HONDA CB 500 ’01

Οι παρέες τελικά έχουν αξία. Το να έχεις καλούς φίλους μετράει στην σήμερον ημέρα. Και φαντάσου να είναι και μαστόρια. Σου έκατσε λαχείο. Του Κώστα δηλαδή. Γιατί με την συνδρομή των φίλων του έφτιαξε ένα όμορφο CB.

1) Κώστα σε ποια μοτο βασίζεται το project και σε τι στυλ έχει διαμορφωθεί;

Η μοτοσυκλέτα είναι το Honda cb500 του 2001, το μοντέλο με τις χρυσές ζάντες. Σκοπός μου ήταν να φτιάξω ένα μηχανάκι με παλία αισθητική όπως τα αγαπημένα μου cafe racers ,αλλά δεν ήθελα μοντέλο πάνω απο 15ετία επείδη φοβάμαι για την κατάσταση της και γενικά τα μετέπειτα προβλήματα της. Γι’αυτό πήγα σε ένα σίγουρο και αθάνατο μοτέρ οπως αυτό του cb το οποίο είναι ήσυχο και αξιόπιστο(μέχρι να χαλάσει και να αλλάξω γνώμη βέβαια).

2) Τι εργασίες έχουν γίνει στο μοτέρ;

Το μοτέρ δεν έχει πειραχτει καθόλου, πέρα από ένα βάψιμο, διότι το λατρεύω.

3)Τι εργασίες έχουν γίνει στο πλαίσιο και στα περιφερειακά;

Ξεκινάω απο μπροστά προς τα πίσω.
Βάψαμε το υπάρχων φανάρι και προσθέσαμε κίτρινη ζελατίνα.
Βάλαμε τις πλαστικές σούστες
Αντικαταστήσαμε τους εργοστασιακούς καθρέφτες και βάλαμε καινούργιους στην άκρη του τιμονιού.
Άλλαξαμε τιμόνι και το ζεστάναμε ωστέ να το τραβληξουμε για να το φέρουμε στα μέτρα μου. Γι’αυτό φαίνεται αυτο το χρύσωμα πάνω του που τελικά ηταν μια ωραία έκπληξη και το κρατήσαμε έτσι.
Βάψαμε τις ρόδες μαύρες
Βάψαμε το φτερό και το τεπόζιτο σε χρώμα σκούρο χάλκινο με ματ βερνίκι
Αφαιρέσαμε τα πλαστικά του ψηγείου
Αφαιρέσαμε τα πλαστικά ανάμεσα απο την σέλα και το τεπόζιτο και τοποθετήσαμε το αλουμίνιο με τις τρυπές
Βάψαμε όλο το μοτερ μαύρο,ψηγείο,αμορτισέρ κτλ.
Τοποθετήσαμε μανιτάρια.
Αλλάξαμε την σέλα με χειροποίητη (μεγάλο το δίλημμα για ταμπά ή μαύρη και ρόμβους ή ψωμάκια ραφές)
Αφαιρέσαμε τα πλαίνα κάτω απο την σέλα.
Τοποθετήσαμε καινούργιο φανάρι στοπ και φλασάκια μπρος – πίσω
Αντικαταστήσαμε την εργοστασιακή εξάτμιση με Laser dp
Φέραμε φρένο και ταχύτητες στα μέτρα μου γιατί άλλαξε τελείως η θέση οδήγησης
Τα ηλεκτρολογικά του δεν χρειάστηκε να βάλουμε χέρι

4) Ύπαρχουν έργασίες που θα γίνουν στο μέλλον πάνω στην μοτοσυκλέτα;

Θα αλλάξω το πίσω φανάρι γιατί δε μου πολυαρέσει, αλλα ακόμα το σκέφτομαι. Επίσης θα σηκώσω το τιμόνι λίγο πιο ψηλά για να γίνει πιο ευχάριστη η οδήγηση και για τέλος θα τοποθετήσω σιγαστήρα στην εξάτμιση γιατί από όπου περνάω βαράν οι συναγερμοί.

5) Ποιό το δυνατό και ποιό το αδύνατό της σημείο;

Το δυνατό της σημείο ,αν μιλάμε για ομορφιά, νομίζω είναι το χρώμα της και το μπροστινό της μέρος με τους καθρέφτες και το φανάρι. Το αδύνατο θα έλεγα η σέλα η οποία έχει φτιαχτεί για δύο άτομα διότι ήθελα να είναι φουλ λειτουργική η μηχανή.

6) Τι χρήση θα έχει η μοτοσυκλέτα (βολτάδικη, καθημερινή, θα την έχεις να την βλέπεις, κτλ)

ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ – ΟΛΗ ΜΕΡΑ

7) Έχεις άλλες μοτοσυκλέτες, και ποιες;

Όχι αυτή την στιγμή ,αλλά…

Από εμάς… Καλές βόλτες να χεις!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.