TOLIS R100RT BRAT

Τελικά στα BMW το BRAT style τους πηγαίνει αρκετά. Μπορεί αρκετά απ’ αυτά να ειναι αρχικά κατασκευασμένα με ένα σωρό πλαστικά, ανεμοθώρακες, βαλίτσες και δεν ξερω γω τι άλλο πάνω τους, αλλά με το που γδυθούν δείχνουν το ίδιο ( μπορεί και περισσότερο) όμορφα. Μεταξωτά τα βρακιά δηλαδή αλλα και ο κώλος επιδέξιος. Και το συγκεκριμένο R100RT συνεχίζει αυτήν την παράδοση.

1) Χρήστο που βασίζεται και σε τί στύλ έχεις διαμορφώσει το μηχανάκι;

Το project βασίζεται στο κλασσικό πια R100RT, και έχει διαμορφωθεί… “κλασσικά” σε Brat.

2) Τι εργασίες έχεις κάνει στο μοτέρ;

Το μοτέρ δεν το έχω πειράξει.

3) Τι εργασίες έχουν γίνει στο πλαίσιο και στα περιφερειακά;

Έκοψα το υποπλαίσιο, το κούρμπαρα και έφτιαξα την γνωστή Bratstyle σέλα σε μπακλαβαδωτό σχέδιο. Έκοψα επήσις τα μπροστινά για να μειωθεί το μήκος τους και τροποποίησα κατάλληλα και την τιμονόπλακα για να δένει με το υπόλοιπο σύνολο.

4)Άλλες εργασίες που θέλεις να κάνεις;

Σε κάποια φάση σκεφτόμουν να βάλω upside down μπροστινά, αλλά οκ, εγκατάλειψα την σκέψη γιατί θα έχανε ένα ρετρό στοιχείο. Όποτε μένει ως έχει.

5) Πόσο συχνά χρησιμοποιείς την μηχανή;

Πολύ συχνά μιας και είναι η καθημερινή μου μοτοσυκλέτα. Άλλα εκτός από την πόλη και τις κοντινές βολτούλες κάνω και ταξιδάκια.

6) Έχεις και άλλες μοτοσυκλέτες;

Ναί, έχω κι ένα BMW R25/3.

7) Ποιό το δυνατό και ποιό το αδύνατό της σημείο;

Δυνατό της σημείο είναι η πολύ καλή οδική της συμπεριφορα και τα 70 αλογάκια της που την κάνουν άνετη στον δρόμο. Προσωπικά για μένα δεν υπάρχει αδύνατο σημείο.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.