H Ικαρία φημίζεται για τα νερά της, για τη μακροζωία και τη κουλτούρα των κατοίκων της, για τα πανηγύρια της και για τα μηχανάκια της… Οκ, για τα τελευταία όχι και τόσο, αλλά θα μπορούσε άνετα, ιδιαίτερα αν δούμε και άλλα projects από το νησί σαν και αυτό το Honda CB400N !
Ο Δημήτρης ζει λοιπόν στην ΙΚΑΡΙΑ..
«Ο πατέρας μου είχε πεταμένο σε ένα γκαράζ ένα CB400n του 1980… η μηχανή είχε συναισθηματική άξια για την οικογένεια μας…
Έτσι πήρα την πρωτοβουλία και με την βοήθεια του κολλητού μου, να ξεκινήσουμε την μετατροπή της Honda κρυφά από τον πατέρα μου, για να το παρουσιάσουμε τελειωμένο σαν έκπληξη…
Το όλο σχέδιο άρχισε να παίρνει σάρκα και οστά όταν “έκλεψα” το CB από το γκαράζ & το μετέφερα υπό άκρα μυστικότητα στο συνεργείο του φίλου μου που ειδικεύεται στις ανακατασκευές….
Σκοπός ήταν όχι μόνο να το ανακατασκευάσουμε, αλλά να του δώσουμε και μια νέα πνοή, μετατρέποντάς σε cafe racer, που θα έκανε την εκπληξη ακόμα μεγαλύτερη…»
-Τι μετατροπές έχουν γίνει σε πλαίσιο και περιφερειακά;
-«Κόπηκε μια γέφυρα όπου βρίσκεται στο υποπλαίσιο για να τοποθετηθεί η καινούργια χειροποίητη σέλα, με την ιδιαιτερότητα να βιδώνουν πάνω ανορθωτής,ηλεκτρονική , η βάση της μπαταρίας καθώς και η κλειδαριά…
Ακόμα κοπήκαν κάποιες περιττές βάσεις πλαστικών & διαφόρων περιττών στοιχείων για το συγκεκριμένο λουκ.
Προστέθηκε χειροποίητο δοχείο αναθυμιάσεων, τρόμπα ακτινική brembo, όργανα ενδείξεων after market, φαναράκι πίσω led, χειροποίητη εξάτμιση μπουρί και πολλές επιμέρους επινικελώσεις.»
-Τι μετατροπές έγιναν σε κινητήρα και μηχανικά μέρη;
-«Ο κινητήρας ήταν σε πολύ καλή κατάσταση με λίγα χιλιόμετρα … έγινε γενικό σέρβις, αλλαγή ελατήριων, τρίψιμο βαλβίδων, αλλαγή σε τσιμούχες, φλάντζες.»
-Ποιό είναι το δυνατό και ποιό το αδύνατο σημείο της;
-« Θα έλεγα ότι ο ήχος της έιναι και τα δυο ταυτόχρονα! Για άλλους (και μένα) είναι αυτό που κάνει τη διαφορά, άλλοι τον βρίσκουν ενοχλητικό. Γούστα είναι αυτά!»
O tempora o mores θα συμπλήρωνα!
-Σχολίασε μας λίγο τη οδηγική του συμπεριφορά!
-«Η οδική του συμπεριφορά είναι άψογη γιατί δεν πειράξαμε την γεωμετρία του και πάνω από όλα γιατί είναι Honda….οπότε σε αυτό το θέμα είναι εργοστασιακών στάνταρ.»
– Πόσο και πού την χρησιμοποιείς;
– «Η μηχανή βγαίνει μόνο για καλοκαιρινές βόλτες….»
– Εκκρεμούν άλλες αλλαγές ή βελτιώσεις;
– «Δεν εκκρεμούν άλλες μετατροπές αλλά εκκρεμούν άλλα cafe racer…
Όλες οι μετατροπές & τα βαψίματα έγιναν στο συνεργείο του φίλου μου… όπου το συνεργείο ονομάζεται Black Rebuilt Garage …
Χρειάστηκαν πολλές εργατοώρες, πέντε μήνες σκληρής δουλειάς για αυτό το αποτέλεσμα! »
– Τέλος και σημαντικότερο, ποιά ήταν η αντίδραση του πατέρα σου όταν το είδε;
– «Όσο έλειπε αυτούς τους μήνες δεν το είχε καταλάβει και όταν το ετοίμασα και το πήγα πίσω του φώναξα να του δείξω κάτι….
Όταν το αντίκρισε τα πρώτα λεπτά δεν μιλουσε,προσπαθούσε να καταλάβει τι έχει γίνει και αν όντως ήταν αυτό το μηχανάκι που είχε μια ζωή… μετά από το πρώτο σοκ,ξεκινησε να χαμογελάει & να λέει πως δεν το πιστεύει…
Χάιδευε κάθε κομμάτι ξεχωριστά για να το συνειδητοποιήσει… όταν πια κατάφερε να μιλήσει είπε, δεν το πιστεύω! Πότε το κάνατε αυτό…είναι τέλειο, απίστευτο, και τότε φώναξε την μανά και της είπε να ετοιμαστεί για να την πάει βόλτα να θυμηθούν τα νιάτα τους…!!!!»