Θα ξεκινήσουμε ανάποδα τη παρουσίαση, με τη πρόταση που κανονικα θα έκλεινε το αρθρο…
Αυτό το XT400 Street Tracker είναι βασικά μια ερασιτεχνική δουλειά, όπως παρασδέχεται ο δημιουργός του. Φίλε Θοδωρή, αν ήταν όλες οι ερασιτεχνικές δουλειές έτσι, τότε οι επαγγελματίες θα έπρεπε ασχοληθούν με τη κηπουρική, μπας και επιβιώσουν…
Βάση λοιπόν του project αποτελεί ένα XT400 Artesia. Ο Θοδωρής αφού ξεκοκάλισε το web και σχετικό τύπο (μεταξύ των οποίων και το caferacers και είναι τιμή μας)
κατέληξε στο πως ήθελε να βγει το μηχανάκι και αποφάσισε να ξεκινήσει την ανακατασκευή- μετατροοπή.
Αρχικά στο κινητήρα αλλάχθηκε το πιστόνι με αυτό ενός XT600, που στο μικρό αδερφάκι του ανεβάζει τα κ.εκ στα ~470.
Το μοτέρ παίρνει βαθιές ανάσες μέσω ενός ελεύθερου φίλτρου αέρα K&N, και τα καυσαέρια της καύσης κατευθύνονται διαμέσου λαιμών από SRX 600 και μιας χειροποίητης εξάτμισης.
To οπίσθιο μέρος του σκελετού κόπηκε και επανασχεδιάστηκε και πάνω του έκατσε μια χειροποίητη ουρά με κοκοβιό, όπου φιλοξενείται και η μονή σέλα. Τόσο o
σκελετός, όσο και και τα περιφερειακά είναι αμμοβολισμένα και βαμμένα ηλεκτροστατικά από τον ίδιο!
Το μακρύ ντεπόζιτο προέρχεται από Honda CJ360 του 1976 και με τις καμπύλες του δένει οπτικά με το στρογγυλό κοκοβιό. To λευκό αμορτισέρ που δεσπόζει πίσω από το κινητήρα, δωρήθηκε από
το θηριώδες SUZUKI DR 800 και από κάποιο άλλο μακρυνό συγγενή του προέρχεται το φανάρι εμπρός.
Oι ζάντες είναι ένας συνδυασμός Morad στεφανιών, inox ακτινών και των γνήσιων κέντρων.
Ηλεκτρολογικά είναι όλα καινούργια, καλωδιώσεις, ασφάλειες κλπ, με τη μπαταρία να φωλιάζει πλέον στην ουρά. Καινούργιο είναι και το inox ταχύμετρο, κλασσικής εμφάνισης.
Η γκαζιέρα είναι της Domino ενώ οι τρόμπες φρένων και συμπλέκτη προέρχονται από Varadero.
Κάπου έχω διαβάσει το ρητό “you are what you ride”. Εγώ θα έλεγα στη περίπτωση μας, “You are what you build”, που αν ισχύει, τότε ο Θοδωρής είναι ένας άνθρωπος με μεράκι
και πάθος για αυτό που κάνει!