Προέρχεται από τη γειτονική Ιταλία και εξ αίματος και εξ υιοθέτησης! Το Nevada 750 μεταμορφώθηκε σε ένα πανέμορφο scrambler, ή αλλιώς πέταξε τα πέτσινα με τα κρόσια και φόρεσε θώρακα και επιγονατίδες!
Οκ, ξέρω πως η κατηγορία των κάστομ/κρούιζερ/τσόπερ δεν ήταν ποτέ του γούστου μου ιδιαίτερα, όμως, όπως και σε κάθε κατηγορία μοτοσυκλετών, μπορείς να βρείς όμορφα μηχανάκια σε αυτή, . Ε, το Nevada δεν ανήκει σε αυτά νομίζω… Κάπου δεν τους βγήκε των Ιταλών σχεδιαστικά και ιδιαίτερα το ρεζερβουάρ το θεωρώ από τα πλέον άσχημα της κατηγορίας.
Η Officine Rossopuro αποφάσισε να αλλάξει λοιπόν αυτή την εμφάνιση, δείχνοντας το δρόμο και στην ιστορική ιταλική φίρμα..
Φυσικά το πρώτο που θα πήρε δρόμο είναι το ρεζερβουάρ φαντάζομαι, αντικαθιστώντας το με ένα χειροποίητο, μαζεμένων διαστάσεων και εξαιρετικής σχεδίασης για το νέο ρόλο της μοτοσυκλέτας.
Η μετατροπή ενός τσοπερ σε scrambler απαιτεί σίγουρα μπόλικη δουλειά, όσον αφορά το στήσιμο της
μοτοσυκλέτας. Ευρείς μετατροπές στο πίσω μέρος του σκελετού και επανατοποθέτηση των αμορτισέρ σε νέεες βάσεις
πάνω.
Στο ντεπόζιτο κρύβονται και τα ηλεκτρικά πέραν της βενζίνης. Προσέξτε επίσης τη σπιρτόζικη
έξοδο της φιλτροχοάνης K&N μέσα από ένα κόψιμο του αριστερού πάνελ. Από τη μια ρουφάει τον αέρα που θέλει, από την άλλη είναι προστατευμένη από τυχόν χώματα και σκόνες. Η επιλογή της τοποθέητησης των πάνελ, αντί του κενού χώρου που βρίσκουμε σε άλλες μετατροπές, έχει να κάνει με την οπτική απόκρυψη των σωμάτων ψεκασμού, σωλήνων και λοιπών καλωδίων που εξυπηρετούν τη τροφοδοσία των κινητήρα.
Το μηχανάκι βρίθει γυμνού μετάλλου και ασημί αποχρώσεων, στη προσπάθεια του βελτιωτή να δώσει ένα ρετρό ύφος συνολικά.
Τι άλλο έχουμε; Δύο σε μια εξάτμιση, νέο τιμόνι που να δίνει ικανό μοχλό στα δύσκολα τεραίν, Bitubo αμορτισέρ και μπορεί τα παραλίγο 50 άλογα που βγάζει το μοτέρ να μη ξηλώνουν το ταρμάκ, ο περιορισμός του βάρους όμως γύρω στα 150 κιλά είναι εξαιρετικό επίτευγμα και βοηθάει σίγουρα στη βελτίωση των επιδόσεων.
Μόνη ένσταση στο κατά τα άλλα υπέροχο project, η διατήρηση των ορίτζιναλ τροχών. Με 16″ πίσω και 18″ μπροστά δε μπορείς να «παίξεις» με την ίδια άνεση που θα σου πρόσφερε ένα ζευγάρι 17/19″ ή 18/18″ έστω. Σϊγουρα θα ανέβαζε αρκετά το κόστος της μετατροπής, αλλά θα απογείωνε πραγματικά τις επιδόσεις του scrambler και θα έδινε περισσότερες επιλογές ελαστικών! Πέραν τούτου, ο Ιταλός έχει κάνει εξαιρετική δουλειά και είναι σίγουρα αποό τις ομορφότερες μετατροπές που έχουμε δει πάνω σε Guzzi!