BULTACO CAFE RACER-GAS DEPARTMENT

gas department bultaco cafe racer

   Ως Ισπανική εταιρεία, τι πιο λογικό να ξεκινήσει η Gas Department με ένα μηχανάκι από την εγχώρια βιομηχανία
μοτοσυκλέτας. Έτσι, το Bultaco Mercurio 155 του 1964 ήταν μια λογική επιλογή. Οικονομικό, με διαθεσιμότητα ανταλλακτικών και αξεσουάρ, στη Ισπανία τουλάχιστον και σχετικά εύκολο να τροποποιηθεί. Χαρακτηριστικά που έρχονται να δέσουν με ένα από τα πιο όμορφα custom Bultaco που έχουμε δει ως τώρα!

Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ.
   Η Bultaco ήταν μια εταιρεία με αξιόλογη παρουσία στην εποχή της, τόσο στους αγώνες παγκοσμίου όσο και σε αγώνες εντούρο. Το απαύγασμα αυτής της προσπάθειας ήταν το TSS, ή Tralla super sport που το 1961 παρουσιάστηκε στη γυμνή του έκδοση και το 1964 με φέρινγκ. Καθαρόαιμη αγωνιστική κατασκευή, στερούταν φωτών, μπαταρίας και περιττών περιφερειακών, έδωσε στη Bultaco τη πρώτη της νίκη σε Παγκόσμιο πρωτάθλημα το 1966.
Η ιστορία της λοιπόν, οι κλασσσικές cafe racer γραμμές που είχε μάλλον είχαν στοιχειώσει τα μυαλά των Ισπανών builders, που την είχαν πρότυπο για τη δική τους κατασκευή.
gas department bultaco cafe racer
   Η Bultaco ιδρύθηκε στη Βαρκελώνη το 1958 και μέχρι το 1983 που σταμάτησε η παραγωγή, έβγαλαν αρκετά αξιόλογα μοντέλα. Κυριώς έμεινε γνωστή για τις μοτοσυκλέτες της εκτός δρόμου αν και στη χώρα μας στο πολύ κόσμο είναι μάλλον γνωστή περισσότερο για μηχανάκια όπως το Mercurio, που είναι και η βάση του Summer Night.
gas department bultaco cafe racer
   Το συγκεκριμένο λοιπόν ήταν ενός φίλου τους, από το οποίον το τσίμπησαν για να προχωρήσουν στο project. Αρχειακή έρευνα, στο διαδίκτυο και δοκιμές στο photoshop συντέλεσαν στη τελική μορφή του. Μάλιστα το ρεζερβουάρ προέρχεται όντως από TSS και είναι δεμένο με ένα δερμάτινο λουρί, λεπτομέρεια που συνήθως δίνει μια όμορφη ρετρό χροιά όπου την έχουμε δει. Κατά την ανακατασκευή των γνήσιων μερών αποδείχτηκε ότι λίγα πράγματα τους έλειπαν για να επαναφέρουν ζωή στη παλιά μοτοσυκλέτα. Το μονόσελο και ο κοκοβιός ήταν στανταράκι. Μέσα σε αυτόν έχωσαν το πίσω φανάρι, περισσότερο για να μη χαλάσουν τις καμπύλες γραμμές της μοτοσυκλέτας. Η σέλα είναι δερμάτινη, από
το ίδιο δέρμα που χρησιμοποιήθηκε για το λουρί και οι γαιώδεις χρωματικοί συνδυασμοί συμπηρώνονται με τα γκριπ.

gas department bultaco cafe racer

gas department bultaco cafe racer
   Τα μαρσπιέ, είναι ένα πάζλ θα λέγαμε, από απάρτια που προορίζοταν για Yamaha R1, με λίγη χειροποίητη δουλειά για τη προσαρμογή τους και τη τοποθέτηση την νέων λεβιέδων.
Τελικό εξάτμισης είναι κοντύτερο, αλλά δεν πείραξαν ότι είχε σχέση με διαφράγματα κλπ. Γενικά στη ροϊκή ακουλουθία του παλιού δίχρονου μοτέρ, το μόνο που άλλαξε είναι το ελέυθερο φίλτρο.
Τα αμορτισέρ πίσω προέρχονται από ένα Virago, ενώ τα φρένα, το πηρούνι και το φανάρι είναι τα γνήσια. Η δίχρωμη βαφή με το διαχωριστική κίτρινη ρίγα και το κίτρινο κρύσταλλο, δίνουν τον απαραίτητο αέρα νοσταλγίας που ήθελαν να τονίσουν στη Gas Department. Το αποτέλεσμα μάλλον τους δικαίωσε!

gas department bultaco cafe racer

{youtube}https://www.youtube.com/watch?v=p2Cr_MbiVpw{/youtube}

 

Πηγές-gasdepartment.es , pipeburn.com

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.