Urban Mechanics Suzuki Bandit

urban mechanics suzuki bandit

Ότανη  πόλη κοιμάται, κάποιοι χάνονται σε ονειρώξεις διαποτισμένες με τη μυρωδιά της βενζινης, τον ιδρώτα να τρέχει κάτω απο το κράνος και την αδρεναλίνη στα κόκκινα. Κάποιοι άλλοι, ξενυχτάνε στριφογυρίζοντας ανήσυχα μεταξύ του υπολογιστή τους, σχέδιων και περιοδικών μοτοσυκλέτας, κάνοντας πλάνα για τη δική τους προσωπική υπογραφή στη μοτοσυκλέτα που καβαλάνε. Κάποιοι άλλοι,οι πιο τυχεροί, κόβουν βολτες στους μισοάδειους δρόμους της πόλης με τα μοτόρια που γουστάρουν, που μπορεί να μην έχει περιφερειακούς με 24ωρα cafe’s όπως το Λονδίνο της δεκαετίας του ’60 όπου άνθισε το ρεύμα των cafe racer, έχει όμως να επιδείξει πολλά μηχανάκια ενδιαφέροντα πλέον, για αυτόν που παρατηρεί τα καθέκαστα στην εγχώρια σκηνή. Ένα τέτοιο είναι το Suzuki Bandit των Urban Mechanics που παρουσιάζουμε!

urban mechanics suzuki bandit
Ο Λουκάς Μέξης περιγράφει λοιπόν, γιατί ό,τι λάμπει στο διαδίκτυο δεν είναι χρυσός και κατά ποίο τρόπο δύο γιαπωνέζοι δότες, ένας ευσεβής πόθος, δυο customizers, ένας μύθος των 2 τροχών ως έμπνευση. και  μπόλικη δουλειά, μεταμόρφωσαν ένα…ρημάδι σε μοναδικό cafe racer.
urban mechanics suzuki bandit
«Η ιστορία του Bandit ξεκίνησε σχεδόν δύο χρόνια πριν, όταν και ο καημός μου να βρω ένα εν λειτουργία Suzuki Bandit limited του 1989 έγινε πραγματικότητα. Βέβαια, στο «εν λειτουργία» έπεσα τελείως έξω. Μία αγγελία στο car.gr με ένα (φαινομενικά) τέλειο κόκκινο-μαύρο Bandit Limited, με κομπλέ fairing έγινε η πρώτη (και τελευταία) αγορά που έκανα ποτέ στα τυφλά μέσω τηλεφώνου! Το Suzuki βρισκόταν στο Λασίθι της Κρήτης, και μετά από πολλά τηλέφωνα μπήκε σε ένα καράβι και έφυγε για Θεσσαλονίκη και τους Adrenaline Junkies.
urban mechanics suzuki bandit

urban mechanics suzuki bandit
Εκεί άνοιξε το μοτέρ του 400αριού, και βγήκε μια φωλιά από πουλιά. Τα καρμπιρατέρ ήταν γεμάτα χώμα, το μηχανάκι κλινικά νεκρό… Όμως δεν εγκαταλείψαμε τα όπλα, και βρέθηκε δότης, ένα μαύρο Suzuki GSF600 του 1998 – πιο δυνατό και πιο αξιόπιστο! Κόμπλερ μίζας, φλασάκια, βάση πινακίδας και φυσικά το μοναδικό fairing βρήκαν νέο, πιο «αξιόπιστο» σπίτι στο μαύρο GSF. Οι Adrenaline του φόρεσαν ένα ανάποδο τιμόνι EMGO και κάπως έτσι το μηχανάκι έφυγε από τα χέρια τους και ήρθε στα δικά μου.
urban mechanics suzuki bandit
Αλλά η ιστορία δεν τελείωνε –μόλις άρχιζε. Με έτρωγε να το κάνω όπως ήθελα, δηλαδή σαν παλιό Limited πίστας, ή ακόμα καλύτερα σαν Ducati 900SS. Ο Μιχάλης μόλις είχε τελειώσει με τον συνέταιρό του Τομ, το εκπληκτικό W -ως Urban Mechanics-, οπότε κι άρχισα να λιμπίζομαι την ολοκλήρωση του δικού μου ονείρου. Αυτό που βλέπετε τώρα, είναι το όνειρο, πραγματικότητα.»
urban mechanics suzuki bandit

