HARLEY DRAGON’S KING by MAN motorcycles

HARLEY DRAGON’S KING by MAN motorcycles

HARLEY DRAGONS KING

“Dragon’s  King” 

 Ο δράκος αναφέρεται ως ένα μυθικό ερπετό, με μακρύ κορμό,  χοντρή ουρά,  κοφτερά νύχια και “φλογερή” ανάσα. Όσοι ακούγοντας “δράκος” σκέφτονται τη μετενσάρκωση του κακού και τον Άγιο Γεώργιο,  προφανώς βρίσκονται σε λάθος site  ! Οι άλλοι που σκέφτονται δράκους της ασφάλτου με μακριούς σκελετούς, χοντρές ρόδες, τετρακάλαμα μπροστινά με κοφτερά νύχια και φλόγες από τις εξατμίσεις  ας υποκλιθούν μπροστά στο βασιλιά τους . . .

HARLEY DRAGONS KING

 

Ο δημιουργός του είναι ο “δικός μας” Θοδωρής Μανιατάκος (ΜΑΝ motorcycles), τα λόγια για το επίπεδο της δουλειάς του νομίζω είναι περιττά, θα αναφέρω μόνο ότι συμμετείχε επίσημα μ’ αυτήν στο “AMD World Championship Of Custom Bike Building”  στο Essen το 2013 πλάι στα ιερά τέρατα της παγκόσμιας σκηνής του customizing και έκανε πολλά σαγόνια να κρεμάσουν ειδικά με τον σκελετό του, τον οποίο ζήτησε για παραγωγή η Zodiac !

Έχοντας την τύχη να είμαι φίλος του Θοδωρή σχεδόν 30 χρόνια τα έχω δει όλα από κοντά,από το πρώτο Ηοrex που έφτιαξε κυριολεκτικά στο σπίτι του στο Χαλκούτσι, μέχρι τον δράκο που βλέπετε, ο άνθρωπος αυτός δεν είναι απλά μηχανικός είναι κατασκευαστής και εφευρέτης, όσες φορές κι αν επιχείρησα να τον αμφισβητήσω στα νιάτα μου σαν υπερόπτης μηχανολόγος και επίδοξος μαστροχαλαστής , πάντα με τάπωνε  εξηγώντας μου χαμογελαστά γιατί το έφτιαξε έτσι. 

Η ιστορία με το Harley άρχισε από κάτι ανοξείδωτους σωλήνες που είχε αγοράσει πριν από χρόνια για να φτιάξει ένα μπροστινό για το πρώτο αυτό Horex, όσοι του έλεγαν ότι δεν κάνει το ανοξείδωτο ως υλικό για πλαίσια απλώς τον κούρδιζαν και σώπασαν για πάντα φυσικά όταν είδαν τι έφτιαξε κυριολεκτικά αρχίζοντας από το μηδέν .

 

harley dragon

 

To “σωληνωτό κλειστού τύπου” πλαίσιο, όπως θα έλεγαν οι τεχνικές προδιαγραφές του κατασκευαστή, φτιάχτηκε κυριολεκτικά από το μηδέν χρησιμοποιώντας σωλήνες, πλάκες και εξαρτήματα τόρνου, πάνω στην καλίμπρα-κατασκευή του Θοδωρή, κολλήθηκε,  ακτινογραφήθηκε κατά ISO, γυαλίστηκε και ξανατρίφτηκε για να πάρει την τελική ματ απόχρωση.

 

harley dragon

 

harley dragon

 

 

Απόπειρες να κατασκευαστούν σκελετοί inox έχουν γίνει κι από άλλους στην Αμερική, κάποιες πετυχημένες, αλλά όλες Hardtail, η ιδιαιτερότητα του σκελετού αυτού είναι ότι έχει ανάρτηση πίσω στυλ softail , κάτι που κανείς άλλος δεν έχει κατασκευάσει μέχρι σήμερα λόγω τεχνικών δυσκολιών που ξεπεράστηκαν ευρηματικά από τον Θοδωρή όπως θα αναλύσουμε παρακάτω.

 

harley dragon

 

To μπροστινό σύστημα είναι μισό DNA μισό “Μανιατάκος”, έχει μακρύνει 1,5 μ (!) σε σχέση με το original και σε συνδυασμό με την κάστερ των 35 μοιρών και τα νύχια στα άκρα του έχουν κάνει τον δράκο ποοοοολύ μακρύ . Ο τροχός μπροστά 21” με 80 ακτίνες, δισκόφρενο και εξαπίστονη δαγκάνα, η χαρά της μόντας, προσέξτε λεπτομέρειες και θα καταλάβετε 

 

harley dragon

 

 

harley dragon

  

Το τιμόνι είναι επίσης χειροποίητο από ανοξείδωτη σωλήνα, το ίδιο και τα χειριστήρια με τις κρυφές ντίζες και καλώδια. Το φαναράκι προέρχεται από μοτοποδήλατο του 60 με xenon φώτα και ενδεικτικές λυχνίες led !

