DINOSTYLE HONDA CX500 cafe brat

DINOSTYLE#15 HONDA CX500 cafe brat

Ο ιδιόμορφος κινητήρας, για τα δεδομένα της Honda και της αγοράς τότε, που φόραγαν τα μοντέλα της σειράς CX, μπορεί να μην είχε εκτιμηθεί ιδιαιτέρως στην εποχή του, έχει αναγάγει τις εν λόγω μοτοσυκλέτες όμως σήμερα σε garage best , καθώς πληροί τις προΰποθέσεις του «χαρακτήρα» που τόσος ντόρος γίνεται γύρω από αυτόν σήμερα και που αναζητείται γύρω από μια custom κατασκευή, χτισμένη πάνω σε μια κλασσική μοτοσυκλέτα.
Η αναζήτηση χαρακτήρα ε? Αυτό το ερώτημα από μόνο του θα μπορούσε να αποτελέσει ένα ξεχωριστό θέμα, μια φιλοσοφική αναζήτηση στα βάθη των μυστήριων των συνεργείων, των μυαλών των καστομάδων, των γούστων των αναβατών, των γυαλισμένων καπακιών και θορυβώδων εξατμίσεων!

 

DINOSTYLE#15 HONDA CX500 cafe brat

 Ήδη μακρυγόρησα όμως. Οπότε ας αφήσουμε τις αναζητήσεις αυτές για κάποια άλλη στιγμή και ας περιοριστούμε να μιλήσουμε εδώ για το CX που είναι φτιαγμένο από το Dinostyle garage, ή αλλιώς το Ντίνο από τα Τρίκαλα. Ο Ντίνος έχει φτιάξει ήδη κάποια CX, ενώ ετοιμάζει και άλλα από όσο πληροφορούμαστε…

DINOSTYLE#15 HONDA CX500 cafe brat

 «-Καλησπέρα σε όλους τους φανατικούς ρετρολόγους, μπαίνω αμέσως στο ψητό και σας περιγράφω τι εργασίες γίνανε στην μοτοσυκλέτα.»

DINOSTYLE#15 HONDA CX500 cafe brat

 Ο σκελετός ξεμονταρίστηκε ολόκληρος και κατέβηκε ο κινητήρας. Αφού περιποιηθήκαμε και καθαρίστηκαν όλα τα κατάλοιπα τόσων χρόνων, βαφτήκανε ολόκληρος σε καφέ ανοιχτό χρώμα. Σε κρέμ βάφτηκε το ρεζερβουάρ και το μπροστινό φανάρι που προέρχεται απο ρετρό συλλογή για κλασικά αυτοκινητα! Στους ίδιους τόνους, του καφέ, βάφτηκαν οι ζάντες και ντύθηκε η αυστηρά μονοθέσια σέλα, με τον υπέροχο σχεδιασμό της, που καταλήγει σε ένα μικρό φτεράκι, μαύρο για να χάνεται οπτικά και με ένα μικρό νίκελ φαναράκι ψηλά στην άκρη.

DINOSTYLE#15 HONDA CX500 cafe brat

DINOSTYLE#15 HONDA CX500 cafe brat

Πίσω ο σκελετός στο υποπλαίσιο αφαιρέθηκε εντελώς στο ύψος των αναρτήσεων. Επιπρόσθετα, τα μπροστινά κατεβήκαν περίπου 10 εκατοστά θυσιάζοντας την ορίτζιναλ γεωμετρία, που ούτως ή άλλως ήταν «τσοπεράδικη» και δεν ταίριαζε με το νέο ύφος της μοτοσυκλέτας.

DINOSTYLE#15 HONDA CX500 cafe brat

Το τιμόνι είναι αφτερ-μαρκετ όπως και τα όργανα. Το μοτέρ όπως και τα καλάμια (μπότες) των μπροστινών γίνανε μαύρα.Λεπτομέρειες όπως οι κυλινδροκεφαλές, τα αμορτισέρ και τα όργανα είναι σε νίκελ χρώμα, για να έρχονται σε αντίθεση με τις σκούρες επιφάνειες.

DINOSTYLE#15 HONDA CX500 cafe brat

Το συμαντικότερο κομμάτι για την ανάδειξη του πρότζεκτ όμως, έγινε με την τοποθέτηση των ελαστικών AVON safe mullage, που απογειώνουν την εμφάνιση κάθε κάστομ κατασκευής με το «παλιακό» στύλ τους.

DINOSTYLE#15 HONDA CX500 cafe brat

«Η κατασκευή έγινε με πολύ αγάπη στα Τρίκαλα (Θεσσαλίας) από το Dinostyle Garage.»
www.dinostylegarage.com
Facebook page: dinostyle garage

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.