George Cafe XJR 1200 GiGiKi

Xjr1200 gigiki cafe racer

Το GiGiKi κονταροχτυπήθηκε και τελικά κέρδισε τις προτιμήσεις του κοινού στο πρόσφατο “The Wheel to Build” σόου, όπου ανακηρύχθηκε Best of show custom μοτοσυκλέτα. Ένα τίτλο που φέρει επάξια συναγωνιζόμενο εξίσου καλές συμμετοχές που τον διεκδίκησαν. Με το Γιώργο, περί ου ο λόγος, τα είχαμε συζητήσει διεξοδικά στο σόου και η παρουσίαση της μοτοσυκλέτας στο caferacers, έρχεται ως φυσικό επακόλουθο της διάκρισης, ώστε να τη αναλύσουμε διεξοδικά και να αναλύσουμε λεπτομερώς τα στοιχεία που το ξεχώρισαν και εντυπωσίασε το κόσμο.

Xjr1200 gigiki cafe racer

Ξεκινώντας από το όνομα, αν και το πρώτο που θα έρθει στο μυαλό των περισσοτέρων συνειρμικά θα είναι το γνωστό φασαριόζικο καλοκαιρινό έντομο, η αλήθεια είναι πως πρόκειται για ένα αρτικόλεξο παιχνίδι με τα αρχικά του ονόματος του builder.

Xjr1200 gigiki cafe racer

Xjr1200 gigiki cafe racer

Κατ’αρχάς πρόκειται για ένα cafe racer, με όλα τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τις συγκεκριμένες μετατροπές, κατά τα στάνταρ που έθεσαν οι εμπνευστές του ρεύματος εγγλέζοι αναβάτες τη δεκαετία του ’60: Μείωση βάρους, αποβολή περιττών περιφερειακών, σέλα με κοκοβιό, αγωνιστικής εμπνεύσεως μηχανικές μετατροπές.

Xjr1200 gigiki cafe racer

Όλα ξεκίνησαν από ένα Yamaha XJR 1200 ’98, μια τυπική γυμνή μοτοσυκλέτα της δεκαετίας του ’90, το αντίπαλο δέος σε θηριώδη μοτόρια όπως, το Honda CB 1300. Αποτελεί μια πολύ καλή βάση να στήσεις ένα σύγχρονο cafe racer. Πολλά κυβικά, γκάζι και ροπή (98 ίπποι, 9,4 κιλα ροπής) και μια καλή βάση για να χτίσεις γύρω της custom δουλειά, με εργοστασιακά «κλασσικά» στοιχεία πάνω της. Αν θες να τα διατηρήσεις βέβαια, γιατί ο Γιώργος τη πήγε ένα βήμα παραπέρα την ιστορία…

Xjr1200 gigiki cafe racer

Ο κινητήρας και τα καρμπυρατέρ λύθηκαν, βελτιώθηκαν στα σημεία, βάφτηκαν ή γυαλίστηκαν. Το σύστημα εξαγωγής τροποποιήθηκε καθώς τοποθετήθηκαν δυο after market τελικά. Οι λαιμοί επενδύθηκαν με θερμονωτική ταινία. Τα καρμπυρατερ ρουφάνε απρόσκοπτα αέρα μέσω ενός ζεύγους ελεύθερων φίλτρων αέρος, ενώ ένα μικρό φιλτράκι από κάτω τους (για τους παρατηρητικούς) φροντίζει να μαζεύει τις αναθυμιάσεις. Στο πλάϊ του μοτέρ ένα εξτρά θερμόμετρο μετρά τη θερμοκρασία του λαδιού του κινητήρα.

Xjr1200 gigiki cafe racer

Xjr1200 gigiki cafe racer

Πολύ δουλειά έγινε στο πλαίσιο. θυμηθείτε ότι το γνήσιο XJR στηρίζεται σε δυο κλασσικά αμορτισέρ πίσω. Εδώ το ζητούμενο ήταν η συνολική βελτίωση του στησίματος στο δρόμο βάσει των σύγχρονων στάνταρ και κάπως έτσι, το πλαίσιο τροποποιήθηκε πλήρως ώστε να δεχτεί τη νέα πίσω mono-shock /cantilever ανάρτηση καθώς και το νέο κουστούμι. Αντίστοιχες μετατροπές υπέστη και το ψαλίδι, με νέα έδραση για την οποία χτίστηκε μια υπερκατασκευή για τη στήριξή της. Τέλος όλα βάφτηκαν μαύρο ματ.

Xjr1200 gigiki cafe racer

Η μπροστινή ανάρτηση και τα ακτινικά φρένα προέρχονται απο Yamaha R1 με νέες χειροποίητες τιμονόπλακες. Άφτερ μάρκετ είναι και το φανάρι εμπρός.

Xjr1200 gigiki cafe racer

Όλο το κουστούμι είναι μεταλλικό και αποτελείται από το τροποποιημένο  ντεπόζιτο του XJR και το χειροποίητο κοκοβιό. Το χρώμα τους είναι κυρίως candy apple red με φύλλα χρυσού στο number plate. Όλο το κοστούμι ευθυγραμμίζεται εντυπωσιακά και το οπτικό δέσιμο είναι άριστο και αρμονικό και αρκούντως επιθετικό! σε αυτό συμβάλλει τόσο η μέριμνα του δημιουργού στη κατασκευή, όσο και ο χρωματικός συνδυασμός: Όλα σχεδόν μαύρα από το ντεπόζιτο και κάτω, και από κει και πάνω μια εντυπωσιακή βαφή, που δίνει τόσο το custom στίγμα, όσο και ψήγματα αγωνιστικού ταπεραμέντου !

Xjr1200 gigiki cafe racer

Το ηλεκτρικό σύστημα είναι καινούριο συμπεριλαμβανομένων των καλωδιώσεων, φώτων, κοντέρ και του συστήματος keyless start. Ιδιαίτερη προσοχή έχει δωθεί στην κάλυψη των καλωδίων καθώς και η μπαταρία έχει κρυφτεί κάτω από τον κοκοβιό.

Xjr1200 gigiki cafe racer

Το GiGiKi πατάει πάνω σε ζάντες KINEO με λάστιχα slicks.

Η σέλα του είναι επίσης χειροποίητη και ντυμένη με μπεζ δέρμα.

Όλα τα δευτερεύοντα εξαρτήματα (βάσεις φτερού, κοντέρ κτλ) είναι μεταλλικά και επίσης χειροποίητα και μοναδικά.

Xjr1200 gigiki cafe racer

Για την ολοκλήρωση του project συνολικά χρειάστηκαν περίπου 2 χρόνια στο γκαράζ του σπιτιού του Γιώργου και το αποτέλεσμα προφανώς δικαίωσε το χρόνο που δαπάνησε! Μακάρι όλοι μας να μπορούσαμε να βγάλουμε από την αποθήκη μας ένα αντίστοιχο μηχανάκι!

Μπορείτε να απευθυνθείτε στους ακόλουθους λογαριασμούς, για περισσότερα:

Facebook: George Cafes

Instagram: George_cafe

Under Construction pics

Xjr1200 gigiki cafe racer

Xjr1200 gigiki cafe racer

Xjr1200 gigiki cafe racer

Xjr1200 gigiki cafe racer

Xjr1200 gigiki cafe racer

Xjr1200 gigiki cafe racer

Xjr1200 gigiki cafe racer

Xjr1200 gigiki cafe racer

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.