SOULSHIP BOBBERS BSA M20

SOULSHIP BOBBERS BSA M20

Η προτροπή και μόνο ενός φίλου με έκανε να πάω στην φετινή έκθεση Scouter & Moto Festival. Για τα καινούργια μηχανάκια δεν πολυενδιαφερόμουν ενώ τα custom-αρισμένα που είχε μαζέψει στο καταπληκτικό stand ο Λεωνίδας (aka caferacercult.gr) τα γνώριζα ήδη. Ή έτσι νόμιζα τουλάχιστον. Ανάμεσα στις πολύ όμορφες κατασκευές γνωστών και φίλων ξεχώρισα ένα BSA bobber το οποίο δεν το είχα υπ’ όψιν. Ρώτησα, βρήκα τον δημιουργό και έτσι απλά σας παρουσιάζουμε την εντυπωσιακή κατασκευή των SoulShip Bobbers.

 1) Βαγγέλη σε ποια μοτο βασίζεται το project και σε τι στυλ έχει διαμορφωθεί;

Το project βασίζεται στο BSA WD M20 του 1939 “πολεμικό” και έχει μετατραπεί σε custom bobber

2) Τι εργασίες έχουν γίνει στο μοτέρ;

Στο μοτέρ έχει γίνει ολική ανακατασκευή με κομβίο στροφάλου καινούργιο, ρουλεμάν στροφάλου, κουζινέτα μπιέλας, στοκ εμβολο γνήσιο καινούργιο, οδηγοί, βαλβίδες, έχουμε κάνει μια παρέμβαση και έχουμε βάλει διπλά ελατήρια βαλβίδας έτσι ώστε να του δώσουμε μια βοήθεια ψηλά, έχουμε βάλει DelOrto 28αρι με φτιαγμένο αυλό για καλύτερη ροη καύσιμου, έχουμε πλανίσει καπάκι και έχουμε βάλει φλάντζα για νίτρα για αντέχει περισσότερο στις μεγάλες θερμοκρασίες και φυσικά η εξάτμιση hand  made.

3) Τι εργασίες έχουν γίνει στο πλαίσιο και στα περιφερειακά;

Έχουμε ανοίξει την ούρα για να μπορέσει να δεχτεί το λάστιχο, έχουμε ανοίξει και το μπροστινό για να δεχτεί το fat tyre, έχουμε τοποθετήσει τιμόνι Τomaselli , έχουμε αλλάξει τη δέση του φαναριού με δικές μας βάσεις hand made. Από τις  ζάντες έχουμε κρατήσει τα stock κέντρα και έχουμε βάλει στεφάνια 16αρια 40 ακτινών από Triumph, από λάστιχα φοράει τα Simco white wall t500 16, φτιάξαμε βάση μπαταρίας , κάναμε παρέμβαση στις βάσεις του ρεζερβουάρ, μετατοπίσαμε την σέλα 5 cm πιο πίσω για καλύτερη θέση οδήγησης, φτιάξαμε εννοείται την  σέλα,  τοποθετήσαμε κόντρα ταμπούρου hande made, κόντρα φρένων hand made, και γενικά επιμεληθήκαμε το styling.  Έχουμε παρέμβει με λίγα λόγια παντού.

 4) Υπάρχουν εργασίες που θα γίνουν στο μέλλον πάνω στην μοτοσυκλέτα;

Οι εργασίες που θα γίνουν στο μέλλον είναι, pin stripping στο ρεζερβουάρ και στην κάσα των δίσκων.

5) Ποιο το δυνατό και ποιο το αδύνατό της σημείο;

Το δυνατό της σημείο είναι η ομορφιά της ( για μια γριά 78 χρονών καλά κρατιέται..!! ) και το αδύνατο τις σημείο είναι η τελική ταχύτητα και οι επισκέψεις του εκάστοτε οδηγού στον γιατρό για την μέση λόγο hard tale..!!!

 6) Τι χρήση θα έχει η μοτοσυκλέτα (βολτάδικη, καθημερινή, θα την έχεις να την βλέπεις, κτλ)

Κυρίως βολτάδικη, δεν είναι μότο για κάθε μέρα αλλά για όμορφες βόλτες.

7) Έχεις άλλες μοτοσυκλέτες, και ποιες;

Αυτή την στιγμή ασχολούμαστε με ένα CB 250 του 1978 το οποίο θα μετατραπεί στο στυλ μας δλδ το στυλ του Soulship Bobbers. Στο παρελθόν έχουμε κάνει διάφορα restoring. Μερικά από αυτά είναι ένα  WLA 1942 Harley, ένα BSA M20 και ένα Moto Guzzi  του 1937.

Πολύ ωραία δουλεία πάνω στην γηραιά Αγγλίδα και σίγουρα συνέχεια παρουσιάσεων για τα μηχανάκια των SoulShip Bobbers στο μέλλον από το caferacers.gr.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.