BMW R100rs custom

r100rs-custom-caferacer-greece

Το BMW R100 του Στάθη καταφέρνει να είναι συνάμα κλασσικό και custom μαζί. Αυτό γιατί η προσεγμένη δουλειά που έχει γίνει από το Θοδωρή το Μανιατάκο, η επιλογή χαμηλού προφίλ μετατροπών αλλά σε μεγάλος εύρος και η γουστόζικη επιλογή αξεσουάρ και λοιπών καλουδιών που έχουν κουμπώσει στη θέση των γνησίων, έχουμε επιφέρει ως αποτέλεσμα μια μοτοσυκλέτα που θα μπορούσε να είναι άνετα μέρος της γραμμής παραγωγής της BMW κάπου εκεί, στα τέλη της δεκαετία του ’70…

r100rs-custom-caferacer-greece
Η λευκή R100RS mod. 1979 είναι η τρίτη κατά σειρά BMW, διβάλβιδη, που έρχεται στα χέρια του Στάθη. Έχουν προηγηθεί ένα R90s του 1975 ενα R80 του ’84.
«Όταν πρωτοείδα το R100 στο συνεργείο, είπα μέσα μου : Αυτό είναι! Εξάλλου πάντα είχα κατά νου να πάρω ένα 1000αρι κάποια στιγμή και προφανώς ήρθε το πλήρωμα του χρόνου!

r100rs-custom-caferacer-greece

r100rs-custom-caferacer-greece
Πούλησα λοιπόν το R80 και αμέσως ξεκινήσαμε σχέδια με το Θόδωρα για το πώς θα έβγαινε το bike. Ούτως ή άλλως, το μηχανάκι ξεκίνησε από το 0 ουσιαστικά.
Πλαίσιο μοτέρ και ζάντες έγιναν υαλοβολή. Ο δίσκος πλατώ αντικαταστάθηκε με καινούργιο.

r100rs-custom-caferacer-greece
Καρμπυρατέρ Dell’orto 36mm, αντί των 40ριων Bing που φοράει από το εργοστάσιο. Τα φτερά είναι custom, inox, σατινέ νίκελ. Χειροποίητα είναι και τα πλαΐνά καπάκια, με το λογότυπο
της BMW από τη μία και τις γρίλιες από την άλλη πλευρά.

r100rs-custom-caferacer-greece

r100rs-custom-caferacer-greece

Το ρεζερβουάρ προέρχεται από /7 αμερικάνικο. Είναι σαφώς στενότερο του στάνταρ ντεπόζιτου και πραγματικά τονίζει
πάρα πολύ τα κύλινδρα, που στο μακρύμπιελο 1000αρι δεν είναι και μικρά!

r100rs-custom-caferacer-greece
Το πίσω φανάρι και τα φλας είναι led. To μπροστινό φανάρι είναι διαφορετικό, με νέους φανοστάτες να το συγκρατούν. Η μίζα είναι αυτοκινητάδικη! Δηλαδή παίρνει μπρος
με το γύρισμα του κλειδιού χαμηλά στο πλαίσιο αριστερά (βλ. βίντεο), ενώ υπάρχει και η κλασσική επιλογή του μπουτόν στο τιμόνι!

r100rs-custom-caferacer-greece

r100rs-custom-caferacer-greece

Δυνατό σημείο θεωρώ πώς είναι η ροπή της, σε σχέση με τα άλλα BMW που είχα, καθώς και η περισσότερη δυναμη ψηλά- 200 κ.εκ. δεν είναι και λίγα!

r100rs-custom-caferacer-greece
Αδύναμο θεωρώ μάλλον τη κατανάλωση (διψάει το κορίτσι μου!!χαχαχα)
Στο δρόμο είναι αρκετά καλύτερη σε σχέση με το μαμα, καθώς όλη σχεδόν η προίκα της λείπει και είναι ελαφρύτερη.

r100rs-custom-caferacer-greece

r100rs-custom-caferacer-greece

Το μόνο που απομένει είναι να προσθέσω ένα ζευγάρι κλασσικών
στρογγυλών καπακιών κυλίνδρων και να αντικαταστήσω τις εξατμίσεις με ανοιξείδωτες από τους λαιμούς.»

{youtube}https://www.youtube.com/watch?v=lQMteyie8dk{/youtube}

 (Θερμές ευχαριστίες στο Φραγκίσκο Πενίδη, οι φωτογραφίες του οποίου κοσμούν κατά κύριο λόγο το συγκεκριμένο άρθρο.)

Image Gallery

https://www.youtube.com/watch?v=lQMteyie8dk

https://www.youtube.com/watch?v=lQMteyie8dk

https://www.youtube.com/watch?v=lQMteyie8dk

https://www.youtube.com/watch?v=lQMteyie8dk

https://www.youtube.com/watch?v=lQMteyie8dk

https://www.youtube.com/watch?v=lQMteyie8dk

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.