Οπότε το πρότζεκτ ξεκίνησε λοιπόν ξανά στο εργαστήριο των Urban Mechanics. Επειδή η μηχανή είναι καθημερινή και συχνά πυκνά για δύο, δεν ήθελα να κάνω ριζικές μετατροπές, αλλά έπρεπε να βγάλουμε το SS που κρυβόταν μέσα της. Η ουρά είναι γερμανική, από την Gimbel, και μετέτρεψε σε μονόσελο και άκρως Café Racer feel το πίσω κομμάτι. Μηχανικά τα καρμπιρατέρ λύθηκαν, ζυγίστηκαν και ρυθμίστηκαν από τον Τομ–επιτέλους- σωστά, ενώ παντρεύτηκαν τη μοναδική Mivv εξάτμιση τιτανίου. Αν και μου αρέσουν οι reverse megaphones, αυτά τα μηχανάκια φτιάχτηκαν για να δουλεύουν ψηλά, και αυτές οι εξατμίσεις έγιναν develop από ειδικούς σε κινητήρες, όχι στο style. Καλύτερα.
urban mechanics suzuki bandit
Αν και αρχικά είχαμε αποφασίσει οι λαιμοί να τυλιχτούν με wrap σε χρώμα τιτανίου, τους τρίψαμε και είδαμε ότι έλαμψαν. Σειρά είχε η βούρτσα, που έκανε τα μπροστινά ψαλίδια, την τιμονόπλακα και τη βάση του φτερού πραγματικό καθρέπτη. Το πλαστικό παλιό φτερό έφυγε, και έδωσε τη θέση του σε ένα μεταλλικό, κομμένο και ραμμένο από τον Τομ των Urban Mechanics στα μέτρα μου.
urban mechanics suzuki bandit
Το fairing κόπηκε από τη μία πλευρά για να γίνει πλήρως ομοιόμορφο αριστερά και δεξιά, μπήκε συρίτης αλά Moto GP, ατέλειες και βίδες βάφτηκαν μαύρες και ανοίχτηκαν τρύπες τόσο στα καπάκια χαμηλά, όσο και στα foot pegs. Το Bandit άρχισε να έχει ξεκάθαρες γραμμές που παρέπεμπαν στα GP του ‘70, αλλά έλειπε το πιο βασικό: η βαφή.
urban mechanics suzuki bandit
Έπεσε μελέτη. Μάζεψα και έστειλα στον Μιχάλη πάνω από 50 φωτογραφίες με patterns για να δούμε πώς η ρίγα θα έμπαινε σωστά, να θυμίζει original GP racer αλλά παράλληλα να είναι και πρωτόγνωρη στο μάτι. Το μαύρο ήταν δεδομένο, το ίδιο και το κόκκινο – φόρος τιμής στο αυθεντικό Limited. Το γκρι μας ήρθε σα μία ανθρακί λεπτομέρεια για να σπάει το μαύρο και να θυμίζει λίγο… TRON.
urban mechanics suzuki bandit
Η βαφή κάλυψε και εσωτερικά το fairing σε ένα διακριτικό μαύρο ματ, ενώ τα ηλεκτρικά μαζεύτηκαν και καταργήθηκαν όσα καλώδια ήταν εκεί για μόστρα. Το πίσω φανάρι ντύθηκε στα μαύρα, ενώ τα Grips από τα DUCATI SS εποχής, έδεσαν το γλυκό.
urban mechanics suzuki bandit
Όσο για το SUZUKI, αυτό έπρεπε πλέον να γραφτεί με τη σήμα κατατεθέν γραμματοσειρά του Giugiaro, όπως τα DUCATI των 80ς αλλά και οι Lamborghini εποχής. Υπήρχε ένα debate για το γράμμα  «Κ», αλλά ο Μιχάλης των Urban Mechanics επέμεινε στο σχέδιο του – και έκανε καλά.
urban mechanics suzuki bandit
Σήμερα, αυτό το  Bandit είναι τόσο μοναδικό, όσο και η γραμματοσειρά που έγραψε κυριολεκτικά για πρώτη φορά παγκοσμίως το όνομα SUZUKI με τόσο… ιταλικό τρόπο σε ντεπόζιτο.
urban mechanics suzuki bandit
Το μηχανάκι είναι πλέον αυστηρά monoposto, αν και στο μέλλον θα δουλευτεί και η σέλα που προϋπήρχε για δικάβαλλο. Η τωρινή ντύθηκε στον Connolly Leathers, και το design του Μάικ έδωσε συνέχεια στη ρίγα της βαφής. Το μηχανάκι έχει στα υπόψιν μόνο μια τετράδα CR, αλλά αυτό αν μια μέρα ξυπνήσω κι έχω τρελαθεί τελείως. Δεν το αποκλείω. Πάντως αυτό το Suzuki πέρασε πολλά, από μια αποθήκη της Κρήτης μέχρι το γκαράζ μου στην Αθήνα, και ελπίζω να αποδεικνύει ότι κάποια builds δε χρειάζεται να είναι ριζικά για να καταλήξουν σε ένα πραγματικά όμορφο και απολαυστικό οδηγικό αποτέλεσμα. »

Φωτογραφίες : Michael Kork

Επίσης από Urban Mechanics : Kawasaki W650

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.