BMW R100 BRAT by MAN MOTORCYCLES

 

BMW R100 BRAT

 

Είναι metal και το δείχνει, σιδερένιο άλογο για “σκληρούς” καβαλάρηδες ή cool bike για ρομαντικούς ; Μόδα ή παντοτινή αξία δεν παίζει πια ρόλο, άλλος σκέφτεται τη χαμένη του νιότη κι άλλος τη ζωή μπροστά του, όλοι χρειάζονται ένα ταρακούνημα για να ξυπνήσουν, καλώς ήρθατε στον κόσμο των boxer vibes !!!

 

bmw r100 brat

 

Ένοχος για άλλη μια φορά ο φίλος μας ο Θοδωρής ο Μανιατάκος, μετά από 30 και πλέον χρόνια ενασχόλησης με τα boxer και το customizing έχει δώσει χαρά σε πολύ κόσμο και ταράζει τον ύπνο ολοένα και περισσότερων με τις δημιουργίες του. Το συγκεκριμένο εργαλείο είναι …. σκέφτομαι τι να πω τώρα .. R100 … R75/5 … R80 … R65 … μπα, το εργαλείο είναι “ΜΑΝΙΑΤΑΚΟΣ” και αυτό λέω γελώντας κάθε φορά που αντικρίζω ένα καινούργιο custom όσα χρόνια είμαστε φίλοι, πολύ πριν τη μόδα τα νεο cafe, τα brat και όλο το σινάφι.

 

bmw r100 brat 

  

Σήμερα που η πιάτσα έχει γεμίσει από customizers ΒΜW, το διαδίκτυο έχει κατακλυστεί από τις δημιουργίες τους και οι ειδικές σελίδες ανακηρύσσουν top 5 κάθε χρόνο, οι αδαείς μπορούν εύκολα να εκφέρουν γνώμη για τα πάντα βλέποντας μία καινούργια παρουσία … Πόσοι όμως καταλαβαίνουν πραγματικά πως θα δουλεύει αυτό το πράγμα που βλέπουν, πως θα στέκεται στο δρόμο, πως θα κάθονται πάνω του οι ίδιοι και τελικά πόσα από τα φράγκα που τους ζητάνε είναι πραγματικά πάνω στο μηχανάκι ;;;

Το “ΜΑΝΙΑΤΑΚΟΣ style” είναι άλλο,  ξέρεις εσύ μου λέει γελώντας ο Θοδωρής γιατί μπαίνει το καθετί εκεί που μπαίνει και γιατί περισσεύουν στην κούτα κάθε φορά πράγματα του εργοστασίου . Σημασία έχει πρώτα η λειτουργικότητα, η αξιοπιστία και η οδηγική ευχαρίστηση και αυτά κρύβονται επιμελώς κάτω από την όμορφη εικόνα.  Λίγοι ξέρουν τα boxer όπως ο Θοδωρής, που πονάει ο κάθε κινητήρας για να τον βελτιώσουν, που καταπονείται το κάθε πλαίσιο για να το ενισχύσουν, πως συνεργάζονται καλύτερα οι αναρτήσεις και τα φρένα  και προπάντων τι ταιριάζει και που με το καλύτερο αποτέλεσμα, διατηρώντας παράλληλα την ταυτότητα του μοντέλου.

 

 bmw r100 brat

 

Τι έχουμε εδώ λέει ο ¨ειδήμων” βλέποντας τις φωτογραφίες ;;;  Ευκολάκι, ντεπόζιτο από την σειρά /5, μπροστινό , ρόδες και φρένα από R65, φτερά universal, εξατμίσεις megaton, αμορτισέρ KONI, φανοστάτες από /6 κοντέρ από R69 και … πολλά βρήκε. Άριστα 10 στη μελέτη από το internet, μπορεί να μας πει και από ποιον Ευρωπαίο customizer έχει επιρροές. αλλά …..”του έχει βγει καλό” άραγε του Γάλλου (τυχαία αναφορά) ;

Αυτό είναι άλλο θέμα που ο Θοδωρής έχει λύσει εδώ και χρόνια ψάχνοντας, δοκιμάζοντας και βελτιώνοντας, όταν  ο τωρινός Ευρωπαίος  customizer έκανε τότε, στην καλύτερη περίπτωση, service by the book στα συγκεκριμένα.

