Με ετούτο εδώ το αφιέρωμα γίνεται η αρχή μιας σειράς μικρών άρθρων, όπου βήμα- βήμα, θα μπορείτε να διαβάζετε το στήσιμο, την εξέλιξη και μετατροπή ενός BMW R100, δια χειρός Vass Works, ώσπου να φτάσουμε στο τελικό αποτέλεσμα! Στο πρώτο της σειράς, τα καλάμια…
Τα καλάμια προέρχονται από ZXR6, ήταν από τα λίγα που είχαν αρκετό μήκος ώστε να μην αλλάξει η γεωμετρία της μοτό πολύ. Αναγκαστικά πήγαμε σε σχέδιο – κατασκευή πλακών.
Αντικατάσταση των ρουλεμάν λαιμού, 30 mm άξονα το κάτω , 28mm το πάνω Οι πλάκες έγιναν από αλουμίνιο 5083 η κάτω και 7075 η πάνω, με κατεργασία σε κλασικές εργαλειομηχανές,….. λίγο πειραγμένες για γίνει η δουλειά .
Το τελικό αποτέλεσμα δεν είναι προϊον γυαλίσματος άλλα επιφάνεια καθαρής κοπής από τα εργαλεία. Δεν ήθελα να βάλω χέρι στο τελικό αποτέλεσμα ( φινίρισμα ) για να έχει πιο άγρια όψη Φαίνεται και στις κοντινές φωτό ότι υπάρχουν σημάδια από κοπτικά.
Η γεωμετρία διατηρήθηκε σχεδόν η μαμά με μια ιδέα στο πιο γρήγορο ( μικρότερο ίχνος ). Βάσεις για το φανάρι κατασκευαστήκαν, δεν έχουν μπει ακόμα καθώς και όργανα με νέες βάσεις, που είναι σε εξέλιξη.
Η ζάντα που βλέπετε είναι η γνήσια της BMW, του R45/65, βαμμένη με ηλεκτροστατική στο σπίτι…
Το συνολικό αποτέλεσμα αισθητικά είναι αναβαθμισμένο σε σχέση με το ορίτζιναλ ασφαλώς, ενώ και η συνολική επίδοση στο δρόμο θα είναι εφάμιλλη των σύγχρονων μοτοσυκλετών