Είναι φοβερό το πόσο επιτυχημένη είναι η μετάλλαξη αυτού του CB350 της Honda. Αν σας εντυπωσιάζει με τη πρώτη ματιά, τότε η σύγκριση με ένα στοκ μηχανάκι θα αναδείξει το μέγεθος της δουλειάς και της επιτυχίας του τελικού αποτελέσματος! Τι στο καλό, είναι από αυτές που με το που τη βλέπεις λες «μακάρι να είχα ένα τέτοιο στο γκαράζ μου»!
Ο Hill Hudson της Escape collective, της οποίας η μετατροπή- δημιουργία μοτοσυκλετών είναι ένα μόνο μέρος των δραστηριοτήτων της άρχισε να φτιάχνει το CB με γνώμονα τη μοναδικότητα και την αισθητική.
Το ότι η μοτοσυκλέτα έγινε βίδες είναι εκ των ουκ άνευ. Το υποπλαίσιο είναι όλο χειροποίητο, με κολλήσεις TIGόπου απαιτήθηκαν. Μέχρι και οι βάσεις των αμορτισέρ δεν είναι οι ορίτζιναλ επανατοποθετημένες, αλλά φτιαγμένες στο τόρνο από το 0. Η επανοποθέτηση των αμορτισέρ απαίτησε την επέκταση του ψαλιδιού κατά περίπου 6 εκατοστά και τη μετατροπή των κάτω βάσεων των ελατηρίων, προκειμένου να διατηρηθεί η σωστή γεωμετρία. Τα αμορτισέρ είναι καινούργια, ρυθμιζόμενα, με προοδευτικά ελατήρια.
Το πληθωρικό ρεζερβουάρ του, αν και περιζήτητο γενικά σε τέτοια projectλόγω σχεδίασης, αντικαταστάθηκε με ένα από XL250, με μπόλικη δουλειά από την εσωτερική πλευρά για να ταιριάξει στο πλαίσιο και βαφή από το ίδιο το κατασκευαστή σε κλασσικό μοτίβο. Ο ίδιος σχεδίασε και έραψε τη σέλα επίσης!
Τα καλάμια, βλέποντάς τα, φέρνουν στο μυαλό κάτι σαν USD παλιά και σε βάζουν να κάθεσαι να ψάχνεις αν υπήρχαν τέτοιου τύπου καλάμια το ’70! Η αλήθεια είναι πώς είναι τα γνήσια του μικρού Honda, ανακατασκευασμένα, με χειροποίητα καλύμματα, σχεδιασμένα να δημιουργούν αυτή την οπτική απάτη ας πούμε. Με επιτυχία οφείλω να ομολογήσω!
Ο αναβάτης έχει στη διάθεσή του ένα στυλάτο tracker τιμόνι, που στηρίζεται σε ένα ζεύγος χειροποίητων αποστατών και λυγίστηκε βάσει των προσωπικών απαιτήσεων του αναβάτη- δημιουργού και το γενικότερο σχεδιασμό ταίριασμα με την εμφάνιση της μοτοσυκλέτας.
Τα φτερά διαμορφώθηκαν από μεταλλικά φύλλα, ενώ ο διπλός προβολέας, στηρίζεται (φυσικά ) σε βάσεις χειροποίητες και τα κρύσταλλα είναι από Ford Model T. Tα μαρσπιέ ιδιοκατασκευής φτιάχτηκαν από ένα ενιαίο εξάγωνο κομμάτι χαλκού, οι λαβές ντύθηκαν με δέρμα, τα καρμπυρατέρ αντικαταστάθηκαν με ένα σετ Mikuni και η εμπνευσμένη από παλιά scrambler–trackers εξάτμιση, είναι χειροποίητη, από ανοξείδωτο χάλυβα.
Το CB350 είναι από τις μοτοσυκλέτες που σε εντυπωσιάζουν και με τη πρώτη ματιά αλλά και με τη δεύτερη! Η αρμονική σχεδίαση του καταφέρνει και μαγνητίζει το βλέμμα με το που το βλέπεις, αλλά αν το δεις από κοντά, οι λεπτομέρειες του φανερώνουν το εύρος της προσωπικής δουλειάς που έχει πάνω του και το μεράκι τη κατασκευαστή.
πηγές: pipeburn , escape collective