Στο δεύτερο μέρος της σειράς των άρθρων, αφιερωμένο στο υπο κατασκευή project του Vass Works, θα δούμε πώς δημιουργήθηκαν τα μαρσπιέ, οι λεβιέδες και το πίσω φρένο, όλα με custom δουλειά εξαιρετικής ποιότητας. Και τα καλύτερα έπονται…
Τα μαρσπιέ κατασκευαστήκαν έτσι ώστε να μεταφέρουν τα πατήματα στον ίδιο άξονα ( που δεν είναι από τη μαμά ΒΜW ) , να τραβηχτούν πιο πίσω , για βελτίωση της θέσης οδήγησης και αισθητική αναβάθμιση.
Για τα μαρσπιέ του συνεπιβάτη, κατασκευαστήκαν από σωλήνα τούμπο άλλες βάσεις αφού οι εργοστασιακές από λαμαρινά, κριθήκαν άκομψες και αφαιρέθηκαν.
Τα πεντάλ εδράζονται πλέον σε ρουλεμάν και το άκρο του πεντάλ των ταχυτήτων έγινε περιστρεφόμενο. Η αντλία του πίσω φρένου πήρε τη θέση της εσωτερικά της νέας βάσης των πατημάτων του συνεπιβάτη.
Για την κατασκευή χρησιμοποιήθηκε αλουμίνιο 7075 και οι εργασίες έγιναν με συμβατικά εργαλεία…λίγο πειραγμένα.
Η πίσω ζάντα δέχθηκε τορνάρισμα από την αριστερή πλευρά, ώστε να δημιουργηθεί έδρα για την τοποθέτηση του αντάπτορα του δίσκου.
Η βάση-αντάπτορας του δίσκου (προερχόμενη από GS 1200 ) κατασκευάστηκε από αλουμίνιο 5083. Η βάση της δαγκάνας ( προερχόμενη απο Aprilia Tuono) εδράζεται στον άξονα του πίσω τροχού και η κόντρα της πιάνει στην τροποποιημένη βάση του αμορτισέρ.