BMW R65 LS DCB CUSTOM

Μου είχε πει ο Ντίνος ( DCB customs) οτι ετοίμαζε ένα R65 σε κάποια συζήτησή μας όταν το είχε πρωτοαναλάβει, και μάλιστα μου είχε προτείνει να πάω να το τσεκάρω στα αρχικά στάδια της κατασκευής του. Λόγω έλειψης χρόνου δεν το έκανα και αναρωτιέμαι αν ήταν καλύτερα μιας και η έκπληξη και ο θαυμασμός μου ήταν αρκετά μεγάλος όταν το πρωτοείδα ή αν έκανα λάθος…για τον ίδιο λόγο. Πραγματικά ύπέροχο μηχανάκι και πραγματικά τυχερός ο Νίκος που το χαίρεται. Στην ουσία τώρα…

 1)      Σε ποια μοτό βασίζεται το projectκαι σε τι στυλ έχει διαμορφωθεί;

 Αυτή η customμετατροπή είναι βασισμένη σε ένα R65 LSτου 1981.

 2)      Τι εργασίες έχουν γίνει στο μοτέρ;

 Το μοτέρ δεν χρειάστηκε καμία επισκευή γιατί ήταν σε πολύ καλή κατάσταση. Τώρα εμφανισιακά βάφτηκε ο κορμός του και αλλάχτηκαν τα καπάκια των κεφαλών με αντίστοιχα παλαιότερου τύπου και γυαλίστηκαν μαζί με το καπάκι της μίζας και το καπάκι του καθρέφτη.

 3)   Τι εργασίες έχουν γίνει στο πλαίσιο και στα περιφερειακά;

Έχει φύγει το φιλτροκούτι και την θέση του έχει πάρει ένα καπάκι που φιλοξενεί μέσα του όλα τα ηλεκτρικά της μηχανής (πολλαπλασιαστή, ηλεκτρονική, ασφάλειες, γενικό διακόπτη και ρελέ!!), η μπαταρία δε έχει τοποθετηθεί σε ένα κουτί κάτω από το σασμάν.

Στο πλαίσιο μετατροπές έχουν γίνει στο πισωσκέλετο που έχει κοντίνει και έχει σηκωθεί λίγο σε συνδυασμό με ένα μικρό φτερό και ένα άλλο φανάρι «στοπ». Έχουν αλλαχτεί επίσης οι τροχοί, το ντεπόζιτο (έχει τοποθετηθεί από RD 50), το φανάρι, τα φλας, το κοντέρ κ.α. Στα 2 τελευταία καθώς και σε κάποιες άλλες περιπτώσεις έχουν κολληθεί βάσεις στον σκελετό για να φαίνεται πιο καθαρός και απαλλαγμένος από κολάρα, βάσεις με σφιγκτήρες κ.α. 

4) Υπάρχουν εργασίες που θα γίνουν στο μέλλον πάνω στην μοτοσυκλέτα;

Χλωμό.

 5) Ποιό το δυνατό και ποιό το αδύνατό της σημείο;

Το δυνατό της σημείο είναι σίγουρα η εμφάνιση της, που διαφέρει από ότι έχουμε δει σίγουρα στους δρόμους, με το ντεπόζιτο που κάνει αντίθεση  με το «γυαλιστερό-μαύρο» που κυριαρχεί στην μοτοσυκλέτα. Επίσης πολύ καλή είναι η θέση οδήγησης με την βοήθεια βέβαια της πολύ άνετης και όμορφης σέλας που έφτιαξε ο φίλος Ηλίας Νταϊρης.

Αρνητικό ας πούμε είναι ότι σε ακούνε από χιλιόμετρα μακριά.

 6) Έχεις άλλες μοτοσυκλέτες, και ποιες;

Ο φίλος μου ο Νίκος, ο οποίος είναι και ο ιδιοκτήτης της μοτοσυκλέτας έχει και μια RoyalEnfield 350 (από τις πρώτες εισαγωγές της ελληνικής αντιπροσωπίας)

7) Τι χρήση θα έχει η μοτοσυκλέτα (βολτάδικη, καθημερινή, θα την έχεις να την βλέπεις, κτλ)

Όσον αφορά την χρήση της είμαι σίγουρος ότι το Enfieldτου Νίκου το βλέπω να παίρνει σύνταξη.

Με κάποια project στο γκαράζ του Ντίνου να περιμένουν την σειρά τους για να πατήσουν τις ρόδες τους στην άσφαλτο πραγματικά είμαι πολύ περίεργος να δω τι μας επιφυλάσσει!

 

Να αναφέρουμε επίσης οτι κάποιες όμορφες φωτογραφίες που κοσμούν το άρθρο είναι του Δημήτρη Μυλωνα!

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.