GPZ δε βλέπουμε συχνά. Δεν εννοώ στο δρόμο αλλά σε custom κατασκευές. Στο caferacers έχουμε παρουσιάσει δυο δουλειές επιπλέον και ακόμα και αν ψάξετε στα διεθνή μέσα, σπάνιες είναι οι δουλειές που θα πετύχετε (και ακόμα σπανιότερες οι αξιόλογες), αναλογικά με άλλα, δημοφιλέστερα μοντέλα. Έτσι, εκπλαγήκαμε ευχάριστα όταν είδαμε ότι ο Κώστας έχει φτιάξει δύο από αυτά, διαφορετικής μάλιστα προσέγγισης.
Το ένα, κλιπονάτο, με κοκοβιό, τυπικά χαρακτηριστικά ενός cafe racer, ολόμαυρο και αγριεμένο. Κόκκινα αποτυπώματα παλάμης, σαν από θρίλερ, στο ρεζερβουάρ: Kάποιοι άγγιξαν, να νιώσουν το τσαμπουκά, αλλά δεν αρέσκεται σε χάδια, εκτός αν πρόκειται για το δεξί γκριπ…
Το άλλο, ένα μπόμπερ, ένα κινητό graphic novel, ακατάλληλου δι’ ανηλίκους, κατάλληλου για πάσης φύσεως μοτοσυκλετιστικών απολαύσεων! Ο ίδιος τα περιγράφει μια χαρά, οπότε δε χρειάζεται να παρέμβουμε ιδιαίτερα στις πληροφορίες που μας έστειλε!
«Ονομάζομαι Κωνσταντίνος Κωστόπουλος είμαι από Κατερίνη και τα τελευταία 10 χρόνια ζω και εργάζομαι στην Σύρο Η όλη μου ενασχόληση ξεκίνησε πριν από 2 χρόνια ψάχνοντας απλά ένα “hobby” για τον ελεύθερο μου χρόνο . Μη έχοντας ούτε τις στοιχειώδης γνώσεις αγόρασα ένα kawasaki Gpz750 του 1990 και άρχισα να πειραματίζομαι. Σελίδες σαν την δικιά σας, blogs και το you tube βοήθησαν στο να αρχίσω να έχω επιρροές αλλά και αποκτώ γνώσεις .
Το Gpz 750 ή Frankenstein όπως το έχω ονομάσει έχει αλλάξει πολλές μορφές μέχρι να καταλήξω εδώ ( μου κάνει για europium bobber). Το δεύτερο project είναι ένα kawasaki Gpz 500 s του 1998 και ο λόγος που επέλεξα το συγκεκριμένο είναι γιατί δεν είχα δει ποτέ κάποια παρόμοια μετατροπή κάτι που μου έκανε ποιο ενδιαφέρον γιατί έτσι ένιωσα ποιο ελεύθερος να παίξω με δικές μου ιδέες .Και οι δυο μηχανές δουλεύουν άψογα . Επίσης θα ήθελα να επισημάνω κάτι παρά πολύ σημαντικό: όλα έγιναν χωρίς χρήση ηλεκτρικών εργαλείων, όχι γιατί δεν ήθελα αλλά γιατί στο γκαράζ που έχω δεν υπάρχει παροχή ηλεκτρικού, όπως καταλαβαίνεις ακόμα και το κόψιμο μια μικρής βίδας ήταν κουραστικό και χρονοβόρο .
Kawasaki Gpz 750 1990 “Europium bobber”
Ξεκινάω από αυτό : κινητήρας και σκελετός από kawasaki Gpz 750 1990 , μπροστινό up side down από kawasaki Zxr 600 , τεπόζιτο Honda Cbx και πίσω Suzuki Hayabusa . Τα περιφερειακά αγορασμένα από διαφορά καταστήματα ( δυστυχώς τα περισσότερα από e bay).
Η τεχνική στο ντεπόζιτο είναι μια δίκη μου πατέντα , βασικά είναι μια μίξη τεχνικών ” κολάζ “.ο κινητήρας δεν έχει πειραχτεί καθόλου εκτός από τα βασικά ( ρύθμιση βαλβίδων και ρύθμιση καρμπιρατέρ ).
Οδηγικά, η μηχανή δεν είναι τόσο ευέλικτη σε ελιγμούς λόγο του μεγάλου ντεπόζιτου το οποίο βρίσκει στις μπουκάλες και δεν τερματίζει το τιμόνι με αποτέλεσμα να παιδεύεσαι αρκετά στις επιτόπου στροφές , και στο πίσω αρκετά φαρδύ. Η χρήση της συγκεκριμένης μοτο έχει περιοριστεί σε show bike μιας και η ελληνική νομοθεσία όπως πολύ καλά γνωρίζετε δεν επιτρέπει τέτοιου είδους μετατροπές . Τώρα για το στιλ του project θα το έλεγα ” europium bobber ” (ευφάνταστος τίτλος Κώστα!)
Kawasaki Gpz 500 1998 “Fighter cafe”
Kawasaki Gpz500s 1998,εδώ η μόνη ουσιαστική μετατροπή που έγινε είναι στο πίσω μέρος το οποίο κόπηκε και μπήκε στην θέση του μια χειροποίητη κατασκευή φτιαγμένη από ξύλο και πολυεστέρα . Και εδώ τα περιφερειακά είναι από δω και κει .
Τα μειονεκτήματα της : οι μπροστά αναρτήσεις έχουν γίνει ποιο σκληρές λόγο της προσθήκης τον ελατηρίων (για αισθητικούς λόγους) και η μη υπάρξει φτερών με αποτέλεσμα να γίνεσαι χάλια ( μηχανή και αναβάτης ) . Βέβαια η χρήση που κάνω εγώ είναι αυστηρά περιορισμένη μιας και έχω ένα kymco exciting 300 για τις καθημερινές μου ανάγκες στην Σύρο .
Σαν στιλ νομίζω ότι θα μπορούσε να χαρακτηριστεί σαν fighter cafe.
More images
Περισσότερα Gpz που έχουν παρουσιαστεί στο caferacers