 

harley dragon

 

Προχωρώντας προς τα πίσω, το ντεπόζιτο είναι 100% χειροποίητο, όπως ακριβώς το εμπνεύστηκε ο Θοδωρής και στοίχισε αμέτρητες ώρες κύρτωσης, κοπής και κόλλησης κοματιων λαμαρίνας για να επιτευχθεί το επιθυμητό αποτέλεσμα. Λεπτομέρεια που σκοτώνει, προσέξτε την push up τάπα του που καραφλιάζει τους βενζινάδες !

 

harley dragon

 

 harley dragon

 

harley dragon

 

To πίσω φτερό επίσης έχει πολλή κοπτοραπτική λαμαρίνας για να προσδώσει το τελικό πανέμορφο σχήμα, ενώ την μοναδική βαφή υπεράνω πάσης κριτικής συμπληρώνει η αερογραφία του δράκου στο ντεπόζιτο (Ηλίας) .

 

αδ

 

 Η σέλα είναι χειροποίητη, δερμάτινη και μοναδική από το φίλο μας  Ηλία Νταίρη, που έχει βάλει την πινελιά του σε πολλά ελληνικά projects.

 

 

O πίσω τροχός επίσης 80άκτινος με στεφάνι και λάστιχο 200φεύγα δίνει την dragster-άδικη νότα της κατασκευής, το σύνολο μετάδοση-ψαλίδι-ανάρτηση-τροχός και φρένο αποτελεί μηχανολογική άσκηση για πολύ προχωρημένους, όποιος είναι μάγκας ας βρεί πως έχει καταφέρει ο μάστορας να εξουδετερώσει την αντίδραση της μετάδοσης στην πίσω ανάρτηση και πως τεντώνει τις δύο αλυσίδες ….

 

 

  

 

Η ψυχή του δράκοντα έμεινε τελευταία για αναφορά, κινητήρας twin cam 88 κυβικές ίντσες του 2002, δωρητής ένα τρακαρισμένο Harley. Το αμερικάνικο υπερκυβισμένο μοτόρι με τους διπλούς εκκεντροφόρους ξανάνιωσε στο νέο της σώμα και οι ενέσεις αδρεναλίνης που της χτύπησε ο Θοδωρής με την προσθήκη νέας προγραμματιζόμενης ηλεκτρονικής, κατάργηση του ψεκασμού με προσθήκη καρμπιρατέρ mikuni και τις ελεύθερες εξατμίσεις και φίλτρο, της έδωσαν τον τσαμπουκά που χρειάζεται όταν κάποιοι την υποτιμούν στην εκκίνηση .

 

 

 

 

Χαζεύοντας την κατασκευή από κοντά, όταν ξεπεράσεις το αρχικό δέος, ανακαλύπτεις άπειρες λεπτομέρειες από τα χειροποίητα μαρσπιε, το φίλτρο αέρα, τις ντίζες, τα λεβιεδάκια, τα καλύματα, τις βάσεις και η λίστα δεν έχει τέλος… Όσο για τους ρυθμιζόμενους τενόρους αέρα , οι κόρνες είναι για τους στραβούς και τους άσχετους που δε θα της δώσουν προτεραιότητα στο δρόμο για να την χαζέψουν να περνάει μπροστά τους ! Απολαύστε τη …

 

harley dragon

 

 

 

 

 

Έχω ακούσει πολλά σχόλια για τον λόγο ύπαρξης των choppers, την ποζεριά, τους αλήτες, τους φλώρους και τους δήθεν, κυρίως σε παρέες καφετέριας με κοφτερά supersport παρκαρισμένα μπροστά τους. Δε νευριάζω πια ούτε θα ρίξω λάδι στη φωτιά, ο καθένας τη βρίσκει όπως γουστάρει αρκεί να είναι αυθεντικός και να υποστηρίζει αυτό που είναι. Ο Θοδωρής είναι ένας από αυτούς, έχει μεγαλώσει με “μακριά” μηχανάκια και φτιάχνει παπάδες από την αγάπη του σ’ αυτά.

“Για πες μου ρε Νικόλα”, μου είχε πει πριν πολλά χρόνια, “εσύ που γουστάρεις τα σκυλιά, τι ράτσα θα βγεί αν ζευγαρώσει ένα ντόμπερμαν μ’ ενα μπασέ” (“λουκάνικο”χαιδευτικά) ??? “Τσόπερ” μου λέει γελώντας , άντε γειά ….

  

 

 

MAN motorcycles ΜΑΝΙΑΤΑΚΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ

Αριστόφρωνος 8 Σεπόλια  Τηλ. 210-5121161

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.