 

bmw r100 brat

 

Θα ξεκινήσω ανάποδα από αυτά που δε βλέπει ο καθένας με την πρώτη ματιά και ξεχωρίζουν μία επαγγελματική μετατροπή από μία απλή μόντα. Οι παρατηρητικοί θα δουν στην προηγούμενη φωτογραφία το δεύτερο μπουζί στο κάτω μέρος της κεφαλής και θα ψιλιαστούν ότι κάτι παίζει εδώ. Ο κινητήρας δεν έχει απλώς λυθεί και επισκευαστεί, έχει βελτιωθεί  με τα καλύτερα εξαρτήματα κάποια από τα οποία είναι και εξαιρετικά σπάνια. Έχουμε και λέμε : κιτ 1040cc από τον Willi Michel Racer, με κοντύτερα κύλινδρα, σφυρήλατα πιστόνια πομπέ, κοντύτερα καλάμια, κεφαλές με δύο μπουζί (ανάφλεξη με πλατίνες !), μεγάλες βαλβίδες 44/40, λαιμούς εξατμίσεων 40mm και τελικά megaton.

Tο καθαρό δούλεμα του κινητήρα στις χαμηλές στροφές με τη δύναμη ψηλά και μάλιστα με τα μαμίσια καρμπυρατέρ υποδηλώνει και άλλες εσωτερικές παρεμβάσεις του Γιατρού, αλλά είπαμε δεν γίνονται όλα με το manual ..

 

 

 

 

Τα υπόλοιπα είναι φανερά και φαίνονται απλά αλλά δεν είναι και κρύβουν κι άλλες απαραίτητες παρεμβάσεις … Το πιο εύκολο να διακρίνει κανείς είναι το μεγάλο ντεπόζιτο της σειράς 5 με την ειδική βαφή όπως και τα σιδερένια λεπτά φτερά που δίνουν αυτό το ιδιαίτερο στυλ. Να σημειωθεί ότι μετατροπές έχουν γίνει και στα ηλεκτρικά κάτω από το ντεπόζιτο και στην τρόμπα του εμπρός φρένου που μετακόμισε στο τιμόνι, αφού το ντεπόζιτο του /5 είναι στενότερο από τα μεταγενέστερα και δεν υπάρχει χώρος από κάτω.

 

 \

 

 

 

Στο μπροστινό μέρος έχουμε πιρούνια από R65, που δουλεύουν όπως πρέπει (με τις ανάλογες εσωτερικές παρεμβάσεις), φρένα brembo που φρενάρουν (όποιος ξέρει καταλαβαίνει) σε συνδυασμό με την τρόμπα από κάποιο Γιαπωνέζικο, τιμόνι αλουμινένιο χειροποίητο και χειριστήρια (γκαζιέρα, διακόπτες) after market που εξαλείφουν τα γνωστά προβλήματα. Το φανάρι είναι το μαμίσιο της Bosch, οι φανοστάτες από την /6 και το κοντερ VDO από το θρυλικό R69S

 

 

 

 

Στο πίσω μέρος τώρα έχει γίνει πολύ όμορφη δουλειά , δεν κόπηκε απλώς το πίσω μέρος για να προστεθεί frame loop, αλλά αφαιρέθηκε όλο το πισωσκέλετο (βιδωτό) και φτιάχθηκε στην καλίμπρα όλο το πίσω κομμάτι με σωλήνες ίδιας διατομής με το μπροστινό για επιπλέον στιβαρότητα.

 

 

 Τα πλαινά καπάκια είναι ιδιοκατσκευή με χαραγμένο το λογότυπο του δημιουργού, το ίδιο και οι βέργες των φτερών και ένα σωρό άλλες λεπτομέρειες, βάσεις, λαμάκια, ειδικές βίδες,  και ότι άλλο χρειάζεται για να λειτουργούν όλα σαν εργοστασιακά και πολλές φορές καλύτερα.

 Ένα πραγματικό σιδερένιο άλογο τέλος, δεν θα μπορούσε να έχει τίποτα λιγότερο από μία τέτοια σέλα γιαυτό ειδική μνεία αξίζει στον φίλο μας  Ηλία Νταίρη για την χειροποίητη δερμάτινη σέλα κατασκευής του, που χαρίζει πολλά στην εμφάνιση της μοτοσυκλέτας και στην άνεση του τυχερού αναβάτη της. 

 

 

 

Η πρώτη μιζιά ξυπνάει το θηρίο

η δεύτερη γκαζιά ξυπνάει τις αισθήσεις

η τρίτη φορτώνει την πίστα της ημέρας

το τοπίο τρέμει κάθε πρωί μαζί σου περιμένοντας το go

καλώς ήρθατε στον κόσμο των boxer vibes !!!

 

— Καλές βόλτες στον τυχερό ιδιοκτήτη της , καλές μόντες στους δημιουργούς της και καλά ξεμπερδέματα στους υπόλοιπους  —

 

MAN MOTORCYCLES  Μανιατάκος Θεόδωρος

Αριστόφρωνος 8 Σεπόλια ΑΘΗΝΑ

Τηλ. 210 5121161

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.