ΚΑΜΙΚΑΖΙ ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ!

kawasaki cafe racer

Έχουμε καιρό να βάλουμε δίχρονη μοτοσυκλέτα σε παρουσίαση. Πιθανότατα από εκείνο το υπέροχο Suzuki T500 που είχαμε ανεβάσει πριν κάμποσο καιρο.
Μπορεί ο Mr T.G.S., κατά κόσμον Tobias Guckel, να μην έχει δει την ελληνική ταινία από τη χρυσή εποχή της βιντεοκασσέτας, όμως θα συμφωνούσε πώς ταιριάζει γάντι στο Kawasaki του που βγήκε από τις πόρτες του συνεργείου!

Πάντρεψε δυο από τις πιο χαρακτηριστικές μοτοσυκλέτες της Kawasaki της δεκαετίας του ’70. Την H1 και την H2.
Tι κρύβοταν πίσω από τους κωδικούς αυτούς, που ονόμασε η εταιρία τα μοντέλα της;
Η H1 mach III όπως ήταν η πλήρης ονομασία του, ήταν μια από τις ταχύτερες μοτοσυκλέτες παραγωγής της εποχής
του,της οποίας ο τρικύλιδρος δίχρονος κινητήρας απέδιδε 60 ίππους με…καταιγιστικό ρυθμό. Τόσο, που η μοτοσυκλέτα αποδείχθηκε πολύ δυνατή για το μέσο αναβάτη, ή πολύ δυνατή για να στηρίξουν επαρκώς την απόδοση του κινητήρα το πλαίσιο και τα περιφερειακά.
Φανταστείτε λοιπόν το Η2, που είχε ανέβει στα 750 κ.εκ και 74 ίππους! Αν και τα προβλήματα…διαχείρισης της ισχύος είχαν αντιμετωπιστεί σε ένα βαθμό, μιλάμε για ένα πολύ δυνατό μοτέρ το οποίο, πάσχιζαν να τιθασεύσουν οι αναρτήσεις και να σταματήσει τα φόρα του το μονό δισκόφρενο με το οποίο έβγαινε στη παραγωγή ως στανταρ (το δευτερο δίνοταν ως έξτρα…). Σε μετέπειτα εκδόσεις έγιναν προσπάθειες να ηρεμήσουν λίγο τα άγρια άλογα του τρικύλινδρου. Η ωμή δύναμη της μοτοσυκλέτας, έδωσε την έμπνευση στους σχεδιαστές να τοποθετήσουν για πρώτη φορα
αγωνιστικού τύπου ουρά σε μοντέλο παραγωγής και ο εφιάλτης στο δρόμο με τις λευκές (λωρίδες καπνού από ις εξατμίσεις του Η2) δεν είχε τελειωμό
για τους δύστυχους αναβάτες των περισσότερων ευρωπαΐκών και μη μοτοσυκλετών.
Αυτά τα λίγα για να ξέρουμε και τι βλέπουμε στις φωτο!
kawasaki cafe racer
Πλαίσιο απο το H1 και μοτερ από το Η2. Μοτέρ που τρoφoδoτείται αχόρταγα από 34αρια καρμπυρατερ της Mikuni και εκπνέει
ασύστολα από μια custom τριπλή εξάτμιση της Jolly Moto, με υπέροχα αυθάδικους χειροποίητους θαλάμους διαστολής.

Σύγχρονα αμορτισέρ, μπροστινό από Suzuki GSX-R1100, όπως και το ψαλίδι οι ζάντες και τα φρένα, ενώ και το πλαίσιο έχει ενισχυθεί για μεγαλύτερη στιβαρότητα και ακαμψία. Όλα αυτά ώστε να ξεπεραστούν οι σκόπελοι της οδικής συμπεριφοράς και ασφάλειας και να πλησιάσουν τα σημερινά στάνταρ.
Το σετ σέλα κοκοβιός είναι χειροποίητή κατασκευή, το ντεπόζιτο όμως είναι το «μαμά»
και η αλήθεια είναι πώς θα ήταν κρίμα να το αντικαταστήσει.
Ρετρό πινελιές τα φλασάκια στο τιμόνι,τα παλιομοδίτικα γκριπ και φυσικά η βαφή με το λογότυπο KAMIKAZE να δεσπόζει.

kawasaki cafe racer

Δικαίως δεν ονόμασε ο μάστορας το μηχανάκι Η1 ή Η2 ή κάτι που να παραπέμπει σε συγκεκριμένο μοντέλο, καθώς σε αυτό το μηχανολογικό πάντρεμα τριών μοτοσυκλετών μάλλον θα ήταν άτοπο.
Έτσι, το «Kawasaki cafe racer» συνοψίζει μάλλον το τι αντιπροσωπεύει η κατασκευή: χαρακτήρα,γκάζι και μοναδικότητα.
Ακριβώς αυτά που αναζητούσαν οι πρώτοι διδάξαντες στη Βρετανία, όταν ξεκίνησαν όλο αυτό το ρεύμα!

http://www.tgs-motorcycles.de/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.