VASS WORKS R100 RESTORE & CUSTOMIZE #2

Στο δεύτερο μέρος της σειράς των άρθρων, αφιερωμένο στο υπο κατασκευή project του Vass Works, θα δούμε πώς δημιουργήθηκαν τα μαρσπιέ, οι λεβιέδες και το πίσω φρένο, όλα με custom δουλειά εξαιρετικής ποιότητας. Και τα καλύτερα έπονται…

vass works sets

Τα μαρσπιέ  κατασκευαστήκαν έτσι ώστε να μεταφέρουν τα πατήματα στον ίδιο άξονα ( που δεν είναι από τη μαμά  ΒΜW ) , να τραβηχτούν πιο πίσω , για βελτίωση της θέσης οδήγησης και αισθητική αναβάθμιση.

vass works sets

Για τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη, κατασκευαστήκαν από σωλήνα τούμπο άλλες βάσεις αφού οι εργοστασιακές από λαμαρινά, κριθήκαν άκομψες και αφαιρέθηκαν.

vass works sets

Τα πεντάλ εδράζονται πλέον σε ρουλεμάν και το άκρο του πεντάλ των ταχυτήτων έγινε περιστρεφόμενο. Η αντλία του πίσω φρένου πήρε τη θέση της εσωτερικά της νέας βάσης των πατημάτων του συνεπιβάτη.

vass works sets

Για την κατασκευή χρησιμοποιήθηκε αλουμίνιο 7075 και οι εργασίες έγιναν με συμβατικά εργαλεία…λίγο πειραγμένα.

vass works rear brake

Η πίσω ζάντα δέχθηκε τορνάρισμα από την αριστερή πλευρά, ώστε να δημιουργηθεί έδρα για την τοποθέτηση του αντάπτορα του δίσκου.
Η βάση-αντάπτορας του δίσκου (προερχόμενη από GS 1200 ) κατασκευάστηκε από αλουμίνιο 5083. Η βάση της δαγκάνας ( προερχόμενη απο  Aprilia Tuono)  εδράζεται στον άξονα του πίσω τροχού και η κόντρα της πιάνει στην τροποποιημένη βάση του αμορτισέρ.

vass works rear brake

vass works rear brake

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.