχο τεχνίτη

Όλα τα ηλεκτρικά έγιναν εκ νέου από εμάς καθώς και το κουτί τους,την θήκη της μπαταρίας και τις βάσεις για τα φανάρια. Flash , Φανάρι ,πίσω φώς διακόπτες κτλ αγοράστηκαν από καταστήματα του εξωτερικού και εγχώρια. Επίσης η μπαταρία κρύφτηκε διακριτικά με ανυκυκλωμένα κομμάτια από σανίδες skate κατασκευασμένα κατά παραγγελία από το Skate.Mo.

Σκελετός ψαλίδι και όλα τα περιφερειακά από μέταλλο δέχθηκαν την απαιτούμενη υαλοβολή και ηλεκτροστατική βαφη.

Οι λαιμοί είναι οι εργοστασιακοί και το ¨τελικό¨ εντάξει μια σωλήνα είναι όμορφα κομμένη σε στυλ που αρμόζει στην μοτοσικλέτα ,με ¨σιγαστήρα¨ φυσικά.

Το ρεζερβουάρ είναι όλο custom και σχεδιάστηκε από εμάς βήμα βήμα. Η πρώτη ύλη που χρησιμοποιήθηκε είναι το αλουμινίο. Δυστυχώς δεν κατέχουμε όλα τα απαραίτητα εργαλεία άρα τα κολλήματα και τα στρατζαρίσματα πραγματοποιήθηκαν σε μηχανουργείο.

4) Ύπαρχουν έργασίες που θα γίνουν στο μέλλον πάνω στην μοτοσυκλέτα;

Θέλουμε να γίνει ένα φρεσκάρισμα στο μοτέρ ίσως και να βγάλουμε κάποια ¨αλογα¨ παραπάνω.

Υπάρχει και ένα όργανο έτοιμο να μπει το οποίο είναι διακριτικό και δεν θα αλλοιώσει την minimal αισθητική της μοτοσικλέτας.

Η σέλα θα φτιαχτεί σίγουρα από την αρχή.

Υπάρχει και η πιθανότητα να φτιαχτούν λαιμοί και να αλλάξει η διαδρομή που ακολουθούν.

5) Ποιό το δυνατό και ποιό το αδύνατό της σημείο;

Το δυνατό σημείο είναι το ρεζερβουάρ το οποίο ενισχύει την λεπτεπίλεπτη σιλουέτα της μοτοσικλέτας και εκτός από όμορφο για εμάς έχει συναισθηματική αξία καθώς θεωρούσαμε ότι ήταν πολύ δύσκολο το εγχείρημα αλλά τελικά τα καταφέραμε.

Αδύνατο μόνο η σέλα όχι στο θέμα άνεσης αλλά επειδή έγινε κάπως τελευταία στιγμή δεν είχαμε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

6) Τι χρήση θα έχει η μοτοσυκλέτα (βολτάδικη, καθημερινή, θα την έχεις να την βλέπεις, κτλ)

Βολτάδικη. Λυπάμαι να την ταλαιπωρώ στους Ελληνικούς δρόμους και φοβάμαι επίσης με τόσους ασυνείδητους οδηγούς αυτοκινήτων σε περίπτωση που με τρακάρουν αν πέσει η μοτοσικλέτα τελείωσε.

 7) Έχεις άλλες μοτοσυκλέτες, και ποιες;

Έχουμε και άλλες μοτοσικλέτες. Suzuki Bandit 400 1992 , Suzuki Bandit 400 1998 (Ίσως το επόμενο project), Kawasaki ZX636

Well done Νικόλα! Περιμένουμε το επόμενο!

 

 

 

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *